Skocz do zawartości

Zduno

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Zduno

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vivaro
  • Silnik
    2.0 DTCI 90KM
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

1456 wyświetleń profilu
  1. Kolego a masz hak zamontowany ? jesli tak to sprawdz gniazdo haka, jak masz mozliwosc to podłącz przyczepę jeśli wszystko wróci do normy to zawiesił ci się włącznik który jest zamontowoany własnie w gniazdku haka holowniczego .
  2. Witam. Chciałbym was zapytać czym przeprowadzacie diagnostyke w swoich oplach jaki kabel i jaki program. Musze usprawnić dogrzewacz silnika w swoim Vivaro 2007r (Eberspeher) który przy zerowych temperaturach w tym roku nie odpalił. zakupiłem Vgate wifi mini i zainstalowałem na androida elm327 ale nie chce sie połaczyć. moze ktoś przerabiał juz taki temat i może się wypowiedzieć
  3. Witam szykuję sie do wymiany łożyska i mam dostęp do prasy z tym nie mam problemu ale powiedzcie mi czy macie jakis sprawdzony sposób przy wciskaniu nowego łożyska z tą blaszką do ABS aby nie uszkodzic paska magnetycznego na łożysku.? Lepiej osadzić tą blaszkę trzymającą czujnik w piaście czy wciskać razem z nowym łożyskiem?
  4. No to wszystko jasne . podziękował
  5. Problem rozwiązany. przyczyną był tylko i wyłącznie ten odbojnik o którym wspomniałem wyżej, tymczasowo zrobiłem zastępczy i wszystko działa jak powinno. Wychodzi na to że jeśli tylne drzwi są nie domknięte to zadna lampka nie zgaśnie nawet ta w kabinie i to bedzie informacja o nie zamkniętych drzwiach, tymbardziej ze u mnie nie ma kontrolki niezamknietych drzwi na liczniku. pozdrawiam.
  6. Drzwi tylne - po rozłączeniu czujnika lampka tylna gaśnie po 10 sek. Pdłaczyłem czujnik zamykam drzwi lampka nie gaśnie, i wtedy zauważyłem ze w drzwiach brakuje kołka gumowego (odbojnik) nr. czesci 4400621 który po zamknieciu drzwi wciska czujnik w słupku i przerywa obwód po czym lampka gaśnie . Pozostaje kupić taki kołek wkręcić go na miejsce i problem tylnych drzwi rozwiazany. Pozostaje reszta tzn. drzwi boczne i przednie Pytanie : czy po wypięciu czujnika drzwi i podłaczeniu miernika na przewody w słupku ,obwód ma być zamkniety tzn miernik powinien dzwonić ? tak mam w dzwiach kierowcy natomiast drzwi pasażera miernik nie dzwoni przypuszczam uszkodzony przewód beżowo czerwony który wychodzi ze słupka pasażera. Jeśli ktoś mam jeszcze schemat elektryczny to poproszę na marcineek@wp.pl
  7. Zrobiłem fotki ale cięzko sie doszukać czujników więc zakładam ze ten model nie jest wyposażony w DPF
  8. Właśnie nigdzie nie mogę znależć odpowiedzi czy mam DPF czy nie .Vin dekoder nic nie mówi o DPF , nawet ASO nie jest w stanie udzielić 100% odpowiedzi. Jak to sprawdzić?
  9. Tak sprawdzałem te linki co podaliscie ale żaden z tych VIN dekoderów nie mówi czy mam filtr cząstek stałych czy nie. Dzwoniłem do kilku ASO i zaden nie może sie określić na 100%
  10. Wojtekcichy a co może sie przyczynić do przeskoku łancucha lub jego zerwania? czego unikać ? dzieki za odpowiedz
  11. Witam . Poprosze o rozkodowanie VIN -W0LF7BMA67V602884 dzieki i pozdrawiam
  12. Witam. całkiem niedawno zakupiłem Viaro 2007r M9R-780| 1 995 CC DIESEL: 90HP/66KW z tego co mi wiadomo rozrząd jest na łańcuszku pytanie czy trzeba go wymieniać jesli tak to kiedy? czy silnik w tym modelu to jest typowo silnik OPLA? ktoś moze odpowiedziec czy jest w nim filtr cząstek stałych bo nawet ASO nie jest do końca pewne. jak patrzyłem od spodu to zaraz za turbina na wydechu jest taka puszka jakby ale moze to jest katalizator.? z góry dzięki.
  13. Wydaje mi sie ze moge sie podepnąc pod temat bo u mnie podobny problem. Auto kupiłem juz z ta usterką a mianowicie nie gasną lampki oświetlenia kabiny i przestrzeni ładunkowej musze je ręcznie gasic bo inaczej wyczerpią akumulator. Wyczytałem ze winny może być moduł UCH ,moze macie jakies inne sugestie od czego zacząć.
  14. Zduno

    Witamy

    Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników OPLA.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.