Skocz do zawartości

limak01

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O limak01

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1,7DTI
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. limak01

    czujnik położenia wału , pomocy ;(

    Niestety okazało sie znowu ze komp wywalił błąd tego czujnika .. dałem go na reklamacje i zobaczymy co z tym zrobią. Znając życie i tak wina będzie po moje stronie . Zrobię tak jak mówicie, zamówie oryginał i zobaczymy czy problem zniknie. A mam jeszcze jedno pytanko , czy te całe klekotanie jest niekorzystne dla silnika ? Czy coś większego może sie stać ? Póki co mechanik wkręcił mi inny ale też zepsuty i muszę na nim jeździć dopóki nie dostane tego nowego . Dziękuje wam wszystkim za odpowiedzi. Po raz kolejny skorzystałem z tego forum i po raz kolejny doświadczyłem, że można na was polegać. Pozdrawiam. Szukałem na hurtowniach czujniki własnie pod tym numerem (J5T23381) i jest ich kilka .. Producentem jest mitsubishi tylko że na pudełku piszę : 1)EPS 2)HELLA 3)ERA 4)FAE 5)VEMO Więc wydaje mi sie że produkują je dla innych firm .. I teraz pytanie który wybrać ..
  2. Witajcie , mam wielki problem z oplem astra 1,7dti . Rok produkcji 2000. Dwa miesiące temu kupiłem astre , sprzedający informował mnie ze czujnik połozenia wału jest uszkodzony i tylko wystarczy go wymienić. Klekotał strasznie silnik , jak traktor .. po przegazowaniu go do 3,5 tys zaświecił sie check i pracował jak należy . Wymieniłem go na czujnik z DEPLHI. Po nie całym miesiącu znów to samo , znowu klekocze i znowu padł czujnik . Jak myślicie czego to moze być wina ? jakieś zwarcie ? Wycieka mi też olej i mechanik gada że z wału i ten cały czujnik jest tym cały ubabrany. Czy to może być przyczyną ? Już rozkładam ręce , kasy brak bo ostatnio poszedł mi zawór kąta wtrysku i znowu musze wydać 130 zł na nowy czujnik .. Pomocy
  3. limak01

    Szarpie przy ruszaniu

    Miałem identyczny problem z corsą b , byłem u kilku mechaników i rozkładali ręce. Wymieniłem kable wysokiego napiecia i po problemie. Nie daje Ci 100% pewności że kupisz i będzie spokój bo z szarpaniem auta może być wiele przyczyn ale w moim przypadku to pomogło .
  4. Właśnie wrociłem od elektryka , okazało sie że było mnóstwo błędów w komputerze i zablokował pompe .. wystarczyło wykasować błędy i auto dalej działa. Elektryk powiedział mi , że na 99% sterownik jest uszkodzony bo to nie możliwe żeby tyle błędów od tak sie pojawiło. Myśle , że samo odłączenie klem następnym razem pomoże. Tak więc dziękuje za pomoc ! Pozdrawiam .
  5. chyba sterownik padł. czyli nie opłaca się chyba tego robić bo koszt przewyższy wartość samochodu ? bo czytałem że to nie takie proste ..
  6. Witajcie , mam ogromny problem .. jutro do pracy mam iść a moja corsa padła. Zaczne od tego ze jest to corsa b 1,4 benzyna PROBLEM tkwi w tym że samochód kręci ale nie pali . Pompa działa , przekaźnik działa lecz w kostce przekaźnika nie ma napięcia w 85 pinie , mierzyłem na włączony zapłonie oraz rozruchu .. możliwe jest to że padł komputer ? Ten cały kabel z pinu 85 wydaje mi się że jest podłączony do komputera . Proszę o rady , dziękuje !
  7. limak01

    Szarpanie , cykanie OPEL CORSA B

    Panowie , temat można zamknąć dziękuje wszystkim za pomoc . Wszystko na spokojnie sprawdziłem i okazały sie wadliwe kable wysokiego napięcia.Wystarczyło dotknąć kabli przy uruchomionym silniku. Jeszcze raz wielkie dzięki , pozdrawiam !
  8. limak01

    Szarpanie , cykanie OPEL CORSA B

    no właśnie problem w tym , że silnik był wymieniany w tym samochodzie . Gdyby świecił się check to bym nie czekał , tylko jechal do mechanika a tu nic się nie świeci. Wczoraj jak zagrzałem go do prawie 100 to na zakręcie cyknął , szarpnął i zgasł .. na głowicy są tylko numery wybite. Do tego nie wiem czy to ważne ale przy skręcie chyba w lewo też szarpie , jestem bezradny bo nie mam kiedy jechać do mechanika bo mam takie godziny pracy a nie inne ..
  9. limak01

    Szarpanie , cykanie OPEL CORSA B

    dzwoniłem do kilku sklepów z częściami i nic takiego nie mają . mają podobno zerowe stany .. a mogę go jakoś sprawdzić ? wie ktoś może gdzie się znajduje ten cały czujnik w tym modelu ?
  10. Witajcie , jestem szczęśliwym posiadaczem opla corsy b . Wszystko było by pięknie gdyby nie to , że pojawił się problem , a mianowicie po rozgrzaniu silnika samochod traci swoją moc i szarpie przy zmianie biegów . Rano zanim samochód się nagrzeje rusza bez problemu a jak tylko nabierze temperatury to szybki start na zielonym świetle jest nie możliwy . Szarpie tak jakby brakowało paliwa . Do tego co jakiś czas jak go przydusi słychać cykanie spod maski. Znalazłem sposób na to , na razie musze wkręcać go na wysokie obroty i zmiana biegu na wyższy . Samochód wcześniej dobrze się sprawował z tego co mi wiadomo poprzedni właściciel go przegrzał . Nie wiem czy to ważne czy nie. Silnik 1,4 rok 1997 . Czytałem na wielu forach ale niestety najczęściej na zimnym silniku rożne przeboje się zdarzają . Myslałem ze może czujnik wału no nie mam pojęcia .
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.