Skocz do zawartości

barcelona86

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O barcelona86

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.8 16V 116KM
  • Nadwozie
    Hatcback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Oj czy zwyklym ? Hmm znajomy mechanik mierzyl - male zolte urzadzenie. Tak czy siak zamiennik powinien dzialac ? Wzial oryginalny czujnik ktory tez mialem,przylozyj go do weza przy chlodnicy(goracego),i mimo to nie pokazywal zadnej wartosci. Cos musze wymyslic zanim lato nadejdzie :-) A oto po moim wscipskim szukaniu co jest - zalaczone na zdjeciu, troszke rozebralem koncówke i widac lekki syf / jeden kabelek sie wypiął - musze to jakos naprawic :-) gdzie ci fachowcy, skoro amator musial to wygrzebac ...a potem kupój czujniki ...
  2. Czesc Błąd 115 - czujnik temp. Silnika - sprawdzony byl jakims urzadzeniem pomiarowym oryginal i zamiennik,oby dwa zepsute. Zalozony zamiennik mimo ze cieply nie pokazywal zadnej wartosci. Wiec pozostaje mi skombinowac inny najlepiej oryginal :-) To narazie na tyle :-) Pozdro Marcin
  3. Czesc :-) Wiec tak czujnik temp. silnika zmienilem (za 83 zl z intercars,pod model silnika), i bez zmian. Nadak pali się Ckeck + wentylator(obecnie odłączony). Ruszałem tą konretną wiązka do czujnika i nic nie zaobserwowałem. Gdy wypiołem wiazke od czujnika temp. silnika ,też nic - check był dalej i wentylator. Mam pytanie który przekaznik / bezpiecznik odpowiada za ten czujnik ? Bo obecnie to tak wygląda ,jakby od czujnika nie było sygnału ? Pozdro Marcin
  4. Za max 3 dni ,wymienie czujnik i Napisze jak sytuacja Pozdro Marcin
  5. Witam Dziś miałem jeszcze lepiej po kilku kilometrach ( sprawy zakupowe )było ok, ale po jadąc do domu 25 km ( Nawet autostrada i 140 km/h ), cały czas był zapalony check + wentylator ,i tak było non stop ! Wskazówka temperatury na desce rozdzielczej ani drgnęła - nic dziwnego cały czas wentylator działał .W domu Auto włączyłem i wypiołem wtyczke od czujnika temp. silnika i nic tz. check był od początku + wentylator / wpiąłem wtyczkę ponownie i bez zmian. Za 2/3 dni wymienię ten czujnik na nowy i zobaczę ,oby to był tylko czujnik. W samochodzie bez problemu mam gorące ciepło po ok 5 km , wąż gruby do chłodnicy po lewej 1 się mocno nagrzewa.
  6. Witam Mam mały problem z moją astra i prosba o poradę , ponizej opis problemu: Opel Astra 2 ( Wersja G 1998, silnik 1.8 16V, 115 KM ) Od około 2 tygodni, zaczął pojawiać mi się kominat "Check" , po przekreceniu stacyjki do połowy, jak i w czasie jazdy. Zauważylem ze w tym samym momencie załącza się wentylator ). Obserwowałem ten objaw który nie ustępował i wychodzi to tak że czy stoje czy jade, czy przekrecony kluczyk w stacyjce do połowy : w momencie zapalania sie check -włącza sie wentylator. Jesli komunikat zgasnie to i wentylator sie wyłącza. Objaw ten występuje pulsacyjnie tz w czasie postoju czy jazdy z różną częstotliwoscią sie pojawia komunikat + wentylator. Dodam ze są juz zimne dni i wentylator obecnie nie ma prawa chodzić (silnika ktory jest zimny). W srodku auta po kilku kilometrach mam cieple powietrze ( ok 2 km ), a gorące po ok 4-5. Przy temp ok 0 st. Wąz gruby po prawej stronie do chlodnicy ( Po 10 km jazdy ), jest gorący, chlodnica ciepla - podobnie wąż po prawej. Wskazowka poziomu temp silnika na desce rozdzielczej wogule sie nie rusza ( bylem do tego przyzwyczajony na krotkich odcinkach - 9 km tyle do pracy mam ), ale wczesniej nie pojawial sie komunikat check + wentylator Marzec 2014 roku. Dzisiaj 5.12.214 (wyciaglem wtyczke od czunjika temp. silnika i podpiołem ponownie ) , po 25 km jazdy ( temp na zew. 1.5 st), check sie ani razu nie zapalil, w aucie gorace powietrze, jedynie wskazowka temp. silnika na desce rozdzielczej sie ledwo co ruszyła - troszke lekko dziwne bo to 25 jazdy ? Proszę o fachowe porady Pozdrawiam Marcin
  7. Czesc Dodam tylko ( Tak formalnie) mam Astre 2 silnik 1.8 / 115 KM 16 V ( przepustnica od pedału gazu na linke ) Z tego co pisałeś powyżej mogę się pod tym praktycznie w 99 % podpisac. Wiec tak opisuje poniżej jaki u mnie stan aktualny + co zrobiłem : -świece wymieniłem na nowe ( NGK ) - nic to nie zmienilo poza tym że są nowe -wymiana "Poduszki" silnika / mocowanie silnika do auta na dole pod chlodnica - tez nic nie dalo - zawieszenie sprawdzone na stacji , zadnych pekniec itp. -cewka / moduł zapłonowy( " Nie ruszane" ) , nie ma podowu się do niej czepiać auto pali super/ mocne dodawanie gazu tez dobrze działa Czeck nigdy mi się nie zapalał / jako ciekawostke dodam ze lampka ( nie zapietych pasow ) swieci się tylko przy załaczeniu zapłonu Jeden z mechanikow przejechał się autem i stwierdził że tego się nie da wyeliminować bo : - np. na biegu jałowym / na postoju autko chodzi prawidłowo ok 750-900 obr -przy mocnym dodawaniu gazu wszystko jest oki przy jeździe np. na 4 biegu ( ok 3000 obr) jest oki/ przy jeździe na 5 biegu ( 2500-4000 obr) 80-150 km/h wszystko chodzi pięknie znaczy auto Objawy te występują głownie ( Troche rozna ich czestotlowosc ) przy jeździe najczęściej w terenie zabudowanym, gdy jadę na poszczególnych biegach tak do 2000 obr/ od 2 do 4 biegu, gdy zmieniam biegi przy 2500-3000 obr jest oki, ale gdy puszczam noge z gazu to pojawia się ten problem, potem gdy na poszczególnym biegu (od 2 do 4)lekko dodaję gazu to problem ten wystepuje: można to porównać jakby przy 30 km/h włączyło się 5 bieg Generalnie z leksza przyzwyczaiłem się do tego , staram się przy bardzo wolnej jeździe utrzymywać min 2500 obr / wtedy w miare jest oki , powiem tak gdy jadę drogą i mogę jechać np. 100km/h jest super im szybciej tym wszystko miodzio / ale gdy jade w terenie zabudowanym i takie hamowanie , dodawanie lekko gazu , to wtedy te szarpanie daję się we znaki. Tak to chyba zostawię , można by np. rozebrać silnik itp. ,wymienić rozne części ale nie chcę pakować bóg wie ile kasy w auto/ wymieniłem podstawwe rzeczy ( hamulce, amory , swiece , "poduszka silnika") i nie chce dalej wtapiać kase w cewki ( skoro brak jakich kolwiek objawów ). Jeżeli chcesz napisz na priva, dam ci mój numer tel. ale jak ci to opowiem na zywo, chyba nic to w aucie nie zmiani Pozdro I Oby do rozwiązania problemu !
  8. Mi komunikat " check" puki co sie nie pojawil... Swiece zobacze stan i ewentualnie zmienie / do zrobienia mam amortyzatory ( tyl-przod) ale to osobna sprawa i alementy zawieszenie.... Dziwna sprawa ze objaw glownie wystepuje w jezdzie miejskiej do ok 60 km i 3/ 4 biegu : objaw nie regularny
  9. Cewke , świece jak i silnik krokowy są jak dla mnie jak najbardziej ok, auto co dzień ladnie zapala, na postoju czyli na biegu jalowym silnik pracuje równo tz 700-900 obr. Ciekawi mnie kwestia sprzegla, do 4 biegu sa to zmiany lekko szarpane, jak naciskam pedal gazu mocniej to auto przyspiesza równo i nawet mocno, wszystko dzieje się na lekkim dodawaniu gazu , przy pretkosciach do ok max 70km/h i 4 biegu. Na pewno sprzeglo bierze troszkę wysoko, z 3 z miejsca mi ruszy ,z 5 biegu tez ruszy .Tylko czy sprzeglo będzie mieć cos z moim objawem wspólnego ?
  10. a jak to sprawdzić tz. bo wydaje mi się ze gdyby mechanicznie cos było uszkodzone np. swiecia, cewka czy kable to powiniej być objaw staly ? lub coraz gorzej , nie wiem jak tu dobrze trafic z diagnozą czy te silniki mają taką ceche ?
  11. Witam Mam podobny problem co użytkownik " Bigfazka "...Astra moja odplala się dobrze, na wolnych obrotach ( na postoju skrzyżowanie itp. .) silnik pracuje równo, czasami ( na zimnym jak i cieplym silniku) od biegu 1 do ok.4 przy wolnej jeździe jak dodaje lekko gazz to szarpie autem, czasami mocniej a czasami mniej. Gdy mocno dodam gazu to problem zanika, lub gdy jadę i trzymam pedał gazu stale to problem nie występuje. Przy wysokich prędkościach jest ok. Czy to może być w jakiś sposób normalny objaw na tak mocny silnik i za delikatne dodawanie gazu ? Auto odpala się swietnie, ma przyspieszenie, na biegu jałowym silnik chodzi bez zarzutu, a problem ten o dziwo raz wystepuje mocniej a raz słabiej i co tu zrobić :-)
  12. Witam Mam podobny problem co użytkownik " Bigfazka "...Astra moja odplala się dobrze, na wolnych obrotach ( na postoju skrzyżowanie itp. .) silnik pracuje równo, czasami ( na zimnym jak i cieplym silniku) od biegu 1 do ok.4 przy wolnej jeździe jak dodaje lekko gazz to szarpie autem, czasami mocniej a czasami mniej. Gdy mocno dodam gazu to problem zanika, lub gdy jadę i trzymam pedał gazu stale to problem nie występuje. Przy wysokich prędkościach jest ok. Czy to może być w jakiś sposób normalny objaw na tak mocny silnik i za delikatne dodawanie gazu ? Auto odpala się swietnie, ma przyspieszenie, na biegu jałowym silnik chodzi bez zarzutu, a problem ten o dziwo raz wystepuje mocniej a raz słabiej i co tu zrobić
  13. barcelona86

    Kod do radia CAR300

    Dzieki Kacper...za kod...jak to milo wkoncu posluchac radyjka w aucie
  14. barcelona86

    Kod do radia CAR300

    Witam Proszę o pomoc w sprawie kodu do radia Car300Blaupunkt...udało mi się wyciągnoc radyjko , wiem jak wpisac kod Podaje numery na radiu : No.: 90 532 620 Type:Car300 (D) GM0300W5359675 7 647 852 320 Dzieki za Pomoc z góry Pozdro
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.