Skocz do zawartości

mleczny87

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mleczny87

  • Urodziny 17.11.1987

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    TC4EE1
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. I to wszystko tłumaczy. Temat do zamknięcia.
  2. Witam, problem polega na tym, że spryskiwacze reflektorów raz działają a raz nie. W czym może tkwić problem?
  3. mleczny87

    [ZA] Problem z nawiewem

    Termiczny spięty na krótko kawałkiem druta - 1,2,3 działa.
  4. mleczny87

    [ZA] Problem z nawiewem

    Ale ja mam taki rezystor jak na załączonym obrazku pierwszym poście przyjacielu.
  5. mleczny87

    [ZA] Problem z nawiewem

    A przy spalonym bezpieczniku termicznym nie powinno być przejścia na nim prawda?
  6. Witam, co może być przyczyną niedziałającego wentylatora dmuchawy na biegach 1-3 prócz opornicy? Wentylator chodzi tylko na najwyższym biegu. Opornica została wyjęta i już miałem ją wymienić ale ojciec był u jakiegoś magika który ją podobno pomierzył i podobno opornica jest dobra, wizualnie można ocenić tylko tyle, że te spirale o różnych grubościach nie są przepalone. Gdzie szukać dalej przyczyny? Moja opornica wygląda tak:
  7. Witam, Mam dwa pytania w temacie zawiechy w AF. 1. Czy przednie sprężyny mają taką samą twardość dla diesla i dla benzyny? 2. Czy amortyzatory przednie są zamienne z jakimiś innymi modelami Opla?
  8. mleczny87

    Czujnik ciśnienia oleju 1.7 TDS

    Bardziej w okolicy filtra oleju?
  9. mleczny87

    Czujnik ciśnienia oleju 1.7 TDS

    Przyjacielu ja wiem jak wygląda czujnik, pytam tylko gdzie on jest wkręcony?
  10. Witam, orientuje się ktoś gdzie ulokowany jest czujnik ciśnienia oleju? Ostatnio znalazłem luźną wtyczkę od niego. Od jakiegoś czasu nie świeci mi się kontrolka smarowania po włączeniu zapłonu.
  11. Śrubunki pompy odkręcone ale nawet kropla nie kapnęła przy kręceniu. Jest jakiś klin na pompie pod kołem zębatym?
  12. To niestety się nie pokrywają. Po oczyszczeniu koła pasowego znalazłem to cholerne nacięcie. Zgrałem wał korbowy wałkiem rozrządu ale otwory na pompie na śrube M8 sie nie pokrywają. Pasek w dobrym stanie, zęby nie powyrywane. Koło zębate pompy wtryskowej obraca się bez żadnego oporu. Czyżby to wałek pompy się ukręcił? Ustawiłem pompę i zablokowałem śrubą M8, złożyłem rozrząd do kupy i chciałem go odpalić na plaka... Bez powodzenia. Popuszcze jeszcze śrubunek na wtrysku i pokręce i zobacze czy wali ropa.
  13. A te punkty na pompie i rozrządzie na śruby M8 i M6 mają się pokrywać za każdym razem i to na założonym pasku?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.