Skocz do zawartości

kamil1986

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kamil1986

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Insignia
  • Silnik
    2.0160KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam ,jestem użytkownikiem opla insigni od trzech lat . Wszystko było ok az do momentu wyświetlenia się komunikatu o niskm ciśnieniu oleju był to luty tego roku. Zmieniłem uszczelke słynny oring smoka pompy oleju i wszystko wróciło do normy komunikat przestał meczyć mnie i moje auto. Niestety w kolejnych miesiącach miałem problem z DPFem i jego ciągłym wypalaniem w sierpniu podczas niedzielnej przejażdzki w isi zapalił się komunikat o cisnieniu oleju w trakcie jazdy i auto zaczelo metalicznie pracować , diagnoza brutalna obrócona panewka na wale....., zdecydowałem się na naprawę silnika która dokonałem w Kiecach w firmie Moto Szlif. Silnik po kompletnej naprawie trafił ponownie do auta , regenerowałem również rozrusznik i wymieniłem świece żarowe żeby uzyskać lepszy rozruch silnika po kilku dniach kiedy nad ranem temperatura spadła ponownie po rozruchu pierwszym na zimnym silniku zapala się komunikat niskiego ciśnienia oleju...., Proszę podpowiedzcie jaka może byc tego przyczyna ????
  2. Mechanik dobierał osobiście sam w sklepie , gdybym chociaż usłyszał magiczne słowo przepraszam ale gdzie amdlatego sprawa oprze się o rzecznika praw konsumenta,jeszcze raz dzięki za pomoc .
  3. Auto jezdzi poprawnie bez zarzutu po wymianie na używany komplet wraz z kołem zamachowym 18 mm.Cała wina leży po stronie sklepu który nie potrafił dobrać właściwego docisku do auta, sprzedawca wykręca się od odpowiedzialnośći myślicie że można coś z tym dalej zrobić , DZiękuję wszystkim którzy pomogli w temacie.
  4. Ok dziękuje za wszelkie podpowiedzi zdecydowałem że przetocze zamach na 18 mm co z tego wyjdzie to się okaże lepiej zrobić coś niż nie robić nic, swoją drogą naprawdę skopana historia szkoda tylko że obciążająca boleśnie kieszeń...
  5. Myślę żeby podjąć próbę przetoczenia zamachu na 18 mm proszę tylko o podpowiedz czy jest szansa na realną poprawę ? Pytam czy ma to wogóle jakiś sens ?, szanse że może się uda ? Czy w tym modelu występowało koło dwumasowe ? http://allegro.pl/opel-vectra-c-1-8-16v-z18xe-kolo-dwumasowe-sprzegl-i6342996756.html
  6. Z tego co rozumiem to docisk jest zbyt płytki i nie wysprzęgla do końca ponieważ zamach jest zbyt głęboki i właśnie dlatego jest pomysł żeby go przetoczyć z 21.8 na 18mm dobrze myślę ?
  7. Czyli można próbować w ten sposób ma to sens przetoczenie tego zamachu do 18 mm ? ??
  8. Ten link adama dużo obrazuje należy szukać zamachu płytszego tak jato rozumiem pozostają tylko używki... a może przetoczyć zamach i z 21.7 zrobić na 18 ?
  9. Najdziwniejsze jest to że nie ma żadnej informacji o producencie na zamachu...
  10. Zamach został zdemontowany te numery są od strony silnika Panowie mam pytanie czy można ogarnąć to w inny sposób mniej oryginalny ale za to skuteczny ?
  11. skrzynia była sprawdzona po vinie jest F17 374 i taka właśnie jest w aucie głębokość zamachu to 21.7 mm,rzezba tzn też już o tym myślałęm... Le numéro du moteur 20GC2253 F68 HAYON 5 PORTES
  12. tak mam numer zamachu zamontowanego w aucie FGPR9040019s11 , made in germany 10087 to wszystko co jest na kole
  13. Auto z exportu kupione z wada i takimi objawami jak opisywałem... Kolejny problem w sklepie nie są w stanie ustalić czy zamach o sprzęgła jest właściwy było konsultowane z ASO po numerze z zamachu oni nie aju już takiego nie mają taiego numeru części u siebie w systemie... czy ktoś potrafi coś pod powiedziec w temacie ?
  14. Pompka była już sprawdzona, ok czyli mam zamach 21 mm czyli ten głęboki więc docisk muszę mieć głęboki żeby wszystko działało jak należy ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.