Skocz do zawartości

Trebuh

Forumowicz
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Trebuh w dniu 2 Październik 2015

Użytkownicy przyznają Trebuh punkty reputacji!

Reputacja

6

O Trebuh

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Silnik
    Lubię te OPLE
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Nie. obowiazkowo musisz znalezc jej pozycję "0" w CIM bo inaczej kalibracji nie przeprowadzisz.
  2. W astrze H zeby zdjac sanki trzeba rozpiąć przekładnię .Jezeli mechanik nie zablokuje sobie kierownicy w pozycji w jakiej rozpina oba elementy to tak się to skonczy jak u Ciebie.W blokach pomiarowych w module CIM musisz odnalezc pozycję kierownicy,ustawic ją na 0 stopni tak by CIM widział tyle samo obrotów w kazda stronę,pozniej dopiero mozna zrobic geometrię i adaptację czujnika kata skretu.Bedziesz d tego potzrebował kod PIN z Carpass.To co pisze Arkaos jest prawdą ale w sytuacji gdy nie rozpinasz krzyzaka od przekładni tylko zmieniasz geometrię np przy wymianie drazka lub koncówki(wtedy sama geometria i koło znajduje się na srodku-czujnik gasnie bez kalibracji)
  3. Trebuh

    Po wymianie sterownika w Zafirze A Z18XE świeci błąd U2107

    Zmieniłem ster na inny ale tez z Zafiry A.Z tego co pamiętam to ten z omegi chyba z 2,2 silnikiem mimo tych samych numerów to w ogóle nie przyjmował SPS i nie dało się go odpalić. Magicy od reanimacji komputerów z którymi wspołpracuję powiedzieli mi wtedy to samo co Ty pisałeś,że sterowniki wewnątrz różnią się budową pod dany model opla i kazali szukać ster z ZA lub AG Z18XE bo te sie wymieniają.
  4. Trebuh

    Po wymianie sterownika w Zafirze A Z18XE świeci błąd U2107

    Wtrace swoje 5 groszy i ze swoich doświadczen poprę Kajetana. Z omegi i z mery nigdy nie poszedł mi sps na Zafirę tak zeby nie było problemu.
  5. Trebuh

    Czujniki cisnienia w oponach TPMS

    Kolego jak sobie poradziłeś z tym tematem?
  6. nim skrzynie to jeszcze sanki i kilka innych rzeczy...w skrócie czekają Cię wydatki!
  7. Twój bład jest ewidentnie od cewki,walczyłem kiedys z 16xep w identyczny sposob i okazało sie ze 1 cewka delphi jaka zamontowalismy była felerna i wytrzymałą podobny przebieg jak Twoja.Sterownik w Z16XEP jest mega czuły na wszelkie zakłócenia ale tez wg firmy z ktora wspołpracuję w zakresie naprawy elektroniki trudny do zniszczenia i mało awaryjny.Potwierdzam to z praktyki,tam nie padają połączenia lutowane,a 90% przypadków jak Twój konczy sie wymiana cewki i świec na oryginalne. W zeszłym tyg miałem nawet temat ze chinska cewka jampol czy jabol juz nie pamietam jakiej to firmy zakłócała nawet radio nie mowiac o szynie CAN.takiego spisu błedów w aucie to dano nie widziałem jak tam:)
  8. a po montazu cewki jakis czas było ok?swiece sa oryginalne GM?cewka na bnk delphi a nie delfi??
  9. adam1954 właśnie o tym post wyzej pisalismy,ze tym nie da sie tego zrobic w VC..
  10. tak mniej wiecej wyglada urzadzenie do tej roboty.Sciski nie daja rade bo nie ma z nimi jak podejsc
  11. w VC czy tam Signum przegwizdane sprezynki z tyłu zdjac!musisz je scisnac na aucie ,w warsztacie odkreca sie zacisk z tyłu zeby podejsc urzadzeniem do scisku sprezyny,sciska sie ja i wyciaga.Widziałem jak kiedyś "mechanicy" sciskali sprężynę na aucie stojacym na kołach bandownicą na 4 paski . Poźniej podnosili koło i było łatwiej..od strony bhp i kwesti troski o Twoje zdrowie nie polecam drugiego sposobu:)
  12. jak chcesz mam skrzynię corsa C 1,3 cdti z 2004.Daje gwarancję rozruchową
  13. wyciagnij filtr paliwa i zobacz czy czasem nie jest do połowy czarny?jak jest to trwersy do roboty
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.