Skocz do zawartości

power_opel

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O power_opel

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Vectra B
  • Silnik
    1.8 16v 125 km
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam otóż moja vectra 2.0 16v miała prawie całkowity remont silnik jakieś 50 tys. przebiegu wcześniej wymieniane były pierścienie panewki itp. ( dół silnika 170 tys. przebiegu miał przy remoncie) nie wymieniłem uszczelniaczy zaworowych , rano wali kopcia przy odpaleniu jak dodam gazu( spowodowane uszczelniaczami) , ostatnio zauważylem ,że silnik przy (pałowaniu troche kopci, oczywiście na ciepłym silniku) powyżej 4.5 tys. obrotow jak sie od razu wciśnie w opór i przy odcince zapłonu , może to być spowodowane przez uszczelniacze? bo się troche boję, że coś z dołem silnika ...
  2. No tak ale zwykły płyn chłodniczy nie wymyje nagrzewnicy i reszty syfu a chciałem wlać jakiś specyfik w stary płyn i wylać i potem wlać nowy płyn
  3. Mi akurat chodziły o takie specjalne specyfiki to czyszczenia układu ... płyn byl zalewany rok temu ale dzisiajk jak zlałem to sam syf leciał ...
  4. Akurat ta przypadłość ma miejsce w Leganzie ... dlatego może te prepraty sobie darować jak ma mi więcej narobić szkód jak korzyści
  5. Witam otóż dzisiaj wymieniłem termostat i mam wahania na wskazówce delikatne ( czy tak może być np. na 4 biegu nawiewu?) i jak zlewałem płyn chłodniczy to sam syf ... i myśle zeby wypłukać układ , nalalać tego środka do czyszczenia układu zlać i zalać nowym płynem tylko się boje czy przypadkiem nie rozszczelni mi się układ co sądzicie (gdzieś czytałem ,że komuś po zastosowaniu jakiegos preparatu padła uszczelka pod głowicą ;O). Dodam ze ogrzewanie w budzie jest znikome : SMILE :
  6. Boje się teraz lać 5w40 po tym jak przejechałem 30-40 tys. na 10w40
  7. Niby tak a ten jest optymalny boję się ,że przy 5w40 bede miał spore dolewki oleju ...
  8. Ja wymieniam co 10 tys. max 12 tys. dodam ze 3 razy na tym silniku miałem okazje wymieniać bo wszystko było ładowane nowe (panewki, pierscienie...)
  9. Wcześniej było tak jak sie rozgrzał to chodził idealnie a teraz to nie wiele pomaga może dlatego że już 7 tys. na oleju zrobiłem (motul 10w40) jest już czarny
  10. Dodam ,że jakby dźwiek sie nasilał ... łożyska ? rozrzad , wałki ? mechanik mówił ,że to popychacze ale nie za bardzo mu ufam. Dzwiek panewki to jaki mniej wiecej ?
  11. Witam otóż jestem wyczulony na pracę silnika coś stuka strasznie się boję że to panewka ,lecz zdaje mi się że to hydrauliczne popychacze dodaje filmik z pracą mojego silnika i czekam na Wasze zdanie i opinię dodam że silnik nie był mocno rozgrzany było z 50 stopni ( nie palowalem na zimnym ) https://youtu.be/L2jiALDTm-0. Silnik to 2.0 16v leganza dodaje tutaj ,bo opel i daewoo to bardzo zbliżona kontrukcja rok temu silnik był po gruntownym remoncie.
  12. Samochód jest w trakcie przekładki gratów :-) Mam dostępne graty włożenia za darmo ,więc chce skorzystać a nie chce bawić się w swapy silników ,bo mam jeszcze vw passata 2.0 TSI 200 km, więc mam czym poszaleć :-) a czy przyniesie to jakiś efekt dam znać
  13. Chce zostawić ten blok silnika ,ponieważ on nie ma przejechane nawet 100 tys. przebiegu ...Znajomy mechanik twierdzi ,że jeżeli włoże graty (dolot itp.) to dawke paliwa bedzie dostawała jak 2.0 i moc wzrośnie.
  14. Różnica jest w skoku tłoka ? Myślałem ,że srednica tłoków jest inna. A jeśli zmienie program ECU ? Gdzieś czytałem, ,ze kolektor dolotowy jest inny. Głowica da jakiś efekt , ma wieksze komory spalania ... ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.