Skocz do zawartości

websterpl1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O websterpl1

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    2.0 DTI Y20DTH
  • Nadwozie
    Kombi

Ostatnie wizyty

1614 wyświetleń profilu
  1. Witam wszystkich, Sytuacja ma miejsce w Corsie D 1.3 cdti 75 km. Po ściągnięciu pokrywy ukazuje się taki oto widok: Po ściągnięciu opaski kanału dolotowego, dolot powietrza przed turbiną cały w oleju. Podobnie jest na dole przy zderzaku na wylocie z intercoolera, cały w mieszance oleju i piachu. Sciągnąłem obejmę i w środku wygląda tak: Natomiast ściągając przewodzik od odmy który połączony jest z kanałem dolotowym, wygląda tak: Przewód: Mechanik widząc takie coś, bez zaglądania w przewody (czyli widząc widok z pierwszego zdjęcia) uznał, że turbo jest do wymiany. Dziw
  2. Tak, jest to prawy przód... Przewód oczywiście jest teraz nieprawidłowo włożony ponieważ "dyndał" po jezdni. Dzięki za pomoc
  3. Witajcie, Moja dziewczyna jest posiadaczką Corsy D, rocznik 2009, 1.3 CDTi 75 km. Auto zahaczyło gdzieś wewnętrznym nadkolem o krawężnik, , środek nadkola pękł a spod niego wystaje wężyk niewiadomego pochodzenia. Próbowałem zobaczyć od góry przez maskę co to może być ale sami dobrze wiecie jak tam jest wszystko upakowane : SMILE : Aby wężyk nie szurał po asfalcie został zaczepiony o pęknięte wnętrze nadkola Moje pytanie brzmi: Co to może być? Pozdrawiam
  4. No i ci*l... Dzisiaj samochodem jechał mój tata, lekki przymrozek, wspomaganie w ogóle nie działa...
  5. Okazało się, że to wina zbieżności - zawieszenie, układ kierowniczy są w porządku
  6. tak, tak samo było. Trochę pojeździłem i zauważyłem, że przy gwałtownym mocnym hamowaniu czy jeździe z górki (najprawdopodobniej gdy płyn się wychyla w stronę drogi) wspomaganie ciągnie mnie w lewo. Natomiast przy gwałtownym przyspieszaniu czy jeździe pod górkę wspomaganie ciągnie mnie w prawo... jadąc w miarę po płaskim, równym tempem auto jeździ normalnie
  7. Witajcie, Od pewnego czasu posiadam taki oto problem z moją Astrą G 2.0 DTI 101km kombi: Otóż jakiś miesiąc temu w pewnym momencie poczułem, że nie działa nagle wspomaganie - akurat tak się złożyło, że było to na pochyłym terenie. Sprawdziłem stan oleju, było go b. mało więc go dolałem. Od tego czasu wspomaganie działa cały czas jednakże w "dziwny" sposób. Trzymając prosto kierownicę czuję, że ciągnie mnie ona w lewo. Po jakimś czasie, po przejechaniu jakiegoś dystansu dzieje się tak samo ale ściąga mnie w prawo. Czasem działa dobrze i nie ciągnie mnie w żadną ze stron... Zauważyłem, że być m
  8. To, że nie chce Ci się na nie odpowiedzieć nie znaczy, że są niedorzeczne.
  9. Witajcie, Nie tak dawno stałem się posiadaczem Opla Astry G Kombi 2.0 DTI 101 km z oznaczeniem silnika Y20DTH. Niestety kilka dni temu awarii uległa dobrze znana mechanikom pompa wtryskowa firmy Bosch VP44. Właśnie szykuję się do jej regeneracji w związku z czym przeczytałem trochę postów na jej temat. Z tego co widzę najczęstszą przyczyną awarii jest felernie zamontowany sterownik pompy, który pod wpływem wysokiej temperatury rozlutowuje się/przepala przez co szlag trafia mechanikę pompy. Mam do was kilka pytań: 1. Czy da się zapobiec w przyszłości takiej awarii? Myślałem o jakimś wyprowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.