Skocz do zawartości

Flinston

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Flinston w dniu 10 Czerwiec

Użytkownicy przyznają Flinston punkty reputacji!

Reputacja

7

O Flinston

  • Urodziny 14.04.1997

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Szczekociny
  • Model
    Opel Corsa C
  • Inna marka
    Opel Astra F 1.6 75 KM
  • Silnik
    1.2 Twinport 80 KM
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

2748 wyświetleń profilu
  1. Czy były dawane nowe uszczelki pod wtryskiwacze? Po każdym wyjmowaniu wtryskiwaczy należy założyć nowe.
  2. A wytarłeś bagnet szmatą i włożyłeś ponownie? Pomiaru dokonałeś po zakończonej jeździe?
  3. W porządku Zatem nie działa wentylator nagrzewnicy. Tu trzeba szukać. Najpierw sprawdzić bezpieczniki.
  4. Jeśli dobrze rozumiem, to piszesz, że po włączeniu klimatyzacji włącza się wentylator chłodnicy. A to ciekawe. Jeśli się mylę to poprawcie mnie, ale układ chłodzenia silnika i układ klimatyzacji nie są ze sobą w żaden sposób powiązane.
  5. Odgrzebię temat. Samochód dostał nowe świece i cewkę zapłonową, niestety problem z obrotami nadal występuje. Po remoncie i ponownym poskładaniu silnika zaczęło się do tego falowanie obrotów na zimnym i smród benzyny przy odpalaniu. Gdy hamuję i wciskam sprzęgło, obroty natychmiast spadają do 500, po czym wskazówka zostaje na 600 obr/min. Czy na gazie, czy na benzynie, obroty są zbyt niskie. Elektromechanik powiedział, że tu się nie da zmienić obrotów, bo sterownik ma je zaprogramowane na stałe w fabryce.
  6. Ja zakładałem u siebie LED-owe żarówki stop/pozycja. Oznaczenie P21/5W Bay15d. U siebie mam założone te: https://allegro.pl/oferta/xtreme-led-stop-pozycja-24xled-dwuwloknowa-p21-5w-8638089481?snapshot=MjAxOS0xMi0xMFQyMTo0Mzo1Ni41NTVaO2J1eWVyOzJiYzE3MjBjMWE0NTNhZDQzMjRlZWViNjcwN2YyNDAxNzc1N2Q5YWEzZThmOGYzODdjYjlhYzZlMGI5NDIwNzE%3D Polecam, bo bardzo dobrze odróżnia się światło STOP. W tańszych żarówkach będzie on ledwo widoczny. Natomiast do świateł cofania masz żarówki P21W BA15s
  7. No i już auto zrobione, zbiednieję o 1550 zł ale można śmigać Kontrolka ciśnienia oleju niestety nadal będzie się świeciła na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach, bo głowica się wytarła tam, gdzie są zamocowane wałki rozrządu (ubyło 0,04 mm). Same wałki też są podtarte. Jeszcze sworzeń tłoka hałasuje, ale nieznacznie. Żeby wszystko było na tip top, trzeba by głowicę wymienić (bo chyba nie obrabiać tego łożyskowania wałków) i same wałki też zmienić, ale to kolejny 1000 zł. Także ja już więcej nie pakuję kasy w ten samochód (rozrząd z uszczelkami, planowanie głowicy i ten remont razem kosztowały mnie już 2700 zł, czyli ponad połowę wartości pojazdu). Będę jeździł aż padnie Bardzo liche ma to ciśnienie, bo kontrolka gaśnie dopiero powyżej 1000 obrotów. A obroty biegu jałowego wciąż wynoszą 600/min
  8. Zacznij od diagnostyki komputerowej i odczytania ewentualnych błędów.
  9. Flinston

    Termostat

    Nie mam Kadetta, ale Asterka, czyli wnuczek czy tam syn tego modelu w ciepłe dni połowę skali osiąga po przejechaniu tych 4 kilometrów Jak termostat by się zaciął w pozycji otwartej to trzeba by było długo czekać, żeby wskazówka zbliżyła się do połowy.
  10. Najlepiej wymienić oba od razu, bo może okazać się, że po niedługim czasie ten drugi straci swoje 40% wydolności (to i tak już niewiele). Można ratować się używkami, choć to też loteria i najlepiej po zakupie szybko sprawdzić wydolność, w razie czego oddać z powrotem. Ewentualnie poszukać w Internecie zamiennika dobrej jakości, może być tańszy niż na hurtowniach. Pytanie, czy zamierzasz jeszcze długo użytkować auto, jak tak to można się na nowe pokusić.
  11. No, ja mam nadzieję że to już koniec palącej się na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach kontrolki ciśnienia oleju. Koniec zasłaniania zegarów dłonią, żeby tylko jej nie widzieć
  12. A jednak panewki się znalazły po długim szukaniu. Musieli zamówić w internetowym sklepie, bo na hurtowniach ni ma. Za wszystko wyjdzie chyba 1600 zł, ale z racji małego przebiegu i bardzo dobrze zachowanej blacharki jeszcze ma to sens
  13. W silnikach 1.2 łańcuch jest wytrzymalszy niż w 1.0, ale nie jest wieczny. Oryginalny komplet rozrządu wystarcza na 100 000 km, zamienniki na połowę tego. Zależy jak się trafi. Dużo ludzi uważa, że jak jest łańcuch to już nie trzeba robić, na zawsze będzie... no może kiedyś to była prawda, teraz silniki są wysilone, mają wysokie obroty i łańcuch szybko się zużywa No niestety pierścionki kosztują, ja za swoje zapłacić muszę 800 zł, bo oryginalne. A przy wymianie pierścieni trzeba również wymienić panewki, bo stare Ci kompresja wywali. Ja się podjąłem remontu, bo przebieg mam niewielki, ale w Twoim przypadku to inwestycja zupełnie nieopłacalna - kapitalka wyjdzie przynajmniej 3000 zł.
  14. Wiesz, kiedy był wymieniany rozrząd? W tych silnikach lubi klekotać. Mogą przepuszczać już pierścienie bądź uszczelniacze zaworów jak sugerował mechanik. U mnie też tak kopciło - okazało się, że pierścienie już były zużyte. Strasznie duży pobór tego oleju. Swoją drogą, na pewno żadna kontrolka się nie świeciła? Przy tak niskim poziomie oleju powinien się już świecić Alladyn.
  15. Ghost2255 szkoda że nie jestem bliżej Ciebie, to bym wtedy rok temu pomyślał i wziął od Ciebie coś zadbanego Pojawił się pomysł regeneracji tych obecnych panewek, jeśli się nie znajdą żadne. Widziałem, że w Gdańsku firma Bimex się zajmuje czymś takim, więc się im wyśle
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.