Skocz do zawartości

iwan955

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana iwan955 w dniu 11 Marzec

Użytkownicy przyznają iwan955 punkty reputacji!

Reputacja

1

O iwan955

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    Z13DT
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Objawem w mojej meriva A 1.3 69KM CDTI 2005 była cieknąca ropa z pompy wysokiego ciśnienia. Wykręciłem najpierw akumulator, filtr paliwa w obudowie, kosz akumulatora , pompę vacum a na końcu pompę wysokiego ciśnienia. Pompa vacum i wysokiego ciśnienia dokręcone były do silnika bardzo lekko. Po odkręceniu pierwszej sekcji z której lała się ropa podczas jazdy i wyjęciu wszystkich uszczelek stwierdziłem uszkodzony oring, wymiany dokonałem dla każdej sekcji. Należy zachować czystość przy wymianie uszczelnień, zabrudzone elementy sekcji moczymy w nafcie przez kilka godzin następnie pokrywę sekcji i pompę gdzie pokrywa jest przykręcona czyścimy papierem ściernym 500 lub 1000 na mokro np z WD40. Po tym zabiegu czyścimy wszystko benzyną ekstrakcyjną i wycieramy w czyściwem i ponownie benzyną.
  2. Problem dotyczy dopasowania wentylatora chłodnicy do Astry J 1.6 AXER. W moim wentylatorze nadpaliło się uzwojenie i teraz pali bezpieczniki więc postanowiłem go wymienić na inny. W sprzedaży są wentylatory do diesli i benzyniaków, na oko różnią się np: numerami katalogowymi bosh ale wyglądają tak samo. Wiem, że mój posiada trzy biegi prędkości obrotowej pracy. Czy można podmienić go z innej Astry J od innego silnika. Potrzebuje sam wentylator z rezystorem gdyż posiadam obudowę.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.