Skocz do zawartości

LimEd

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O LimEd

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    1.2 16V (Z12XEP)
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Jesli chodzi co o temat gdzie wyszło na przepływomierz, a podmiana nie pomagała bo nie było adaptacji, to u mnie z odpietym przepływomierzem problem nie ustępuje. To samo dotyczy EGR. Jeśli masz na myśli jakiś inny temat, to daj proszę linka. Świece wymienione. Od poczatku tak miałem, że po przejechaniu kilkuset metrów włączał mi się gaz, na wolnych obrotach przełączal się na benzynę a po wciśnięciu pedału gazu znów na LPG. Nie jest to normalne?
  2. Witam szanownych forumowiczów. Jakiś czas temu nabyłem Corsę C rocznik 2004 silnik 1.2 Z12XEP.Ogólnie jestem z samochodu bardzo zadowolony ze względu na niezwykle ekonomiczny silnik. Niestety od jakiegoś czasu mam z samochodem masę problemów. Jest to nie lada zagadka do rozgryzienia, przekopałem cały internet i nic nie znalazłem, może więc ktoś z formumowiczów podoła wyzwaniu?! Wygląda to tak, że rano lub po dłuższym postoju na zimnym silniku samochód ledwo jedzie i nie wchodzi na obroty. Jest problem by się włączyć do ruchu z podporządkowanej. Po przejechaniu kilkuset metrów silnik zaczyna chodzić normalnie (świeci się check engine). Niemniej próba przełączenia się na LPG na zimnym silniku skutkuje tym, że silnik zaczyna dziwnie "furczeć", nie przekracza 2-2,5 tyś obrotów, check engine zaczyna mrugać a puszczenie pedału gazu powodu zgaśniecie silnika. Po ręcznym odłączeniu LPG objawy nie ustępują, trzeba zgasić samochód i odpalić by wszystko wróciło do normy. Po podłączeniu do komputera wyskakuje mnóstwo błędów (6-9) dotyczących właściwie wszystkiego. Po skasowaniu błędów wszystko wraca do normy na kilka dni, aż znów zaświeci się check engine a objawy powrócą, ale zestaw błędów jest już inny. Zauważyłem też niektóre objawy, które mogą być normalne dla tego samochodu albo wskazywać na usterkę - Silnik zapala po dosyć długim kręceniu 5-10 sekund - na wolnych obrotach przygasają światła i podświetlenie tablicy przyrządów. - zaraz po odpaleniu silnik chodzi bardzo głośno. Dźwięk przypomina stary diesel - przy okazji regulacji LPG, mechanik zauważył, że masa nie była przylutowana do reszty wiązki lecz po prostu przykręcona do niej. Tak samo było w całej instalacji zamka centralnego, widocznie znak rozpoznawczy poprzedniego elektryka, dla tego też nie wykluczam, że jest więcej takich "kwiatków" w wiązce LPG - Gdy silnik jest zasilany LPG, po puszczeniu pedału gazu silnik "strzela". Mechanik rozkłada ręce, mówi, że trzeba po kolei wszystko podmieniać by znalezć usterkę, ale taka ciuciubabka raczej nie wchodzi w grę.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.