Skocz do zawartości

konrad130

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O konrad130

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra A
  • Silnik
    1.8i 90KM
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Dziękuję za schematy, trochę mam do rozkminiania : ) Widziałem, że pewnie nieczytelnie napisałem wszystko ..
  2. Witam. Sprawa jest następująca. Posiadam Viki A w którym siedział silnik 1.8 z gazem i nie miałem kompletnie żadnego wyposażenia (tylko wspomaganie, abs, poduszki powietrzne), kupiłem drugą z silniczkiem C20XE, 4 elektryczne szyby, klima i wszystko włożyłem do swojej i niby okej ale miałem niedawno okazję kupić kolejną Vectrę z 1.8 któa miała elektryczne lusterka, szyberdach i 2 szyby przednie .. Zacząłem ją sobie rozbierać żeby to przełożyć i z szyberdachem nie miałem problemu bo tylko silniczek przykręciłem i ustawiłem jak trzeba a kable do zasilania były podpięte ale chodzi mi o lusterka .. Wyjąłem wiązkę od lusterek a tam 2 kabelki idą do tyłu (chyba połączone są z podgrzewaniem tylnej szyby), 2 chyba idą do lewego lusterka i 2 do silnika i tutaj nie wiem czy obejdzie się bez ciągnięcia tych kabli do silnika ? Gdzie one właściwie idą ? Do akumulatora jako + i - ? Chciałbym jak najszybciej się z tym uporać .. I pewnie w kostce w drzwiach trzeba będzie piny poprzekładać od lusterek ? Mam nadzieję, że nie pomieszałem za dużo
  3. Witam ! Kupiłem od kolegi Vectrę B z nie najlepszą blacharką ale dobrym silniczkiem 2.5L V6 170KM . Chciałbym ten silniczek wyjąć z niej, troszkę podremontować i włożyć do mojej Viki A (aktualnie 1.8i 90KM B+G) .. I tutaj moje pytanie - co trzeba jeszcze nabyć/przerobić by silniczek pasował do Viki A ? Oczywiście ma klimatyzację (sprawną), 4 elektryczne szyby, podgrzewane fotele itd itd. Co do elektroniki to wydaje mi się, że przewody itd będą pasować tylko muszę kupić przyciski do klimy, obiegu wewnętrznego itd, tak samo do elektrycznych szyb, ponieważ są inne niż w B, tylko nie wiem co silnikiem . Nadwozie chyba podobne jest ? Chciałbym wiedzieć po prostu na czym stoję żeby podjąć jakieś konkretne kroki i nie zdziwić się niemiło . Z góry dziękuję !! : )
  4. Także ten .. Pompka wymieniona, podłączona na krótko działa aż miło ale podłączona normalnie już nie działa .. Stara pompka na krótko tylko się kopci więc i tak była do wymiany .. Nie wiem, jakiś bezpiecznik, przekaźnik ? Gdzie takowe rzeczy się znajdują ? Paliwa dolane z 10L I czy filtr paliwa można wymienić bez podnoszenia auta ? Dobra .. Pompa była wymieniona ale stara przepaliła bezpiecznik i wystarczyło wymienić ale nie wiedziałem który to szukałem aż znalazłem przepalony 20A i zaciągnęło paliwo po chwili ale pompka dosyć głośno chodzi ale to chyba tak ma być jak nowa ? .. W każdym bądź razie temat do zamknięcia, dziękuję : )
  5. Idę jeszcze popatrzeć do garażu i dam znać jak coś .. Jeszcze dodam, że zczytywałem błędy i nie ma żadnego, wcześniej był błą, że niby za uboga mieszanka ale sonda wymieniona i zniknął .
  6. Taka dokładnie jak w linku http://allegro.pl/przelacznik-centralka-lpg-elpigaz-aeb-i5046415489.html Może bez grzebania po prostu spróbować inny przełącznik u gazownika podłączyć ? Co do pompy to dostęp pod kanapą ale w środku czy w podwoziu ?
  7. Jak najprościej dostać się do tej listwy ? Co, jak odkręcić ? Lubię grzebać przy takich rzeczach ale przy -3 stopniach raczej mi się nie chce .. Sąsiad mówił, że on też tak miał i winny był przełącznik, wymienili i wszystko okej .. P.S Wiem, że powinno być nawet 1/4 baku i było .. Jak pracowałem a wiecie jak to u nas z pracą .
  8. Opel Vectra A 1.8i, benzyna + gaz, kod silnika C18NZ, 66kW, 1995r. Witam, borykam się z pewnym problemem i mam nadzieję, że uzyskam pomoc .. Przeszukałem trochę internetu ale nic konkretnego nie znalazłem do Viki . 3 dni temu jeszcze wszystko było okej ale była rezerwa benzyny i troszkę dłużej odpalał i miałem jechać na stację ale pieniądze miałem mieć nazajutrz, wtedy pojechałem i zalałem 5L benzyny, chciałem odpalić na stacji na benzynie jak zawsze i nic .. Kręci, kręci i kręci .. I tak do teraz, a nie chcę palić tylko na gazie żeby silnika nie dobić .. Wskazówka benzyny spokojnie ponad rezerwę pokazuje .. Kilka minut temu byłem w garażu i opisuję sytuację: * Przełącznik ustawiony jest TYLKO na gaz - włączam zapłon i słyszę pompkę paliwa i pali na gazie normalnie * Przełącznik TYLKO na benzynę to jest tylko "tykanie" a już dźwięku pompki nie słychać, kręci, kręci i nic .. * Przełącznik TYLKO na gaz, włączam zapłon, pompka chodzi, po tym przestawiam przełącznik TYLKO na benzynę i kręcę, załapie na sekundę i gaśnie .. Niedawno wymieniona sonda lambda .. Ogólnie trochę było porobione - uszczelka pod pokrywą zaworów, nowa chłodnica, nowe świece i przewody, przegląd gazu . Chciałem odkręcić świece i zobaczyć czy dostaje paliwo ale aktualnie nie posiadam klucza żadnego .. Musiałbym poczekać na znajomego do wieczora aż wróci i pożyczy ewentualnie .. Nie wiem co o tym myśleć .. Moje myśli: 1. Pompka sprawna ale gdy ustawiam tylko na benzynę i jej nie słychać to może jakiś przekaźnik albo bezpiecznik poszedł, skoro w pozycji TYLKO GAZ załącza się normalnie ? 2. Pompka może już świruje ? 3. Filtr paliwa już ledwo przepuszcza benzynkę ? Dodam jeszcze tylko, że miesiąc temu przełącznik benzyna/gaz (pod popielniczką jest zamontowany) coś nie łączył i nieraz na dziurach rozłączało gaz i szarpało wtedy autem ale pogrzebałem trochę, docisnąłem i działa normalnie do tej pory . Może pomożecie panowie ? Chętnie włączę się w dyskusję ..
  9. Witam, czy klima z Vectry B będzie pasować do Vectry A ? Jak również elektryczne szyby na przykład jakbym chciał przełożyć ?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.