Skocz do zawartości

olej7777

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O olej7777

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Saab 9-3 1.9 TiD
  • Silnik
    z19dt 1.9 TiD
  1. Właśnie temat ruszył też na forum saaba i tam poruszono także wątek DPF (jednak tu szybciej dzięki ). A jak wygląda spraw po wymontowaniu DPF komp też coś pokazuje? Czujniki wtedy mogą być wyłączone? Zrobiłem autem ok 1500km od zakupu a to raczej sporo za dużo na to aby wypalanie nie działało. Pytam jak to wygląda po wyrzuceniu DPF ponieważ poprzedni właściciel mówił o zawirusowaniu auta z 120KM do 150KM więc może przy okazji wywalił DPF... jak go odszukać wiecie może? to ta sama płyta podłogowa więc pewnie w tym samym miejscu jest? Duże to jest?
  2. Witam. Posiadam Saab 9-3 1.9 TiD a jak wiadomo to brat Vectry C 1.9 CDTi - silnik Z19DT. Mam problem z pierwszym paleniem w ciągu dnia w zasadzie nie zależy to od temperatury. Pisałem na forum saaba ale pewnie w związku z niewielką ilością użytkowników (w porównania do np forum opla ) czekam drugi dzień i nic... Piszę więc do was o ocenę tego co pokazał mi OP-COM. Podejrzewam wtrysk na 4 cylindrze ale zapytam czy reszta jest ok? Identyfikator: 0x07F0 Numer sprzętu:81012247 Typ silnika: Z19DT Numer części:55559131 Numer wersji oprogramowania: 55559129 Hardware manufacturer number: 0281012247 Software Number: 1037372565P319_S83 Programming Date: FFFFFFFF Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ Opis systemu: BOSCH0100 Wpisz numer aprobaty: B04021 Variant programming: 0x000050EB Kod alfa: AA Hardware manufacturer system name: EDC16 Software version: O83 ECU variant coding: 0x000069C0 Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,13.4 V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pożądane jałowe,1 250 obr/min Prędkość silnika,852 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,400 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,39 kg/h Przepływomierz powietrza,39 kg/h Temperatura powietrza zasilanego,46 °C Temperatura powietrza zasilanego,2.21 V Temperatura paliwa,25 °C Temperatura paliwa,3.12 V Ciśnienie atmosferyczne,97 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.87 V żądanie ciśnienia ładowania,104 kPa Ciśniemnie ładowania,97 kPa Ciśniemnie ładowania,1.56 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),32 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),42 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,0 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,30.00 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,30.32 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,1.15 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,34 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.81 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,41 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.40 a B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),-40 °C B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),0.0 V B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),-40 °C B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),0.0 V Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,-11 kPa Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.00 V Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,104 % Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Prędkość pojazdu,0 km/h battery voltae 13,5V engine speed 852rpm EDC16 correction cyl 1. injection quantity deviation "-0,60 mg/stroke" cyl 2. injection quantity deviation "-0,69 mg/stroke" cyl 3. injection quantity deviation "-0,09 mg/stroke" cyl 4. injection quantity deviation "+1,39 mg/stroke" Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania aktywne 0v Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego nieaktywny test zawru elektromagnetycznego przepustnicy - po aktywacji silnik gaśnie test zaworu ciśnienia ładowania - w całym zakresie większy o 5kPa niż żądany (np 106 zamiast 101) test egr pozycja egr 100% przeplyw powietrza 34kg/h pozycja 0% przeplyw powietrza 48kg/h
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.