Skocz do zawartości

ryba_nikrus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ryba_nikrus

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    1.9 CDTI 120km Z19DT
  • Nadwozie
    KOMBI
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. nie wiem Wesoł dokładnie o co pytasz...zostawiłem auto u mechaniora,dałem mu nowy wałek i szklanki i miał ogarnac temat. Jakie obroty i gdzie,co jak to nie wiem.
  2. Witam wszystkich zainteresowanych moim tematem. Moj pobyt za granica sie przedłużył troszku dlatego dopiero teraz odpisuje, więc do rzeczy. Wałek został wymieniony, wszystkie szklanki też (wałek kupiony u świątka). Powiem tak..... w końcu działa jak trzeba!!! Problem mocy zniknął, jest tak jak powinno być, jest przyspieszenie, jest super. Na kompie nawet nie widział już błędu nieszczelność układu.... Ale na wszelki wypadek wszystko na kompie zostało zresetowane, parametry sprawdzone i naprawde wszystko chodzi jak powinno. Mam nadzieję,że mój problem ułatwi komuś na przyszłość diagnozowanie podobnego objawu. Tyle co już różnych rzeczy poczyściłem,powymieniałem to masakra! Jedyne co się nie zmieniło to dalej odpala ciężkowato...strasznie długo kręci, w sensie nie odpala od strzału,,,,tylko tak kręci bezsensu. Myślałem,ze po wymianie wałka ten objaw też zniknie,no ale niestety. Jeżeli ma ktoś pomysł co jeszcze może być w mojej vectrze nie tak z tym odpalaniem to proszę o pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam, niby mechanik mówił,że wszystko sprawdzał.Teraz mam zamiar skupić się na tym wałku, czyli wymienić i zobaczymy co będzie. Jeżeli ktoś szuka wałka rozrządu do tego silnika (Z19DT) to informuję,że dostępny jest tylko w ASO za ok.1700 zł, ale poszukałem inne fora i znalazłem gościa z Bydgoszczy firma Świątek-bydgoszcz, zajmują się tylko wałkami,robią sportowe,seryjne itd.., do tej VC kosztuje 740 zł,także jest różnica. Teraz na miesiąc wylatuje z kraju, więc będę wymieniał wałek we wrześniu, później się odezwę i napiszę czy objawy minęły czy problem jest nadal. Pozdrawiam P.S do wesol - no to nic, tylko się cieszyć,że autko jeździ przy takim przebiegu, nie zapeszać,nie chwalić i jeździć dalej.
  4. Witam ponownie, widzę że nie ma chętnych do odpisywania. Ja natomiast mam nowy wątek problemu. Nowego oprogramowania jednak nie wgrałem, ale mechanik zaczął temat od jeszcze czegoś innego i teraz mam pytanie czy to może być przyczyną.Chodzi o to że znalazł wytarty wałek rozrządu, 3 krzywki są prawie jak kółka (po stronie ssącej) i stwierdził,że to jego zdaniem jest przyczyną wyskakiwania błędu, słabego odpalania i braku mocy. Poprostu stwierdził,że zawory nie do końca się otwierają i dlatego auto wariuje,bo nie wie jaka dawka i czego (jeśli może ktoś coś napisać w tym temacie to proszę). Poza tym zastanawia mnie fakt że mam najechane 140 tys. i już wytarty wałek (czy jest to możliwe przy takim przebiegu?), ktoś u mechanika mówił,że teraz robią części ze słabszych materiałów i według gościa jest to możliwe. Proszę o jakąś waszą interpretację tego tematu. Bo koszt wałka,roboty itd trochę duży zaczyna się robić. Czekam na odpowiedzi.
  5. Dzięki za wstępne zainteresowanie tematu. Poczytałem większość tematów które kolega mi przesłał powyżej ale większość czynności w mojej vectrze zostało zrobionych. Zastanawiam się tylko czy mechanik czyszcząc EGR nie ogarnął czyszczenia elektromagnesu. Poza tym mam wrażenie że inne tematy zostały zrobione. Mechanik teraz mówi mi że zostało tylko wgrać nowy soft-oprogramowanie w ASO i będzie ok. A ja się zastanawiam, bo skoro zaślepka na EGR zrobiona, DPFu nie ma(sama puszka jest pusta) to czy nowy soft nie zacznie wariować na maxa. Myślę,że wtedy na nowo będę musiał kupić DPF,zdjąć zaślepkę itd. Poprostu obłęd, nie które wątki dotyczą innych silników, np fajnie ogarnięty temat jest w 150 konnej,ale u mnie w 120 jest inaczej. Czekam jeszcze na jakieś pomysły.
  6. Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowy dlatego pozwoliłem sobie założyć nowy wątek, jeśli gdzieś jest ten temat opisany proszę o linka. Mam taki problem z moją Vectrą. Samochód strasznie muli,nie ma mocy, po przekroczeniu 2 tys obrotów próbuje się zbierać i po przekroczeniu 3 tys tak jakby odcięcie wszystkiego,zapala się check engine (p2279) i przechodzi w tryb awaryjny. U mechaników chyba już wszystko zostało wymienione lub wyczyszczone dlatego sam nie wiem co jeszcze może być. Przepływomierz zmieniony, przepustnica wyczyszczona, kolektor ssący również, nawet turbina po regeneracji,wszystkie wężyki,kabelki sprawdzone. A cały czas wyskakuję nieszczelność układu wlotu powietrza. Dodam tylko że kupiłem auto z zaślepionym EGRem i brakiem DPFu, mechanik mówi że w oprogramowaniu też coś było robione, bo EGRu i DPFu komp nie widzi. Zastanawia mechanika sytuacja w której parametry na kompie pokazują takie wartości: rzeczywiste zasysanie powietrza 0,996 mbar, a żądane to 1,2 bar. Nie wiem już co robić, proszę o jakąś pomoc,jeśli pojawią się jakieś dodatkowe pytania (bo może coś ominąłem) odpowiem. Czekam na POMOC!
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.