Skocz do zawartości

tsek

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tsek

  • Urodziny 12.08.1972

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Śliwice
  • Model
    Opel Agila
  • Silnik
    Z12XE 75kM
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Jestem świeżo po wymianie kompletnego rozrządu w Agili z silnikiem Z12XE. Zastanawiałem się nad zestawami z Alledrogo firmy: BGA za ok 280zł Ale decyzja padła na kompletny zestaw "KIT" firmy SKF nr VKML 85000 - cena 401zł (kompletny z kołami oraz uszczelką). Serdecznie polecam ten zestaw - uważam, że warto ponieważ firma SKF reprezentuje dobrą jakość do rozsądnej ceny. pozdrawiam Tomasz. P.S. Przy okazji wymianie poddałem pasek klinowy (wielorowkowy również firmy: SKF) oraz uszczelkę miski olejowej firmy Victor Reinz.
  2. Co do dodatków czyszczących wtryski to pomeca tylko i wyłacznie LM z serii Pro-Line: http://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Plyn-do-czyszczenia-wtryskiwaczy-DIESEL/113 Efekt "zauważalny" już po przejechanych 200 km.
  3. Ja bym jeszcze sprawdził na Twoim miejscu pompę CR. W moim przypadku to ona była powodem ciężkiego odpalania na rozgrzanym silniku. Przez etap wymiany wtrysków też przechodziłem bez rezultatów tak jak u Ciebie.
  4. Pytam z ciekawości ? Co było nie tak ze starym rozrusznikiem skoro kręcił, (że) po wymianie na nowy objawy ustąpiły. Może się mylę, ale wydawało by się, że jak rozrusznik jest uszkodzony to czy na zimnym czy gorącym silniku objawy powinny być te same ?
  5. Używana (sprawna) pompa CR 400 zł + 100 zł czujnik = 500 zł Robocizna - bezcenna (sam wymieniłem)
  6. Witam, jestem po wymianie pompy CR oraz czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej - na razie jest OK Okazało się, że stara pompa puszczała ciśnienie po rozgrzaniu co też było widać po jej demontażu, ponieważ miała wyczuwalny luz na ośce. A czujnik wymieniono przy okazji i dla pewności całościowego zabiegu.
  7. Problem w tym, że podłączenie pod komputer w Moim przypadku nic nie daje - nie ma żadnych błędów. Ale też zauważyłem prawidłowość tzn. czym jest chłodniej tym lepiej pali ? Tak głośno myślę: Może chodzi o spadek ciśnienia na pompie lub listwie (jakaś minimalna nieszczelność) jak jest rozgrzany (wszystko się rozszerza od gorąca) a jak jest zimno to nieszczelność zanika (ponieważ wszystko jest bardziej spasowane) ?
  8. OK daj znać jak na coś wpadniesz przy okazji szukania problemu. Ja wymieniłem czujnik na oryginalny ale nic to nie dało. szukam dalej.
  9. Wymieniałem - ale nie pomogło w moim przypadku. *Zdemontowałem czujnik jeszcze raz i zauważyłem, że mam nie Oryginalny - może faktycznie w tym leży problem ? Poszukam oryginalnego na podmianę albo zainwestuję, skoro miało by ty rozwiązać problem.
  10. Czujnik znajduje się i pod termostatem i pod przepustnicą - centralnie od przodu samochodu. Bardzo dobrze schowany :-) Aby go wymontować trzeba zdemontować zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego i zdjąć grubą rurę dochodzącą do przepustnicy. Jest wkręcony w blok na klucz 19". Zamieszczam zdjęcia z lokalizacją przewodów od czujnika:
  11. Stawiam na zawór SCV - też tak miałem Dla pewności zdemontuj go i sprawdź czy jest z felernej serii 006. Nowa seria poprawionych zaworów to 066. pozdrawiam.
  12. Rzeczywiście trochę duże to spalanie ! Ja poruszam się głównie po Wrocławiu, które to jest drugim co do wielkości w Polsce występowania korków i moje spalanie nie przekracza 7L/100km.
  13. Witam, szanownych forumowiczów. Zwracam się z zapytaniem do Was jak w temacie. Dodam iż rano pali bez problemu od tzw. strzała, brak oznak dymienia czy kopcenia (nie klekocze). Natomiast martwi mnie to, że jak auto zgaszę i chcę odpalić a jest dobrze rozgrzane ok 70-90 stopni to ciężko pali tzn. nie tak idealnie jak rano tylko potrzebuje jakby podwójnego obrotu wałem. Po prostu muszę znacznie dłużej trzymać na rozruchu. Napiszę co mam już zrobione: 1. wymienione wtryski i zaprogramowane 2. wymieniony akumulator 2 tyg. temu 3. zregenerowany alternator. Proszę o sugestie w w/w sprawie - Dziękuję i pozdrawiam Tomasz.
  14. tsek

    wtryski denso

    A może z tym falowaniem obrotów chodzi o słynny zawór SCV ? znajdujący się w pompie.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.