Skocz do zawartości

trzcina4

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O trzcina4

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Insignia
  • Silnik
    2.0 cdti 160km
  • Nadwozie
    sports tourer
  1. trzcina4

    Brak mocy po przekroczeniu 180km/h

    Jestem, jestem. Dogadałem się z kolęgą kolegi co robi w aso opla i dał mi nowy elektrozawór na wypróbowanie, dalej nie mogę się przebić przez tą magiczną barierę 180 km/h. Jakoś na dniach pojadę mu go oddać i poprosze go, żeby zczytał błędy.
  2. trzcina4

    Brak mocy po przekroczeniu 180km/h

    Zrobiłem, też dzisiaj eksperyment i zamontowałem elektrozawór od stilo, skoro to ten sam silnik. Potem rundka na autostrade i błąd dalej wyskakiwał. Także, albo części nie są kompatybilne albo też było uszkodzone w co wątpie bo fiat o dziwo chodzi jak zegarek.
  3. trzcina4

    Brak mocy po przekroczeniu 180km/h

    No jak odebrałem auto to mowili, że wszystko jest ok, na wykazie tego co robili jest napisane, że ktoś był na przejażdżce z podpiętym kompem i wszystko było ok, ponoć poczyscili, sprawdzili turbinę i VGT nawet nowego softa wgrali, ale przy silniku nic nie widać, że było coś odkręcane i ruszane, może mnie w bambuko zrobili, kodu błedu niestety nie mam bo od razu tego nie robili. Dzisiaj tam byłem to powiedzieli, żebym zostawił to wymienią właśnie VGT za 200 euro to powiedziałem, że się zastanowię A co myślicie o dpf, może to być właśnie winowajcą ? Zanim oddałem auto do serwisu pojechałem do znajomego mechanika. Powiedział, że bład jest zwiazany z turbiną, nie wiem dokładnie bo nie znam niemieckiego tak dobrze i przy mechanicznym żargonie trochę się gubie. ( Wiem, że to nie jest to dokładne, ale na razie tylko tylko tyle mogę powiedzieć, odwiedzę go jeszcze raz i się dopytam o konkretny kod błędu)
  4. Witam wszystkich. Mam dziwny problem z moją insignią, wszystko jest w porządku ale po przekroczeniu (+ - 2 km/h) 180km/h wyskakuje błąd i auto już nie ma mocy. Zgaduje, że przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu silnik już ciągnie normalnie ale bład zostaje dalej, po przekroczeniu 180 km/h historia zaczyna się na nowo. Dzisiaj odebrałem go z serwisu, dranie skasowali 350 euro posprawdzali tylko czy turbina jest sprawna poczyscili i oddali. Oczywiście wizyta w warsztacie nie pomogła. Tak wygląda moja sytuacja. Samochód kupiłem niedawno i mam go troche ponad 2 tyg ale wiem, że poprzedni właściciel z tym walczył i "niby" to zrobił. Teraz moje pytanie do was skoro z turbiną i całym układem dolotowym jest wszystko ok, to co to moze być, na pewni nie zależy to od obrotów bo jak na luzie zamknie się obrotobierz czy na 1 biegu się trochę przypiłuje to błąd się nie pojawia. Proszę o pomoc, gdyż mi pomysł się już skonczyły, a ktoś z was może spotkał się z czymś podobnym. :-) silnik to 2.0 cdti 160 km P.S. Jeden mechanik, u którego wcześniej byłem powiedział, że to jest silnik od fiata, czy to prawda? Jest to common rail, wiem że auta z grupy fiata też go stosują no i mam jeszcze stilo i musze powiedzieć, że silnik wygląda bardzo podobnie, nawet bagnet od oleju jest identyczny.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.