Skocz do zawartości

Archanioł

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Archanioł

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Frontera
  • Silnik
    C24NE 2.4i 125 km
  • Nadwozie
    5mlw4
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Czujnik położenia wału masz obok czujnika ciśnienia oleju na dole silnika pod filtrem oleju, jak zdejmiesz osłonę miski to zobaczysz
  2. Ps. olej Ci się nie zważył ?
  3. Niecałe 4 bary chyba, nie mam pewności ale kiedyś gdzieś widziałem coś takiego... u mnie było tak że poprzedni właściciel wsadził zamiennik który miał połamany rezerwuar, trzeba było chwilę zakrecić zanim autko odpaliło, potem było coraz gorzej i pomagał tylko plak czu też autostart i inne takie, ale z każym dniem coraz gorzej paliło aż w końcu w ogóle... Sprawdź też czy nie dostaje lewego powietrza, weź plaka czy coś takiego i rozpylaj po komorze silnika przy elementach gdzie przepływa powietrze, jak podniosą sie obroty to znaczy że gdzieś dostaje sie lewe powietrze, jak nie to to pompka może zdychać. Tak jak Ty szuałem po czujnikach ale bezskutecznie, pompke odrzuciłem na wstępi no bo podawała paliwo tym czasem wszystko wyszło na jaw gdy całkiem zdechła
  4. Temat swap'u musi poczekać jeszcze, po rozmowie z facetem który zajmuje sie jedynie frytkami udało mi sie ustalić że wszystko jest do zrobienia, skrzynia ze silnikiem się zejdzie na łapy powinno pasować, kwestia miski... trzeba ciąć starą od C30NE a także miskę od C24NE i spawać tak żeby zmieściła sie za przednim mostem napędowym, co więcej trzeba przerobić kolektor wydechowy lub wydech tak żeby sie spasowały, wymiana wiązki przewodów + komputera... to wszystko z tych główniejszych info które udało mi sie zdobyć, mam nadzieje że ktoś to dobrze wykorzysta Ja póki co kupiłem używany C24NE z przebiegiem 107 K i szykuje go do montażu w frytce, zbliża sie zima a w grudniu zostane ojcem, autko musi śmigać dlatego też zawieszam temat swap'u ale jak tylko sytuacja sie zluzuje wróce do tego tematu bo nie odpuszczę Pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc wszelką a także zachęcam do kontynuowania tematu bo informacji nigdy za wiele
  5. Czekam na odp. Od gościa co z Omega pod swap, będę miał to przed oczami to wszystko się okaże.
  6. Np. ze starego silnika, chodzi o to że frytka ma przedni most napędowy tudzież miskę przystosowaną do tego, w silniku od omegi miska może opierać sie na moście...
  7. Z tego co udało mi się wyczaic silniki C26NE oraz C30NE będą pasować do tej skrzyni ale teraz co z miska olejowa i smokiem...
  8. Dziś wyjątkowo rada a nie prośba o pomoc otóż 2 miesiące walczyłem że swoją frytką 2.4 125 km Pb/lpg. Na początku ciężko paliła na benzynie z tygodnia na tydzień coraz gorzej, potem nie dało się jeździć na benzynie bo mocne wduszenie gazu kończyło się strzałem w tlumik, spadkiem obrotów... Auto się dusilo i gaslo, wymieniłem świece poza tym wszystko było w porządku ale auto pracowało coraz gorzej na Pb, w końcu dochodziło do tego że trzeba było czymś prysnac w układ dopływu powietrza.. Czujniki były sprawne... Aż pewnego pięknego dnia autko całkiem zdechlo zgłupiałem bo paliwo pompka podawała, iskra była... Okazało się że powodem zamieszenia była jednak pompka paliwa... Ciężko paliła bo rezerwuar pompki był pekniety i paliwo cofalo się do zbiornika a z tygodnia na tydzień pompka dawała coraz mniejsze ciśnienie aż w końcu zdechla i ujawniła przedemna śmieszną prawdę... Kupiłem dzień wwcześniej używana pompke licząc że problem zniknie i fakt po wymianie autko smiga jak trzeba dlatego też jeśli ciężko wam pali, gaśnie, faluje na obrotach sprawdźcie pompke i układ paliwowy straciłem 2 mieście nerwów przez ten pierdułek a tak poza tematem wie ktoś jak ustawić zapłon ?
  9. Pod fotelem jest tylko nie wiem czy na pewno i którym jest sterownik od szyb
  10. Witam, Kacper masz może schemat el. Do szyb i lustrek. Kupiłem ostatnio elektryke do drzwi ale bez wiązek kabli.
  11. Dzięki wielkie jeśli jeszcze mógłbym prosić schemat od C24NE. Muszę zobaczyć co z elektryki mogę zostawić a co przełożyć
  12. Dzięki halo1691@o2.pl wygląda na to że c30ne 12V 177 km wyląduje we frytce bo 200 konnego 24V skrzynia nie wytrzyma, jeszcze tylko muszę znaleźć wymiary silnika, mianowicie długość i rozmieszczenie łap
  13. Macie może schematy instalacji elektrycznej do C24NE i C30NE ?
  14. Możliwe w obec tego co napisałeś że będzie pasować ale czy wytrzyma ? Mam napęd 4x4. I spokojnie, ogarnąłem to co napisałeś
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.