Skocz do zawartości

Nodd

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Nodd

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa B
  • Silnik
    1.4Si 16V
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam. Trochę odświeżę temat ponieważ poszedłem po rozum do głowy i kupiłem sondę magneti Marelli. Auto nie przestało mniej palic. No ale zrezygnowany już ta sytuacja jeździłem normalnie. Dziś wyskoczył mi błąd zbyt ubogiej mieszanki kod 44. Sprawdzałem sondę miernikiem i wartości są poprawne. Dodam iż myślałem ze to przepływomierz i szukałem go pod maska jednak go nie widzę. W rurze dolotowej do kolektora jest tylko czujnik temperatury powietrza dolotowego który tez sprawdziłem na opor omomierzem i jest sprawny. Wciąż nie mam pojęcia co może być przyczyna. Co do czujnika płynu wydaje się dobry bo po 5 km nagrzewa się silnik ładnie i grzeje w środku wszystko jest ok(90') . Może to ma znaczenie ze jak nie jadę tylko autko stoi na postoju z odpalonym silnikiem to nagrzewa się dosyć szybko do 98' i załącza się wentylator na pierwszy bieg (wentylator 2 biegowy). Jakieś podpowiedzi lub rady? Skąd ten nagły błąd zbyt ubogiej mieszanki paliwa.
  2. Brałem pod uwagę takie rozwiązanie (jezdzic dopóki jezdzi) jednak przemyślałem sprawę trochę głębiej i zbyt zależy mi na życiu i życiu moich bliskich. Bo nigdy nie wiadomo w jakim momencie urwie Ci koło i znajdziesz sie pod Tirem.
  3. Witam. Nie wiem czy to dobry dział jednak nie miałem pojęcia gdzie to wrzucić. Otóż mój problem polega na tym ze mam zgnite podłużnice w 20 letniej corsie b. Oddałem ja do spawacza który stwierdził ze jest to do zrobienia jednak koszty z jakimi się zderzyłem wydaja się być zbyt wysokie by to robić (2000zł). Nie mam pojęcia o spawaniu jednak mechanik powiedział ze jest to dużo roboty bo nawet mocowanie wahacza jest w bardzo złym stanie. Mozę mi ktoś doradzić czy cena jest za wysoka, czy jest możliwy montaż podłużnicy z innej corsy(np ze szrotu) ewentualnie inne rady. Dołączam zdjęcia podglądowe. Z góry dziękuje za pomoc.
  4. Mam pytanie . Jak zainstalować sterowniki do chińskiego kabla obd link sx by dzialal z programem op-com. Lub jaki inny program będzie go widział? edit. Posiadam corse z 1994 roku+ przejsciowke na obd1
  5. warunki sprzyjajace. normalna pogoda swieci słonce nie jest gorąco. 90 benzyny po 5,5 czyli okolo 8.1l na 100km
  6. Kiedys tez bylem w dluzszej trasie (ok 200km) i autko spalilo dokladnie za 90zl . Wiec wciaz IMHO za duzo.
  7. Witam. CChciałbym się dowiedzieć czy to normalne że moja corsa pali około 9 - 11l na setkę. To czy 9 czy 11 zależy od tego czy wstawiam. Dodam że jeżdżę głównie do pracy (ok 2km). Samochód w ten czas nie nagrzewa się do 90atopni. Musze przejechać tak z 7km by autko doszło do temperatury 90 stopni. Check engine się nie świeci. Co może być problemem tak wysokiego spalania? W końcu to mały silniczek.
  8. Bylem teraz u znajomego który posiada opla tigre i poradził mi bym zmienił korek od zbiorniczka bo możliwe ze nie upuszcza nadmiaru ciśnienia i dlatego wywala przez węże. czy to możliwe? @tuszok w chwili gdy Cieklo ten wąz byl suchy sprawdzalem.
  9. wewnatrz samochodu nie ma nic mokrego wiec to odrzucam. W płynie nie ma spalin. Bylo by to widac w zbiorniczku wyrównawczym. Masła nie ma. Znajomy mi mowil zeby wykluczyc uszczelke poniewaz wtedy nie lało by sie na zewnatrz tylko do srodka silnika. Jakies rady?
  10. Witam. Nie dawno zakupiłem opla corse 1.4Si i mam problem a mianowicie. Oddałem samochód do warsztatu by wymieniono mi egr(bardzo ciężki dostęp) I mechanik przy tym poruszał prawdopodobnie przewody od płynu chłodniczego co poskutkowało pęknięciem jednego takiego przewodu. Ok wymieniłem. Wszystko dobrze jednak zauważyłem dosyć znaczny ubytek płynu. Sprawdzałem samochód jak i na zimnym tak i na gorącym silniku pod względem wycieków(podłożony karton pod silnik) i nic nie kapie(przynajmniej w ciągu godziny) jednak w zbiorniczku ubywa płynu. Tak około pól centymetra na 2 dni. Dodam iż układ odpowietrzony, do środka się nie leje bo wszystko suche. Korek oleju nie daje oznak by płyn mieszał się z olejem. Bagnet oleju pokazuje ze olej jest dobry nie zmieszany z wodą. Płyn w zbiorniczku nie posiada pęcherzyków "gazu". Nie wiem już co robić. Zakładałem uszczelkę pod głowicą jednak wtedy było by znać w oleju. A w ciemno to wymieniać to zbyt kosztowne. Tutaj zbiera sie płyn obok tej sruby scieka w doł. http://zapodaj.net/148f2ad81a71d.jpg.html
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.