Skocz do zawartości

Damian5589

Forumowicz
  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Damian5589 w dniu 8 Maj

Użytkownicy przyznają Damian5589 punkty reputacji!

Reputacja

1

O Damian5589

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Kujawy i Pomorze pozdrawia forumowiczów ;]]
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    1.4 8v
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Dzięki adam już ogarnełem gdyby ktoś nie wiedział to: Czerwony ,zółty i żółto czarny zapinamy pod + 12 v Czarny ,pomarańczowy i czarnopomarańczowy pod - 12v(masa) Biały sygnał zamykania Biało czarny sygnał otwierania Niebieske przewody podłączamy pod kierunkowskazy najlepiej je zlalezc w podłużnej 1 wtyczce w progu nóg kierowcy Nie pisze pod jakie przewody podłączyć do centralki bo ja ją mam nie orginslną musiałem sie niezle naszukać sterownika orginały były montowane w prawym słupku koło nóg pasazera a ja miałem skryte za skrzynką bezpieczników nieorginalny sterownic centralki Ale to idzie bardzo prosto sprawdzić miernikem może komuś się przyda Można zamknąć
  2. Witam mam taki problem kupiłem Opla astre F z zamkiem centralnym z kluczyka chciałbym sobie ułatwić trochę życie i dołożyć zdalne sterowanie z pilota a że nie jestem dobry w elektryce proszę was o pomoc jak to połączyć z sterownikiem zamka centralnego z moją astrą ? nazwa bx40 carprotect zakupionego z allegro schemat tego sterownika: https://www.fotosik.pl/zdjecie/bf7f0d0e5d19e7cc wiem że w Astrze central jest sterowany ,,-'' tylko nie wiem jak ze schematu odczytac które to przewody w centralce którą kupiłem jak i w oryginalnej centralce auta...
  3. Podejrzewam Aku ale sprawdź czy nie masz jakiegoś złodzieja prądu tak jak koledzy wyżej mówią ale tak na 70 % myślę że to aku mamy zime i dało się we znaki 2-3 lata to już czas na zmianę teraz aka robią na 2-3 lata chyba że dobrze trafisz to potrzyma i dłużej bynajmniej ja na takie trafiam .
  4. Damian5589

    Opel antara rozadowywuje akumlator

    nie wiem czy było napisane wstecz ale napiszę może komuś się przyda zapinasz miernik pod ako ustawiasz odpowiednie wartości na youtube masz jak go ustawić i podłączyć pod ako i gdy będzie ci faktycznie coś rozładowywało to na mieriku pokażę się wartość większa niż 005mA ale nie jestem pewny czy to mA jakieś tam jednostki elektrycznej wtedy wiesz że ci kradnie a jak to sprawdzić ? po koleji wyciągasz bezpieczniki i sprawdzasz czy na mierniku maleje wartość jeżeli tak to masz przyczynę jeżeli nie szukasz dalej to najprostszy sposób z możliwych może to taki podwórkowy sposób ale pozwoli ci zaoszczędzić kasy na diagnozowaniu u elektryka tak na logikę większość układów masz zapięty bezpiecznikem w aucie i wyjecie go spowoduje przerwanie obwodu i brak prądu na danym obwodzie co za tym idzie nie bd kradło
  5. Damian5589

    Problem z odpalaniem

    Wydaje mi się że delphi to nie jest oryginalny tylko zamiennik poczytaj sobie na necie o tych czujnikach położenia wału wszyscy ci będą mówić że albo Orginalny Simensa lub GM nie wiem czy to jest to samo ale ja np miałem GM na swoim ; ) z tego co ty piszesz to wynika że ten czujnik wariuje a w vectrach tylko oryginalne chodzą dobrze zamienniki możesz wyrzucić na śmietnik przeczytaj sobie to : https://autokult.pl/13753,czujnik-polozenia-walu-korbowego to będziesz wiedział po co wgl jest ten czujnik w samochodzie
  6. Damian5589

    Problem z odpalaniem

    Czujnik wału musi być orginalny vectry nie lubią zamienników ja miałem w swojej GM bo z tego co ty piszesz to mogą być jego objawy ale jak pisałeś wcześniej że wymieniłeś to może układ paliwowy jak panowie wyżej ci piszą... lepiej to zaufanemu mechanikowi zlec jak się nie znasz szkoda twojego czasu i nerwów
  7. ja kiedyś też miałem z tym problem i miałem uwalony przewód od masy który dochodził do lampki napięcie było ale masy brak
  8. Damian5589

    Wymiana progów

    ja w AF ZA stronę z pomalowaniem na czarno nie robiłem w kolor bo mi się to nie opłacało za stare autko miało być tanio i żeby przegląd przeszła dawałem 150 zł usunięcie starego progu + montaż nowego spawany punktowo i oczywiście odpowiednio zakonserwowany od środka 300 zł razem astra już nie w moich rękach jeździ do dziś na progach zero rdzy robiłem w 2012 r.
  9. Witam pozbyłem się Vectry zakupiłem astre f z 1996r. 1.4 mam do was pytanie jedno małe ktoś wie co to za kluczyk chodzi o ten mały ? od czego to może być ? https://www.fotosik.pl/zdjecie/ba2647843048e0c4
  10. Damian5589

    Vectra b problem z szarpaniem na postoju

    Dokładnie to samo ... tylko ja już mam chyba po silniku bo doszło do kontaktu ... coś puka w nim ... Dobra można zamknąć bo się rozwiązało U mnie winą była śrubka taka sama jak u ArKos'a i ogoliła koło zapominałem ci zdj zrobić bo dziś jeszcze raz rozbierałem rozząd by zobaczyć co tak stuka czy mi znów nie przeskoczył i nie starczyło czasu podejrzewam że od tego kręcenia mojego bezmyślnego pogiełem zawory ... Poszedłem na łatwiznę muszę płacić za błędy na przyszłość Polecam dokładnie sprawdzić niedowiarką ustawienie paska i nie iść na łatwiznę tak jak ja to zrobiłem ... no cóż za błędy się płaci jakaś przestroga to dla mnie na przyszłość wielke ale to wielke dzięki Adam za pomoc
  11. Damian5589

    Vectra b problem z szarpaniem na postoju

    Więc tak Adam kazaleś sprawdzic rozzad ja to zrobiłem bez zdjęcia Koła pasowego bo są cechy na pasowym i mechanik sam mówił że w 1.6 nie trzeba koła pasowego ściągać na nim są cechy też i spojrzałem w ten sposób góra w poziomie i koło pasowe na cechach czemu nie ściągnąłem pasowego?. Z 2 powodów wcześniej palił od trykniecia i nie podejrzewałem wgl rozządu a po drugą nie mam kanału ani podnośnika w polowych warunkach to niezbyt fajnie się dłubie i dlatego nie zwaliłem koła pasowego i to był moj błąd dlaczego ?. Ten co mi sprzedawał viki był mechanikiem i złożył rozząd i nie wyciągnął śrubki lub mu wpadła tam nie wiem dokładnie ale była w rozządzie i uszkodził Koło wału korbowego i rozząd przeskoczył o 3 ząbki... a mówiłeś żebym dokładnie sprawdził a ja polecisłem na łatwiznę... dziś później Ci podeślę zdj koła mechanik mówił że mam dużo szczęścia koło wymienił ustawił na cechy wymienił świece bo moje szrot i Wiki ożyła...
  12. Damian5589

    Vectra b problem z szarpaniem na postoju

    Dziś go zaprowadziłem do mechanika na wstępną diagnozę bo sam nic nie wymyśle już zobaczymy co wymyśli jutro do niego bd patrzał
  13. Damian5589

    Vectra b problem z szarpaniem na postoju

    Gdybym mógł się połączyć z ecu to bym to zrobił ale niestety nie idzie jutro dojdzie takie same ecu o tych samych numerach i zobacze czy z nim się połączy...
  14. Damian5589

    Vectra b problem z szarpaniem na postoju

    Właśnie do tego zmierzam też mi się tak wydaję w środę powinien dojechać czujnik położenia wału nowy GM 90337650 + wtyczka bo miała nadpalone piny wymienie zlutuje nową wtyczke od Ecu i dam znać może to jest właśnie winowajca bo błąd na zworke wyraźnie wskazuje na czujnik wału ... wymieniłam czujnik wału próbowałem odpalić dalej nic zczytałem błędy na zworkę iskra jest paliwo dochodzi nie wiem sam chyba się poddam... 1405 Uszkodzenie zaworu EGR 0443 Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa 0412 Zawór sterujący "A" w układzie doprowadzania powietrza dodatkowego 1410 Przekaźnik dmuchawy powietrza dodatkowego / przekaźnik klimatyzacji 0200 Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza 0230 Przekaźnik pompy paliwa 0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata 0505 Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego 0335 Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego "A" 0105 Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l
  15. Damian5589

    Vectra b problem z szarpaniem na postoju

    a jeśli chodzi o oznaczenia gdzie one się znajdują bo w sterowniku mam tylko 1 2 3 same cyfry bez literek są one na wtyczce bo nie moge zlokalizować tych literek aha dobra nie zauważyłem miniaturek dzięki a więc sprawdzałem tak jak napisałeś brzęczykiem w mierniku d11 kostce od ecu z pinem 7 w sterowniku przejście jest miernik piszczy przewód cały Pin 6 we wtyku z pin B9 w ecu w sterowniku. przejście jest miernik piszczy przewód cały pin 16 stałe napięcie 12 v tak jak pisałeś z aku i pin 4 masa jest sprawdziłem wszystko tak jak napisałeś i gniazdo jest ok patrz mam tak samo jak na filmiku : adam wyjełem czujnik położenia wału ten co zmieniłem chyba jest trafiony bo nie zauważyłem przetartej izolacji przy czujniku i są przełamane kabelki ale z mojego punktu widzenia skoro podaje iskre i jest paliwo to czujnik powinien być ok ...
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.