Skocz do zawartości

AKSORZ

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O AKSORZ

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa D
  • Silnik
    1,4 90KM
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Nie wiem jak admiracja potraktuje ten wątek. Z jednej strony pytam o opinie, z drugiej chciałbym podzielić się pewnym doświadczeniem. Otóż dwa lata temu byłem posiadaczem Opla Vectry C z 2003r. Jedną z przypadłości tego auta było to, że z przodu zawieszenia dobiegały pewne „chrupnięcia” w przednim zawieszeniu na podjazdach przy „śpiących policjantach” jak również jadąc prosto na pewnych nierównościach. Problem ten był głównie słyszalny zimą lub w bardziej chłodne poranki. W tej chwili jestem posiadaczem Opla Corsy E z 2017r (1,4 benzyna 90 KM) i … przypadłość zaczyna być słyszalna. Właściwie pojawiła się już pierwszej zimy 2017r w pierwszym roku od kupna auta z salonu. Nie mogłem w to uwierzyć ale owszem, czasami słyszałem te „chrupnięcia”, które doskonale znałem z VC. Kolejnej zimy 2018/2019 już nieco częściej. Obecnie gdy mamy jeszcze chłodne poranki również zawieszenie z przodu czasem sobie chrupnie. Auto ma najechane 24tyś/km i podchodzę do tego tematu w ten sposób, że to jest chyba kurka wodna urok Opla. Auto jest na tyle nowe, że nie ma najmniejszych luzów czy jakichkolwiek innych usterek (nie licząc biegu pierwszego, który od nowego wchodzi opornie). Przeglądy oczywiście robione regularnie w ASO. Taka historia …
  2. Dzięki wszystkim za odpowiedź. Może po kolei: Generalnie miałem takową w poprzednim aucie i świetnie spełniała swoją rolę. Jednak dzisiaj obejrzałem auto pod spodem i jest lepiej niż myslałem. Myślę że coś jest na rzeczy ponieważ z innego źródła dowiedziałem się że auta produkowane na rynek niemiecki , mają osłony i wygłuszenia maski. Natomiast na rynek polski nie mają Nie no ... nie ... pierwszy raz słyszę taką kurka wodna hipotezę. Bez jaj ale chlapacze są niezbędne aby błoto , piasek czy kamyki nie uderzały o podwozie czy najbliższą powierzchnię lakierowaną Teraz opiszę to co rozkminiłem dzisiaj. Wjechałem na kanał i obejrzałem auto od spodu. Ku mej uciesze okazało się że jest jedna z osłon i to ta na której najbardziej mi zależało czyli osłona alternatora. Jednak zacząłem rozkminiać temat gdzie i jak się montuje tą drugą osłonę która w tym przypadku wyglądała by tak: Osłona pod alternator jest jak wiadomo z prawej strony (pasażera): Tak wygląda przestrzeń silnika bez osłony: A tutaj wkleiłem tak dla próby przypasowania osłonę: Niestety jak dla mnie to jakoś nie bardzo pasuje ... nie mogę dopasować wirtualnie otworów montażowych tak aby pasowały do otworów w osłonie.
  3. Witam serdecznie Od kilku tygodni jestem posiadaczem Opla Corsy E z silnikiem 1,4 90KM. Niestety auto nie posiada osłony pod silnik , i takowej osłony nie ma w sprzedaży u Opla. Jak pytałem się przy kupnie auta to dealer powiedział mi że osłony nie ma w sprzedaży. Bardzo mnie to zdziwiło ale rzeczywiście nawet nowe Astry takiej osłony nie miały. W takiej sytuacji muszę taką osłonę dokupić i stąd pytanie czy taka osłona będzie pasować: http://allegro.pl/opel-corsa-e-2014-oslona-silnika-bok-hdpe-i6618856104.html To samo jeżeli chodzi o chlapacze: http://allegro.pl/oslony-fartuchy-chlapacze-przednie-opel-corsa-e-i6794386062.html
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.