Skocz do zawartości

wojtekcichy

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    1611
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana wojtekcichy w dniu 12 Czerwiec 2017

Użytkownicy przyznają wojtekcichy punkty reputacji!

Reputacja

25

O wojtekcichy

  • Urodziny 11 Październik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    sutton
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    vw crafter bmw f10
  • Silnik
    ceca n47
  • Nadwozie
    van
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

5645 wyświetleń profilu
  1. nagraj parametry z rozruchu i odpalony kiedy nie reaguje na gaz
  2. jesli podczas jazdy to nie bedzie sensu naprawiac, czyzby pasek osprzetu sie wkrecil w rozrzad?
  3. po to jest obd zeby bez wymiany polowy silnika mozna bylo zdiagnozowac co sie zepsulo, jak kolega wyzej napisal jeden wie jak sie obsluzyc kompem inny szuka bledu a jesli bledow brak to tak ma byc i sie nie dogadasz
  4. nie wiem czy wlasciwie odczytujesz instrukcje bo tlumaczenie na nasz jezyk jest mylace, tlumacz sterownik nazywa akumulatorem lub kalkulatorem, chodzi tylko o wylaczenie zaplonu tak by zegary sie wylaczyly i wlaczyly ponownie zainstaluj sie wersje ang i bedzie wszystko zrozumiale
  5. co za komp? 3000 masz na postoju lub z wcisnietym sprzeglem moze byc tak ze masz sygnal wcisnietego sprzegla caly czas a komp nie pokaze bledu bo niby dlaczego, ten czujnik dziala jak czujnik w drzwiach i nie ma diagnostyki jakiej kolwiek ale pod kompem widac w jakiej pozycji jest, podobnie z pretkoscia pojazdu, masz osobny sygnal do zegarow i sterownika silnika ale w podgladzie parametrow silnika wyeliminujesz jedno i drugie
  6. jesli po zmianie zegarow przestal dzialac to skonfiguruj zegary na nowo, moze cos to zmieni
  7. tak ma byc, podczas jazdy kiedy wcisniesz sprzeglo to tez powinien zatrzymac sie na 3000
  8. nic nie przychodzi mi do glowy, z tempomatem malo mialem do czynienia w vivaro ale skoro nie chce dzialac to powinien byc jakis blad
  9. jak kolega wyzej radzi, bylejaki ze sterowaniem analogowym lub cyfrowy (can) pod model i silnik jaki posiadasz
  10. o ile pamietam to clipem trzeba odchaczyc limiter i tempomat w zegarach, srednio juz pamietam ale chyba byla opcja konfiguracji wskaznikow i tam sie to odhaczalo
  11. dokladales czy byl? nie pamietam juz czy w 2 czy 3 modulach trzeba aktywowac, w silniku, zegarach, abs i uch niemoze byc bledow, z reguly czujnik sprzegla i hamulca powoduja problemy
  12. sprobuj trafic 2 ja miewalem problemy na win7 i wyzej, na xp z maszyny virtualnej latalo dobrze
  13. w katalogu jest napisane m10 wiec srednica 10mm gwint metryczny, prawa i lewa sa takie same tyle ze jedna powinna byc dluzsza z zabespieczeniem zeby nie wykrecic jej do konca, cos w rodzaju pierscienia
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.