Skocz do zawartości

wojtekcichy

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    1620
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana wojtekcichy w dniu 12 Czerwiec 2017

Użytkownicy przyznają wojtekcichy punkty reputacji!

Reputacja

25

O wojtekcichy

  • Urodziny 11 Październik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łomża
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    vw crafter bmw f10
  • Silnik
    ceca n47
  • Nadwozie
    van
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

5708 wyświetleń profilu
  1. teoretycznie masz racje, w praktyce leci gotowiec i jest jak jest, zapytaj ile schodzi z seryjnym osprzetem a ile z hybryda i wiekszymi wtryskami, dlaczego te czasy sa tak rozne? wez 2 zrobione u tego samego tunera identyczne auta i porownaj mapy w ols-ie, niemal pewne ze nie bedzie roznicy a przeciez kazdy robi indywidualne strojenie pod aktualny osprzet, sam se robilem craftera i bylo okolo 20 podejsc dla uzyskania maxa ze zdrowym rozsadkiem i pod swoj styl jazdy, tyle ze ja znawca tematu nie jestem ale mimo to musza byc 3-4 podejscia dla experta WariatPSM fajne te nowe ivany
  2. Kup smart modul, pod can bus i bedzie ok, proponuje z wyjsciem pod gniazdo 13 pin bo jak zechce sie przyczepke powyzej 750kg to musi ona posiadac wsteczny
  3. w ciezkich vanach sa inne przelozenia, max zaladowanego craftera mialem 5t lacznie z przyczepa i zdziwilo mnie jak to idzie majac 130-kilka koni ale z paleta1200 czyli niemal 3.5t doszedlem do odcinki, lekkim w takim rozmiarze to juz troche rzuca wiatr masz 5t ze limiter na 100km?
  4. tak, te same, ja robil bym okolice 130 moze byc i raczej jest krodsza skrzynia ale silnik ten sam
  5. modul haka jest wedlug mnie bardzo potrzebny, wrzucasz smarta i podpinasz pod lampe, z lamp brany jest tylko sygnal do uruchomienia konkretnego swiatla, nie obciazasz instalacji, nie narazasz na zwarcia w gniezdzie ktore ma extremalny zywot z tylu na podwoziu, w razie problemu z gniazdem/instalacja przyczepy wywala tylko bespiecznik modulu a nie w najlepszym wypadku bespiecznik w aucie lub pali modul uch
  6. mowa o ori czy uniwersalnym? kilka juz zalozylem i jak na razie tylko uniwersalne moduly szly
  7. robic mape i odcinki nie przesunac? w crafterach/sprinterach limiter jest na 160km/h i sa tacy ktozi usuwaja co do tematu 2litry renowki w tym samym roczniku nie rozni sie niczym, nie musi byc tuner tylko nawet drociarz z ori wsadem z 115 o ile interesuje seria ale musisz wiedziec ze emisja wzrosnie bo moc z wiatru ani slonca nie rosnie
  8. sa 2 wersje pomp cr w f9q, boscha cp3 i innego producenta ale nie pamietam bo niesamowicie zadko wystepowaly, jedna zasysa paliwo sama druga wspomagana jest pompka w baku, jesli masz pompke w baku to obudowa filtra paliwa jest przykrecana wielka nakretka a jesli bez pompki to obudowa przykrecana jest jednym torxem i to wlasnie rozwiazanie lapie wiatr bo pokrywa odksztalca sie z wiekiem a tulejka dystansowa nie pozwala na dobre uszczelnienie dwa razy mialem ze sie rorka zgiela za bakiem i byly problemy na wyzszych obrotach
  9. moga sie roznic pompa cr, sa modele z pompka elektryczna i reczna, bez watpienia wtryski byly wielokrotnie zmieniane miagy masz logi z momentu dlawienia silnika?
  10. nagraj parametry z rozruchu i odpalony kiedy nie reaguje na gaz
  11. jesli podczas jazdy to nie bedzie sensu naprawiac, czyzby pasek osprzetu sie wkrecil w rozrzad?
  12. po to jest obd zeby bez wymiany polowy silnika mozna bylo zdiagnozowac co sie zepsulo, jak kolega wyzej napisal jeden wie jak sie obsluzyc kompem inny szuka bledu a jesli bledow brak to tak ma byc i sie nie dogadasz
  13. nie wiem czy wlasciwie odczytujesz instrukcje bo tlumaczenie na nasz jezyk jest mylace, tlumacz sterownik nazywa akumulatorem lub kalkulatorem, chodzi tylko o wylaczenie zaplonu tak by zegary sie wylaczyly i wlaczyly ponownie zainstaluj sie wersje ang i bedzie wszystko zrozumiale
  14. co za komp? 3000 masz na postoju lub z wcisnietym sprzeglem moze byc tak ze masz sygnal wcisnietego sprzegla caly czas a komp nie pokaze bledu bo niby dlaczego, ten czujnik dziala jak czujnik w drzwiach i nie ma diagnostyki jakiej kolwiek ale pod kompem widac w jakiej pozycji jest, podobnie z pretkoscia pojazdu, masz osobny sygnal do zegarow i sterownika silnika ale w podgladzie parametrow silnika wyeliminujesz jedno i drugie
  15. jesli po zmianie zegarow przestal dzialac to skonfiguruj zegary na nowo, moze cos to zmieni
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.