Skocz do zawartości

wojtekcichy

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    1573
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana wojtekcichy w dniu 12 Czerwiec 2017

Użytkownicy przyznają wojtekcichy punkty reputacji!

Reputacja

22

O wojtekcichy

  • Urodziny 11 Październik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    sutton
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    vw crafter bmw f10
  • Silnik
    ceca n47
  • Nadwozie
    van
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

5229 wyświetleń profilu
  1. nie popier....s czegos podczas instalacji? w wyborze sondy masz wireless
  2. to to samo, tak jest tlumaczone na jezyk polski z roznych zrodel, sterownik silnika w clipie jakis idiota nazwal kalkulator, dobrze ze nie liczydlo myk chociaz to nie lekarstwo, usun pliki C: \ ASDE \ MODULES \ APPLIISO.S19 C: \ CLIP \ DATA \ Appli \ PARAMS \ APPLIISO.S19 C: \ CLIP \ DATA \ Appli \ PARAMS \ APPLICAN.S19
  3. a jak odpowietrzysz? bo chyba wiesz ze jak rozepniesz gruszke to od razu cala ropa z przewodu wroci do baku gdzies masz nieszczelnosc, bardzo prawdopodobne ze to obudowa filtra paliwa lub gruszka, na start wsadz zaworek jednokierunkowy przed gruszka i raczej problem zniknie werscje z pompka w baku bija 2 bary wiec teoretycznie mozesz przed gruszka zapiac sprezone powietrze 2 bary i nieszczelnosc sie pokaze ale zaworek tez wsadz
  4. z clipem to chyba odszedl, wyglada jak by chcial sie zaktualizowac, jest na to myk ale jeden z prockow nie bedzie dzialal i tak, po instalacji zaswiecilo 4 diody?
  5. cze Robert ostatnio malo tu zagladam, cisnieniuje sie strasznie w tej polszy, dziki kraj z tym eurocarpartsem to tak juz jest, niby oem quality a raczej chinczyk to zdzielal, jesli cos precyzyjnego to zawsze staralem sie brac z gsf`u lub uzywka ori jesli cena zwala z nog, nie pamietam czy pokazywalem Ci od nich uszczelniacze zaworowe, cyrk na kolkach grzalki to nic innego jak swiece zarowe, nie sa diagnozowane przez sterownik, teoretycznie powinny miescic sie w przedziale 0,4-0,5 ohm przy 20 st/c, w praktyce jesli sie jeszcze nie spalila to i tak bedzie dzialac o ile silnik ma min 700 rpm, nie grzeja swiece silnika, nie grzejesz tylnej szyby i lusterek, napiecie na ecu min 13.5, temp silnika ponizej 75 stopni przy temp zewnetrznej do15 stopni. Nikt nie zdradzi numeru bo go wlasciwie nie ma, renowka wymyslila ze skoro swieca ma kontakt z woda to sie i tak urwie wiec jest elementem nie wymiennym, zmienia sie caly podgrzewacz, wlasciwie to z glowicy ciezko wykrecic a z podgrzewacza nie probowalem jeszcze ten df025 odpala albo swieca zarowa w glowicy albo przekaznik, na clipie powinna byc podpowiedz do bledu, wez z ranska sprawdz pobor pradu na tych swiecach, moze jeszcze nie spalone a blisko konca, mierzyles opory? powinny miec w okolicach 0.6 interwaly inspekcji nic nie zmienia, zastanawia mnie co go sklania do zaswiecenia servisu przed uplywem limitu kilometrow bez zapisania jakiego kolwiek bledu z tym zwiazanego, dpfa nie wyczyscisz dodatkiem do paliwa, albo konkretna chemia docelowo albo wymiana, ewentualnie operacja
  6. diag to diagnostyka do sterownika, nie wiem co tam sie pojawia, plus masa czy rezystencja cde to sterowanie przekaznikiem za pomoca masy przez sterownika silnika
  7. wydaje mi sie ze niema potrzeby wymiany bez powodu, rozlaczasz przewody gdzies nisko i spuszczasz olej, kiedy zleci pokrec kierownica by wyleciala reszta i wszystko
  8. najlepiej podejzec wartosci, prawidlowy przeplyw oscyluje w granicach 50-kilku kg/h bez egra lub 30-kilka z egrem druga opcja to regulator pompy lub czujnik cisnienia na szynie cr, nieprawidlowosc zobaczysz rownierz w parametrach, z reguly na zaplonie i wylaczonym silniku juz widac dziwne wartosci o ile dobrze pamietam to opcom czytal bledy w g9u ale sam blad to tylko sugestia gdzie szukac glebiej, bez watpienia nie jest w stanie pokazac parametrow silnika
  9. albo ori aso albo uzywka, nie baw sie w zamienniki bo strata czasu i pieniedzy masz problemy do 3000? czy inna diagnoza?
  10. centralnie pod kierownica powinna byc 4-o pinowa kostka zasilajaca
  11. co rozumiesz pod pojeciem brak reakcji? nie zapala sie zegar czy rozrusznik nie rusza? zapioles wogole kostke?
  12. jakie oznaki poza tym co napisales? wogole nie reaguje na gaz? zazwyczaj muli ale przyspiesza
  13. tyle ze w tych skrzyniach nie leje sie do przelewu, wywali ci olej odpowietrznikiem a w skrajnych warunkach uszczelniaczem z biegami to albo zapowietrzone sprzeglo albo lozysko igielkowe wybieraka i raczej to 2-gie
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.