Skocz do zawartości

wojtekcichy

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    1592
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana wojtekcichy w dniu 12 Czerwiec 2017

Użytkownicy przyznają wojtekcichy punkty reputacji!

Reputacja

24

O wojtekcichy

  • Urodziny 11 Październik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    sutton
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    vw crafter bmw f10
  • Silnik
    ceca n47
  • Nadwozie
    van
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

5533 wyświetleń profilu
  1. mogla sie rozbiegac kiedy byla dziura na wylocie, zobacz czy nie ma oleju w przewodach ale z reguly garrety duzo znosza
  2. niemoze jesli masz na mysli plecionke, ale moze spowodowac zaklamanie cisnien przed i za dpf bo prawdopodobnie masz go zaje..go pozadnie, tnij, spawaj i laduj nowy soft bo prawdopodobnie nie odpalisz silnika z zalatana dziora
  3. tak jest roznica, bywa ze wsadzane sa skrzynie z laguny i objaw braku mocy
  4. przed wrzuceniem moda skopiowales ori wsad?
  5. chcesz to przeplukaj ale to nic nie zmieni, tak duza temp na dolocie?
  6. 70a powinien byc tylko od swiec zarowych i podgrzewacza wody ale tez powinien byc w pierwszym a nie drugi jak wyglada po wypaleniu gniazda sciagnij wtyczki z podgrzewaczy i swiec zarowych i sprawdz, zaplon sie wlacza wogule? w schematach dla 1.9 drugi bezpiecznik to zasilanie kabiny ale 60a
  7. no coz, idz na zywiol i sciagnij przelewy z wtryskow, zobacz skad strzeli cisnienie bo inaczej sie nie dowiesz, cisnienie jakie tam powinno panowac to max 2 bary a zazwyczaj ponizej 1
  8. ja bym zaczol od adaptacji dpfa jako nowy, jesli nie pomoze to wymiana sterownika silnika clipem, teoretycznie powinno sie wszystko zresetowac tylko na wszelki wypadek zapnij galletto i zrob kopie full sterownika i spakuj rarem jesli dalej nie da sie skasowac tej kontrolki to musisz albo odgadnac przebieg i wpisac do zegarow albo wywalic dpfa ze sterownika
  9. wydaje mi sie ze Grzecho moze Ci pomoc, lub clipem twardy reset nie wnikaj w opis bledu tylko w kod https://mail.cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=50554&pid=447058#pid447058
  10. odpal clipa to moze uda sie zresetowac sterownik silnika, teoretycznie powinny zginac przebiegi wypalen dpfa, bez watpienia po wywaleniu filtra czastek problem p253f zniknie tylko kody wtryskow bedzie trzeba dopisac co do delphi moj soft 2.15.3.0 (2015 03)
  11. zazwyczaj albo regulator sie blokuje albo czujnik na listwie zaniza cisnienie, zeby nie uszkodzilo czegos z cr cisnienie upuszczane jest zaworem przelewowy z tym ze na wtrysku przelewy se radza a na listwie konkretne cisnienie zniszczy sprezyne i sie zaczyna, slabo pali, niema sily i cisnienie na powrocie jaki masz odczyt cisnienia paliwa na zimnym silniku?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.