Skocz do zawartości

haz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O haz

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.4 16V 66kW 90KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. No właśnie zrobił taki test, że wsadził coś takiego i z niebieskiego się zielone czy żółte zrobiło. Ale drugi mechanik powiedział, że to nie UPG, bo nie ma żadnych objawów i że to będzie nie potrzeby wydatek. A samochód już był u gazownika i oni wszystko posprawdzali przy wymianie filtrów. Edit Pali tak samo. Ogólnie problemy z chłodnicą zaczynają się po przejechaniu 200 km, przy mniejszych dystansach ogrzewanie działa. Nie jestem sknerą, ale jeden powiedział mi, że to zaraz trzeba zrobić, bo będzie coraz gorzej, a drugi że wszystko ok...
  2. Otóż mam dość dziwny problem z układem chłodzenia w Astrze G 1.4 16V. Od pewnego czasu zauważyłem ubytki płynu chłodniczego raz więcej raz mniej. Przestawało działać ogrzewanie w aucie. Zauważyłem, że wybija mi płyn przez korek, bo zbiornik był mokry. Pojechałem do mechanika i ten wziął jakiś tester i powiedział, że to na pewno UPG. Ale mój znajomy zabrał do swojego mechanika i ten sprawdził podobno porządnie i uważa, że nie ma majonezu pod korkiem, olej jest czysty, nie ma jakiegoś dymy, nie ma jakiegoś zapachu spalin itd. I że to nie jest UPG. Ale problem z chłodnicą dalej jest. Co zrobić? Wymieniać termostat, korek? Czy jednak to ta UPG
  3. Zdecydowałem się ostatecznie na Z16SE.
  4. Zamierzam kupić Astrę G (hatchback) z rocznika 2003-2004. Na sam koniec mam dylemat pomiędzy tymi silnikami. Zamierzam założyć od razu instalacje gazową (sekwencja). Jestem spokojnym kierowcą. Z tego co znalazłem to zalety i wady tych silników to: Z16SE Zalety: 8 zaworowy - tańszy w eksploatacji, dobrze jedzie z dołu, oszczędny Wady: pada sterownik silnika, problemy z przepustnicą, podobno przekombinowany i bardziej awaryjny niż jego poprzednik Z14XEP Zalety: Nowszy silnik, hydraulika zaworów, rozrząd na łańcuchu, zużycie paliwa Wady: Podobno trudny do zagazowania, droższy w eksploatacji, podobno łańcuch jakiś słaby i wymienia się go tak samo często jak pasek, a wymiana łańcucha 2-3x droższa niż paska.
  5. A co sądzicie o silniku Z14XEP?
  6. Auto sprowadzi mi facet co w tym siedzi od ponad 10 lat i jest z polecenia. Mojemu koledze z pracy i innym sprowadzał auta i są wszyscy zadowoleni. No i dużym plusem jest to, że mogę sobie wymyślić taki, a nie inny silnik, a ten już wszystko wie, niczego mu nie trzeba tłumaczyć. Facet ma sporo roboty od wiosny i bym musiał ustawić się w kolejce, a teraz w styczniu ma więcej czasu i powiedział, że auto będzie do odebrania, gdzieś w połowie stycznia albo i szybciej. Na wszystko potem daje mi papiery, nawet ile zapłacił w kantorze za walutę. Dlatego zakładam, że autko będzie nie najgorsze.
  7. @bad wiem, dlatego będę brał z Niemiec. Ja max będę jeździł 120 km/h. A ile paliła?
  8. Mam zamiar kupić Astrę G. Nastawiłem się na Astrę z silnikiem Z16SE, gdyż auto będzie gazowane (sekwencja). Czy dobrze robię? Czy może jednak poszukać innego silnika? Bo jest dużo ludzi co go poleca do gazu, ale też znalazłem opinie, że ten silnik jest przekombinowany. Jeśli chodzi o moc, to mi to wystarczy, bo chce kupić hatchback. Rocznie będę robił ok 40 tys km.
  9. Na samym początku muszę powiedzieć, że jestem zupełnie zielony w tych sprawach i wybaczcie jak zadaje głupie pytanie. Szukam cewki do mojej astry (Astra 2, 1,4 16V) i mam duży problem. Raczej chciałem coś "markowego" typu Bosch, Beru, NGK itp. Ale jak dzwonie po sklepach i sprawdzam w internecie to różnice w cenie są bardzo duże. Za niby tę samą cewkę wołają od 310 do nawet 700 zł. Jak zapytałem się, któregoś ze sprzedawców skąd ta różnica, to dlatego, że te tańsze to pewnie podróbki. Polecicie jakiś tani, ale dobry sklep internetowy, który oferuje oryginalne części? Albo sklepy stacjonarne na trasie Olsztyn (woj. warm.-maz.)- Mława. Poza tym albo mi się wydaje albo cewki różnych firm trochę inaczej wyglądają i czy na pewno będą pasować do astry? Chciałbym kupić dobrą cewkę do 300-400 zł. Czy muszę jednak więcej dołożyć?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.