Skocz do zawartości

lolo49b

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lolo49b

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    DOLNY ŚLĄSK
  • Model
    Opel Mokka
  • Silnik
    1.4 T 140KM
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. W necie wyczytałem, że niektóre firmy serwisujące klimy nabijają nowe klimy starym czynnikiem tylko muszą mieć specjalne przejściówki do nabijania . Podobno układy te lepiej się sprawdzają na starym czynniku ( nikt nie sprawdzi jaki masz czynnik ), i można to robić z powodzeniem. Na razie mam nowe auto i mam nadzieję że długo tego robić nie trzeba będzie, ale w przyszłości kto wie ? Natomiast nowy czynnik nie można stosować w starych układach, bo powoduje ich rozszczelnianie.
  2. Witam Co sądzicie o nowym czynniku chłodzącym w klimatyzacji ? Jak wygląda sprawa obsługi w ASO, czy w razie konieczności można zastąpić go starym tańszym czynnikiem ?i jak sprawdza się klima z tym czynnikiem?. Myślę że ArKos dużo może nam wyjaśnić w tym temacie . Mokka jako pierwszy model Opla posiada ten czynnik , a ponieważ swoje auto odbierałem jesienią nie miałem okazji w pełni przetestować klimy .
  3. Witam ! Swoją Mokkę odbierałem we wrześniu 2014r. i u mnie w zderzaku świecą obie tylne lampy przeciwmgłowe . Widać z tego że Opel idzie w oszczędności!!!. W mojej wersji Cosmo sa chromowane klamki i w bagażniku jest plastikowa klamka w wykładzinie od wnęki koła zapasowego - w nowych wersjach podobno tego nie ma ?.
  4. lolo49b

    Mokka i LPG - doświadczenia i opinie

    Witam Ja zamówiłem Mokkę LPG koło 20 kwietnia a odebrałem 10 września . Rozumiem Cię Ripzz bo mi też strasznie się dłużyło, ale pomyśl że wybierasz kolor, tapicerkę i wyposażenie jakie chcesz, a biorąc auto z marszu w salonie masz co jest i nie zawsze do końca trafione. Dlatego życzę cierpliwości a Będziesz zadowolony U mnie też był poślizg z ustalonym terminem odbioru około dwa tygodnie, ale za to dostałem od dealera parę gratisów negocjuj to się opłaca. Pozdrawiam ! Marcin 2000 - a może w tym jest przegląd techniczny, który na na normalnej stacji diagnostycznej przy LPG kosztuje 160 za przybicie pieczątki ?
  5. lolo49b

    Opony zimowe

    Witam ! Ja wykombinowałem tak : opony Barum Polaris 3 215/65 R16. felgi orginał stalowe ( komplet 2000 zł) + czarne kołpaki z kolorowymi wstawkami
  6. lolo49b

    Terkoczący silnik Corsa C silnik Z12XE

    Dzięki za odpowiedź !! Zamawiam rozrząd i czekam w kolejce do mechanika ! Pozd.
  7. lolo49b

    Terkoczący silnik Corsa C silnik Z12XE

    Po wymianie oleju nic nie dało ! objawy te same
  8. Witam serdecznie ! Chciałbym zapytać o przyczynę terkotania ciepłego silnika w samochodzie córki . Jest to Opel Corsa C z 2004r silnik 1.2 (Z12XE) przebieg 115 tk. Jak jest zimny jest ok po zagrzaniu na niskich obrotach terkocze jak dizel . Wyczytałem gdzieś że to może być wina oleju z syntetyka ELF wymieniłem na syntetyk Castrola nic się nie zmieniło . Po dodaniu gazu cichnie . Czy przyczyną tego może być hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu? Proszę o info .
  9. lolo49b

    Mokka Cosmo

    Brawo ArKos dzięki bardzo Super bo w moim serwisie we Wrocławiu najpierw mówili , że się nie da wyłączyć a później że nie mogą - wymogi unijne !. Widać że w KANCLERZ-u mają lepszych fachowców
  10. lolo49b

    Mokka Cosmo

    Znalazłem w necie artykuł porównujący Astrę z tym silnikiem 1.4 turbo ecotec i octavie 1.4 tsi: http://przyspieszenie.pl/13794/test-opel-astra-1-4-turbo-140-km-miasto-masa-maszyna/. W teście niby lepiej wypadł silnik skody 1.4 TSI, Ale życie pokazuje co innego- może ecotec pali więcej bo astra jest cięższa (ale lepiej wykonana) no i ecotec jest na pośrednim wtrysku który jest mniej problemowy. Poza tym znamy jakie awarie nękają 1.4 TSI . ArKos ponieważ masz pewne informacje chcę zapytać o mój ecotec 1.4 turbo z fabrycznym LPG . Długo się zastanawiałem nad gazem a ponieważ dostałem upust na grupę zawodową i po negocjacjach około 14000 zł to zdecydowałem się zaryzykować i jak na razie po przejechaniu 3000 km - rewelacja . Sprawdź proszę czy prawdą jest, że ten mój silnik jest specjalnie przygotowany jest pod LPG . Podobno jest inna wzmacniana głowica z utwardzanymi gniazdami zaworowymi, zawory wypełnione sodem, inne uszczelki itd? Pozd.
  11. lolo49b

    Mokka Cosmo

    ArKos - zapomniałem o łape silnika ! A co do elektrycznego wspomagania to uważam że jest lepszym rozwiązaniem niż hydrauliczne lub elektro - hydrauliczne , nie słyszałem o częstych awariach . Oprócz Mokki mam jeszcze Opla Corsę C z 2004r z pełnym elektrycznym wspomaganiem i nic się nie dzieje! . W poprzednim aucie Opel Astra II 2002r miałem elektro - hydrauliczne i przy przebigu 170000 mglownica pociła się !
  12. lolo49b

    Mokka Cosmo

    Jak dobrze pamiętam silnik ten w obecnej formie jest montowany od pięciu lat - ewentualne wady powinny być już wyeliminowane ! . Nie znalazłem w necie informacji o jakiś usterkach lub wadach. Na pompę też jest sposób - można pasek wielorowkowy wrzucić na zapas do wnęki koła zapasowego
  13. lolo49b

    Mokka Cosmo

    Dzięki ArKos za info - może coś wymyślisz z wyłączeniem TMPS ? Dziś przypadkiem przeczytałem optymistyczny artykuł Auto Świat o moim silniku 1.4 T http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/6-polecanych-silnikow-benzynowych-tymi-benzyniakami-warto-sie-zainteresowac/x50lg) - może kogoś zainteresuje ? . Pozdrawiam
  14. lolo49b

    Mokka Cosmo

    ArKos! dzięki za rzetelne podejście do tematu ! W Tobie cała nadzieja że uda Ci się rozkminić temat TMPS-u ! czekam z niecierpliwością na wynik !
  15. lolo49b

    Mokka Cosmo

    Witaj ArKos ! Gratuluję wyboru - piękne autko ! Widzę, że kolega ma bezpośredni kontakt z ASO . Dlatego proszę jeśli to możliwe o wyjaśnienie, czy jest możliwa jest dezaktywacja systemu TPMS ( kontroli ciśnienia w kołach) w ASO . Na swoją Mokkę czekałem od kwietnia i odebrałem we wrześniu . Jest to wersja COSMO 1.4 T z LPG. W specyfikacji w kwietniu nie było informacji że posiada w/w system . Dlatego poza Aso kupiłem nowe felgi z oponami zimowymi oczywiście bez czujników i po wymianie kół zaświeciła się kontrolka TPMS . Po konsultacji z moim serwisem dowiedziałem się że system otrzymałem gratis i nie mogą mi go zdezaktywować bo unia wprowadziła obowiązkowy ten system. Na forum czytałem że ktoś miał identyczną sytuację i ASO bezpłatnie zdezaktywowało. Nadmienię że gdy auto odbierałem system ten nie był obowiązkowy. Nie chcę zakładać czujników ! wolę zapłacić za dezaktywację jeśli będzie możliwa ! lub będę jeździł przez zimę z świecącą kontrolką . Moją MONIĄ ( tak auto nazwała żona), przejechałem 3000 km autko jest super jest z fabrycznym LPG - na razie jest OK zobaczymy dalej Pozdrawiam i proszę o odpowiedź !!
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.