Skocz do zawartości

kopytko1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O kopytko1

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    KROSNO
  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    vw
  • Silnik
    1.9
  • Nadwozie
    sedan
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Jestem już po naprawie . Okazało się ,że pętla immo pod kierownicą ma procka motoroli który padł . Przez niego idzie linia CAN. Podłożyłem używaną pętlę i komunikacja poszła. Gość wylutował procka i wyciągnął mi kod z ten nowej pętli . A później zresetowałem IMMO i dopisałem kod i klucze - posżło . Pojazd odpalił . Dzięki wszystkim za zaangażowanie . Temat można zakończyć
  2. Ale czy czujnik wału powodował by awarię immo i brak komunikacji ? W innej merivie rok starszej łączy się bez problemu z ECU , raczej interface jest ok , Opcoma mam do modeli 2013r. kupiony jakieś 2 lata temu
  3. Dzień dobry , mam pytanie do Was Znawców Opla, a mianowicie : Teść posiada opla merive 1,7 cdti oznaczenie Z17dth 2007r. bez DPF, po krótkiej wycieczce i zgaszeniu silnika , już nie odpalił. Auto przyholowane i tak , świeci kontrolka immo ( auto z kluczykiem ) i kontrolka awarii silnika . Samochód "kręci rozrusznikiem " ale nie odpala . Nie słychać też charaktrystycznej pompki paliwa po przekręceniu kluczyka. Mam opcoma ale nie łączy się z immo i ECU z body się łączy z abs i wspomaganiem też . Interfejs sprawdzony na innej merivie łączy się bez problemu z ECU . Bezpieczniki sprawdzone . Napięcie na ECU jest , na przepływce też , na zasilaniu pętli immo przy stacyjce też jest . Kluczyk sprawdzony daje sygnał . W związku z tym mam pytanie o ewentualny schemat ponieważ wiem ,że w oplach jest dość dużo powiązane ze sobą. Pin mam . PS. Dodam jeszcze ,że podejżewałem ECU i zakupiłem takie za 30 zł . aby sprawdzić czy fejs będzie się łączył - Nie łączy się ...
  4. łożysko - najprawdopodobniej cena nie taka wysoka a warto sprawdzić. Wymienić można w domu , sprawdzić też , na zakrętach może chrobotać.,oczywiście jeżeli nic nie daje innych znaków ( otarcia itd ) to obstawiam łożysko- jak by się okazało to właśnie ,że to to ,,,, to nie kupuj byle czego np. optima bo pojeździsz rok i będzie do wymiany
  5. pompa paliwa w baku trzeba sprawdzić ciśnienie ma dawać około 4,5 bara , problem na pewno był ukryty na który nie zwracałeś uwagi, lub zatkane sitko w baku
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.