-
Zawartość
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fsw

Informacje o profilu
-
Płeć
Nie powiem
-
Lokalizacja
Lubuskie
-
Model
Opel Mokka
-
Silnik
1,6 115KM
-
Nadwozie
SUV
-
Posiadasz LPG
TAK
-
Opony terenowe: Off-Road i 4x4 SUV Opony terenowe (off-road/4x4 SUV) są optymalnym ogumieniem dla Jeepów, aut terenowych i SUV. Nie ważne, czy chodzi o opony letnie, zimowe czy opony “czysto“ terenowe: Opony off-road / 4x4 SUV zapewniają optymalny komfort jazdy i bezpieczeństwo, niezależnie od wymogów. Nadające się dla kierowców lubiących sportową jazdę Opony 4x4 SUV są przede wszystkim przeznaczone do użytku drogowego. Dlatego nadają się one również do jazdy z dużą prędkością. Wyjątkowym plusem opon typu off-road jest duża stabilność w zakrętach, która nawet przy sportowym stylu jazdy zapewnia doskonałą kontrolę nad autem. Szczególne właściwości opon 4x4 SUV Opony typu 4x4 muszą łączyć w sobie wiele różnych cech. Z jednej strony muszą prowadzić się płynnie i komfortowo na jezdni, z drugiej muszą być trwałe i bezpieczne podczas jazdy w terenie. Co w pierwszej chwili wydaje się niemożliwe, udaje się osiągnąć dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i najnowszej technologii. Za zwiększoną odporność na uszkodzenia mechaniczne odpowiada dwu lub trzy warstwowy karkas oraz dodatkowe wzmocnienia ściany bocznej. Wzmocnione lamelki i zoptymalizowana budowa bieżnika zapewniają przyczepność nawet na mokrej nawierzchni. Dodatkowo odgłosy toczenia na suchej nawierzchni utrzymują się w ogólnie przyjętych granicach, co sprawia, że opony terenowe zapewniają jednocześnie wysoki komfort jazdy. Czyli nie masz co się martwić : SMILE :
-
Mokka 1.6 stuk podczas puszczania sprzęgła
fsw odpowiedział mizerny → na temat → Opel Mokka - Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy
Mizerny, nie ma co się zastanawiać. Mam ten sam model co Ty, przy zmianie biegów wszystko przebiega płynnie i bez szemrania. Co do oleju, sprawdziłem po 800 km i nie stwierdziłem ubytku. Tylko się chyba cieszyć. -
Start - stop wyłączenie na stałe
fsw odpowiedział majpitek → na temat → Opel Mokka - Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy
Witam. Nie przesadzacie Panowie z tym S&S ? Przekręcić kluczyk w stacyjce i wcisnąć jedną klapkę to chyba nie problem Śmiem nawet stwierdzić, że wielu kierowcom bardziej przeszkadza w samochodzie ... kierownica Gdyby nie ona, jakże swobodnie można by było w czasie jazdy macać ciągle paluchami po klawiaturze sterowanie nawigacją, wybierać foldery z ulubioną muzyką, czy przełączać w kółko ile pali na w danym momencie i ile przejechaliśmy km od ostatniego skrzyżowania itd., już nie wspomnę innych czynności, chociażby takiej jak paplanie (tu prosi się o mocniejsze określenie tej czynności) przez komórkę Czymże przy tym jest jedno kliknięcie S&S ? -
Zestaw naprawczy do opon z kompresorem
fsw odpowiedział kirkos → na temat → Opel Mokka - Opony, felgi
Sprawdzałem też (miarką) u siebie. Różnica średnicy pomiędzy 205/70/R16, a dojazdówką, to cirka 11 cm. Nie wejdzie Przy zakupie swojej kawusi, będąc pewien, że w skład wyposażenia wchodzi zestaw naprawczy, na moje zapytanie w tym temacie, sprzedawca poinformował mnie, że zrezygnowano z tegoż zestawu na korzyść koła dojazdowego - i tak jest w specyfikacji. Nie ma śladu dublowania. -
CAR EXPERT MECHANIKA POJAZDOWA
fsw odpowiedział dial88 → na temat → Warsztaty Samochodowe - Lubuskie
Wystarczy w wyszukiwarkę wrzucić "car expert myśliborska" i jak w mordę wychodzi Gorzów Wielkopolski. -
Klimatyzacja z nowym czynnikiem R1234yf
fsw odpowiedział lolo49b → na temat → Opel Mokka - Karoseria, klimatyzacja, wnętrze, elektryka nadwozia
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CDAQFjAD&url=http%3A%2F%2Fautokult.pl%2F11721%2Cnowy-czynnik-do-klimatyzacji-cichy-zabojca&ei=oXTaVLWmNszfasHEgogD&usg=AFQjCNEFkvN2MGIYbBRXVqS0pY15s8EJ5w -
Klimatyzacja z nowym czynnikiem R1234yf
fsw odpowiedział lolo49b → na temat → Opel Mokka - Karoseria, klimatyzacja, wnętrze, elektryka nadwozia
Ponoć można ten czynnik wymienić na "stary". Kwestia wymiany zaworu do nabijania, bo układ jest taki sam. Napisałem "ponoć", bo gdzieś kiedyś o tym czytałem . Głowy nie dam. -
Miałem rację, wyszło 0,4l ponad stan. Teraz jest max na skali. Strzykawka BTW silvo44, nie zmieniam zdania Jedno z kolejnych odkryć tego co pisał tę instrukcję, to to, że "Wyposażenie dodatkowe i opcjonalne zwiększa masę własną pojazdu" (str. 230). Kolumb jakiś? Ja bym na to nie wpadł Edyta: radd, staram się
-
Dzięki za pomysł ze strzykawką a już się miałem zamiar wczołgiwać pod autko
-
Do tego doszedłem bardzo dawno temu . Nie zmienia to faktu, że miarka cała w oleju, kwestia ile ponad miarę . Ale dzięki :-)
-
Dzięki Gawlak, ale wcale nie miałem na nie ochoty, czyli "przelali" mi silnik. Co do drugiej części, wiem jak dokonują pomiarów prędkości. Napisałem to z ironią, bo jakaż to informacja dla kupującego, ile jego samochód wyciąga bez kierowcy ? Debilizm w czystej postaci. Żeby zrobić jeszcze lepsze wrażenie, powinni podać max prędkość ... spadania w przepaść, najlepiej z tym, co to napisał w instrukcji. Na pewno byłaby imponująca, a jakie przyśpieszenie?, ho ho, normalnie szał
-
Wcześniej już gdzieś wspominałem, po odwiedzinach na stacji paliw po pierwszym tankowaniu wyszło mi coś ok. 6,6/100. Ale to było poznawanie samochodu i bardzo spokojna jazda. Przy następnym wyszło mi ca 7,1/100.
-
Witam. Czytając w "Instrukcji obsługi" na temat pomiaru oleju silnikowego, nabrałem wątpliwości co do poprawności wykonywania przeze mnie tej czynności. W instrukcji na str.176 jest napisane, cyt.: "Wyciągnąć wskaźnik poziomu oleju, wytrzeć go do czysta, wsunąć go aż do wysokości ogranicznika na uchwycie, po czym ponownie wyciągnąć i sprawdzić poziom oleju silnikowego". Stąd moje pytanie, co rozumieć pod określeniem "ogranicznika na uchwycie", czy przedstawiony na szkicu kołnierz (1), czy dolna część uchwytu (2)? W związku z tym, pomiaru oleju dokonuje się w położenia uchwytu w pozycji "A" czy "B"? Wg mnie w położeniu "B". W tym położeniu, poziom oleju w moim silniku wskazywany jest w połowie skali, a w położeniu "A" cała skala, aż po cięgło, zanurzona jest w oleju. Nadmieniam, że nie dolewałem oleju od momentu odebrania samochodu z salonu. Dla mnie, takie objaśnienie w instrukcji sposobu pomiaru oleju, nie poparte żadnym rysunkiem, jest mało czytelne. BTW, znalazłem w niej jeszcze kilka "precyzyjnych określeń". Oto jedno z ciekawszych, na str. 229 "Dane techniczne/Osiągi/Silnik/Prędkość maksymalna" w odnośniku 3) : "Podaną prędkość maksymalną pojazd może osiągnąć przy masie własnej (bez kierowcy) i ładunku 200kg. Wyposażenie dodatkowe może spowodować zmniejszenie rzeczywistej prędkości maksymalnej samochodu”. Kurcze, nie wiedziałem Jak to zrobić nie siedząc za kierownicą?
-
:-) Dziś w nocy było + 6 . Dlatego też ciągle zwlekam i decyzję podejmę chyba ... w grudniu.
-
Jak kupowałem (koniec listopada), rabat jaki otrzymałem to 8600 plus dywaniki gratis, o flaszce nie wspomnę. Ile i kto go dawał, dealer czy GM, nie miało dla mnie najmniejszego znaczenia, oby jak najwięcej.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty