Skocz do zawartości

qtom

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O qtom

  • Urodziny 09.12.1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    RZESZÓW-LUBLIN
  • Model
    Opel Astra IV
  • Silnik
    1.4
  • Nadwozie
    st
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Tak hamowanie hamulcem zwiększa zużycie paliwa
  2. Jest to zależne od włączonych funkcji w komputerze jeśli bardzo ci zależy szukaj kogoś z opelscaner lub demontaż zegarów i firma Autoflashonline gość sprawdzony w temacie Opla. Lecz nie wszystkie liczniki są podatne na zmianę i nie zawsze udaje się uruchomić wszystko ale dużo ciekawych opcji bez problemu się pokazuje. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Co do uszczelki to profilaktyczne należy wymienić lub czekać na remont silnika Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  3. Jeśli masz rachunek odeslij ich do warsztatu i śpij spokojnie
  4. Jeśli poinformowałes go ze jest pasek do wymiany lub masz fakturę z wymiany to masz gwarancję lub czyste sumienie Problem jest złożony bo pasek podlega wymianie i zużyciu jeśli był wymieniany zgodnie z wskazaniami to i masz to udokumentowane to teoretycznie jesteś czysty. Bo wtedy jest jak z przebiciem opony zdążyć się może Jeśli dałeś ciała i zaoszczędziles na wymianie i nie masz pokrycia. To oszukałes świadomie lub nie i wtedy płacisz. Inaczej jest np przy wadach ukrytych np. gdy zagescisz olej a po wymianie okaże się że silnik leży i kwiczy w tedy nic Ci nie pomoże.
  5. Będę miał chwilę jutro to zobaczę czy stoi coś na parkingu w salonie
  6. Jeśli nadal montują dwie równolegle to znaczy że jest to loteria co jest montowane do aut bez gazu. Możesz mieć premię lub nie a w papierach będzie że zwykła. Tylko co z teorią ze teraz wszystkie są utwardzone skoro odp jest ze montują obie.
  7. Kurcze tyle to ja wie od dnia zakupu auta a moje pytanie jest o auta bez LPG. Wiemy ze numer 13 na głowicy jest od LPG tylko czy jest to w VIN? Najprościej było by sprawdzić auto z taką głowicą bez gazu w sklepie Opla. Jaką zaproponują do wymiany czy nadal twardą. Ewentualnie ze zwykłą i czy czasem nie będzie to już utwardzoną bo jest to jedna głowica juz w użyciu i żadnych informacji więcej nie będzie poza tą 13.
  8. Ja rozumiem ze fabryczne LPG jest oznaczony. Ale pytanie czy oprócz kodu na głowicy VIN oznacza utwardzoną głowicę bez LPG a na to odp nie ma. Bo oznaczenia na głowicy to sprawa oczywista bo są to dwie różne głowice
  9. Czyli jak rozumiem jest to jedyny wyznacznik i po numerze VIN nic nie sprawdzimy?jeśli tak by było to moja teoria jest prawdziwa co do ewentualnej wymiany głowicy. Ja mam fabrycznie i potwierdzam oznaczenia. Jakość zdjęcia kiepska ale widac
  10. Poczekaj warto tam jest kopalnia wiedzy nie tylko o BT
  11. Proszę bardzo tam też jest moje auto opisane http://insignia-club.pl/viewtopic.php?t=209 na szybko to na PW by nie robić śmietnika
  12. bluetooth. Ja u siebie mam dołożone juz po zakupie a też w Aso jest niewykonalne. Mówię o fabrycznym a nie parotach czy innych dodatkach.
  13. Temat jest ogarnięty Pan Włodarski załatwia te sprawy
  14. Dołożyłem bt i myślę o navi 950. Aso się nie bawi bo brak instalacji a programowanie w Aso lub autoflash. Jedyny problem to okrojona instalacja. Ale to jest temat rozszerzeniu wyposażenia. Bo temat jest szeroki i jedni mają zbędne kable a inni nie. I to jest tajemnicą GM jaki mają klucz przy montażu. Tak samo jest pewnie i z głowicami może iść cala seria utwardzonych a 30 będzie zwykła i kto wie czy akurat w aucie X jest twarda czy nie skoro tylko do aut z LPG jest oznaczone VIN. Jestem wręcz przekonany że do auta bez gazu sprzedadzą przy wymianie zwykłą bo taka im wyjdzie z VIN co nie oznacza ze pierwotnie nie była utwardzana. Tak jest ze w Opolu ze sami się dziwią ze coś jest. U mnie miało nie być jakiś dwóch kabli a były co ułatwiło programowanie BT w ASO. Gdzieś na forum astry iść wyczytałem ze gość nie miał modułu BT a miał instalacje z mikrofonem. Wiec temat jest bardzo trudny bo brak standardu. Jedno jest pewne możesz mieć coś więcej ale tego nikt nie wie.
  15. Masz racje tylko ze nie wiesz co jest bo jest to loteria. Wykręcić głowice i sprawdzić numer części. wysłać zapytanie jedynie zostaje. Co do ujednolicenia to bym się zastanowił bo to są koszty. Dziś każdy oszczędza kiedyś instalacja elektryczna była full i można było dokładać co brakuje a teraz to jest coś więcej gdy się pomylą lub braknie im w trakcie montażu tego minimum. Tak że nie wierze ze dali droższe w produkcji części tak sobie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.