Skocz do zawartości

elelolo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O elelolo

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Chevrolet Trans Sport
  • Silnik
    3.4
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Nie, to raczej nie to. Słychać, jak dodaję gazu, a nie jak odpuszczas.
  2. A co powiesz na dźwięk z pod maski podczas przyśpieszania, takie sapnięcia, jak by jakiś zawór pracował. Wydaje mi się, że słychać głównie wtedy, gdy skręcam i przyśpueszam. Błędów brak, nic się nie dzieje. Ale mnie to ciekawi, co to słychać. Na postoju przy wciskaniu gazu, cisza. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  3. Do telefonu. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  4. Ja wymieniałem w tylnym i z przodu w mechanizmie też. Pozalewałem 75W90 Motul motylgear. Przód, weszło 0,9l, tył 0,4l. Prosta sprawa, tylko strzykawa do oleju potrzebna. W korkach ten olej ma wyciągane wężyki, ale nie ma podejścia z butelką. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  5. Wymieniałem niedawno rozrząd z pompą wody u siebie. Blokada wałka zastępujaca pompę vacum, którą trzeba odkręcić po przeciwnej stronie niż rozrząd oraz sciągacz do koła pompy wtryskowej są niezbędne. Sciągacz trójramienny mały za 20zł a blokada na aliexpress za ok. 60zł. Trochę rzeczy trzeba poodkręcać aby zamontować tą blokadę na wałek rozrządu zamiast vacum. Pompa wody jest pod blaszaną osłoną i aby ją zdjąć, trzeba zdjąć koło z pompy wtryskowej. A reszta to tak jak inne rozrządy. Blokada wału, poluzowanie koła na wałku rozrządu, ustawienie napinacza... Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  6. Może dpf zapchany? Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  7. Co do spalania, to u mnie w 2.0 150KM 4x4 automat, średnio jak by i gdzie by nie jeździć wychodzi 10 l/100km. Ostatnio w upałach, po wysokich górach, pod dach zapakowany, 4 osoby, bez oszczędzania i ze zbyt częstym wypalaniem dpf też wyszło 10. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  8. Przecierz jest guzik do wyłączania czujników. Mam hak i przyczepę ciągam, nie widzę problemu. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  9. Silnik to z20dmh lub inaczej RA 420 SOHC z firmy Motori. Oczywiście, że zupełnie inny niż w innych Oplach 2.0. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  10. Dodam jeszcze, że te dźwięki, to takie krótkie sapnięcia. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  11. Słychać u Was pompę wspomagania w czasie jazdy, gdy skręcając np na skrzyżowaniu dodajecie gazu i przyśpieszacie? Bo gdzieś kiedyś czytałem, że to podobno normalne lub częste zjawisko w Antarze? U mnie tak się dzieje, że słychać. Płyn mam zmieniony, stan jest, kierownica chodzi płynnie. Na maglownicy mam delikatny luz, ale bez wycieków. Po zdjęciu paska, kręcąc pompą nic nie wskazuje, że coś z nią nie tak. Na postoju słychać wspomaganie jedynie przy skrajnych położeniach kierownicy, ale w czasie jazdy często podobny dźwięk słyszę np. gdy przyśpieszam po skręcie na skrzyżowaniu. A może to z powodu maglownicy? A może to jednak nie dźwięki z pompy? Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  12. U mnie w Antarze 2.0 4x4 automat, przebieg 175.000km 2008r. oleju od wymiany do wymiany co 10.000km nie ubywa nic. Leję do kreski max 6,5l i cały czas jest ten poziom. Jeżdżę na oleju Total Ineo ecs 5w30. Minęło trochę czasu, z ciekawości spytam, wyjaśniło się coś? Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  13. A jak to przeprogramować? Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  14. Gaz musi być wciśnięty. Np. na trawie - gaz do podłogi i kręcisz kierownicą. 4x4 się załączy.
  15. Odgrzybiałem u siebie, chyba skutecznie, bo przestało śmierdzieć. Wyjąłem schowek pasażera, co i tak jest konieczne do wymiany filtra kabinowego. Parownik jest niewidoczny i znajduje się w centralnej części deski. Do obudowy parownika od strony pasażera jest podpięta taka karbowana, cienka rurka, którą wypiąłem przekręcając. Przez otwór po tej rurce napsikałem preparatu do odgrzybiania. Dobrze jest jeszcze sprawdzić, czy dopływ pod auto jest drożny, czy kapie z klimy pod samochód. Jak nie kapie, przepchać drutem lub jakimś kablem. Od dołu. Ja u siebie dodatkowo rozebrałem i wymyłem podszybie.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.