Skocz do zawartości

elelolo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O elelolo

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Chevrolet Trans Sport
  • Silnik
    3.4
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Silnik to z20dmh lub inaczej RA 420 SOHC z firmy Motori. Oczywiście, że zupełnie inny niż w innych Oplach 2.0. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  2. Dodam jeszcze, że te dźwięki, to takie krótkie sapnięcia. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  3. Słychać u Was pompę wspomagania w czasie jazdy, gdy skręcając np na skrzyżowaniu dodajecie gazu i przyśpieszacie? Bo gdzieś kiedyś czytałem, że to podobno normalne lub częste zjawisko w Antarze? U mnie tak się dzieje, że słychać. Płyn mam zmieniony, stan jest, kierownica chodzi płynnie. Na maglownicy mam delikatny luz, ale bez wycieków. Po zdjęciu paska, kręcąc pompą nic nie wskazuje, że coś z nią nie tak. Na postoju słychać wspomaganie jedynie przy skrajnych położeniach kierownicy, ale w czasie jazdy często podobny dźwięk słyszę np. gdy przyśpieszam po skręcie na skrzyżowaniu. A może to z powodu maglownicy? A może to jednak nie dźwięki z pompy? Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  4. U mnie w Antarze 2.0 4x4 automat, przebieg 175.000km 2008r. oleju od wymiany do wymiany co 10.000km nie ubywa nic. Leję do kreski max 6,5l i cały czas jest ten poziom. Jeżdżę na oleju Total Ineo ecs 5w30. Minęło trochę czasu, z ciekawości spytam, wyjaśniło się coś? Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  5. A jak to przeprogramować? Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  6. Gaz musi być wciśnięty. Np. na trawie - gaz do podłogi i kręcisz kierownicą. 4x4 się załączy.
  7. Odgrzybiałem u siebie, chyba skutecznie, bo przestało śmierdzieć. Wyjąłem schowek pasażera, co i tak jest konieczne do wymiany filtra kabinowego. Parownik jest niewidoczny i znajduje się w centralnej części deski. Do obudowy parownika od strony pasażera jest podpięta taka karbowana, cienka rurka, którą wypiąłem przekręcając. Przez otwór po tej rurce napsikałem preparatu do odgrzybiania. Dobrze jest jeszcze sprawdzić, czy dopływ pod auto jest drożny, czy kapie z klimy pod samochód. Jak nie kapie, przepchać drutem lub jakimś kablem. Od dołu. Ja u siebie dodatkowo rozebrałem i wymyłem podszybie.
  8. Guzik, to się wciska do zjazdu ponstromym zboczu, aby nie hamować hamulcem. 4x4 w Antarze się załącza automatycznie, gdy przednie koła się zaczynają ślizgać.
  9. Problem rozwiązany.We wnętrzu lampy, na przewodzie zasilającym klapkę wlutowany jest szklany bezpiecznik, który się przepalił.
  10. Witam. Od paru dni jestem posiadaczem Antary Cosmo 2.0 CDTI 150KM. W lewej lampie nie ma światła drogowego, czyli pewnie kapka się nie podnosi. Ktoś przerabiał ten problem i coś może podpowiedzieć zanim zacznę to rozbierać?
  11. elelolo

    Witamy

    Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum. Zarejestrowalem się głównie ze względu na dział Opel Sintra. Nieraz chciałem kupić Sintrę, oglądałem różne. Niedawno trafiło mi się auto, które ma wiele wspólnego z Sintrą, więc z Waszego forum będę czaerpał wiadomości dotyczące właśnie Sintry. Miałem wiele aut, były też Ople: - Kadett kombi kanciak 1,6 diesel - Kadett łezka 1.3i - Rekord kombi z garbem na masce 2,3 diesel - Omega A kombi 2,3 diesel - Omega B kombi 2.0 16v - Omega B sedan 2.0 8v lpg
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.