Skocz do zawartości

Ar-cik

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ar-cik w dniu 6 Listopad 2016

Użytkownicy przyznają Ar-cik punkty reputacji!

Reputacja

1

O Ar-cik

  1. Witam, Mam Vectrę C 1,9 CDTI 120 KM. Od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na zimno - po nocy. Silnik kręci, ale nie może zaskoczyć. Po jakims czasie odpala a z wydechu leci biały dym. Byłem u mechanika wymienić świece - działają podobno bez zarzutu ale problem pozostaje. Po kolejnej wizycie u mechanika dowiedziałem się że trzeba naprawiać wtryskiwacze. Być może to prawda ale mam wątlilwości. Po odpaleniu silnik pracuje równo nie szarpie. Dodatkowo gdy już raz zapali to nie ma problemu z ponownym odpaleniem nawet po godzinnym postoju. Ostatnio ktoś poradził mi przed robieniem wtrys
  2. Witam, Mam chyba podobny problem... i tu rodzi się pytanie czy zuaważyliście przy wypalaniu DPFa że wzrasta poziom oleju w silniku ? Czytałem na forum że przy wypalaniu tego filtra koputer daje większą dawkę paliwa co powoduje ( w skrócie rzecz ujmując) zwiększony poziom oleju w silniku. Pytanie nr dwa którędy paliwo może dostawać się do oleju ? Znam tylko jedno miejsce - poprzez tłoki / pierścienie ale to z DPFem nie ma chyba nic wspólnego.... Pozdrawiam A
  3. Witam Po wymianie oleju mechanik sprawdzał go "na węch" ale powiedział że olej jest raczej czysty bo nie śmierdzi ropą . Dodatkowo mówił, że jeśli wtryski nie leją to ropa nie może się dostawać do oleju bo nie ma jak. A problem pozostaje nadal. Dzięki za info
  4. Witam Wszystkich, Jestem posiadaczem Vectry 1.9 CDTI z 2006 r - jeżdżę nim od 2 lat. Jakis czas temu miałem następujące objawy: na rozgrzanym siniku - w rury wydobywał się niebieko biały dym a poziom oleju wzrastał! Po przejechaniu ok 300 -400 km na bagnecie poziom był ok 0,5 cm ponad max. Wizyty u mech i ASO oraz odczyt błedów pokazywał :"Nieszczelność w układzie dolotowym" Wszyscy mówili że to EGR. Wymieniłem olej oraz EGR i na jakiś czas - kilkaset km było ok. Obecnie historia się powtarza tzn na ciepłym silniku z rury leci białoniebieski dym. Tym razem jednak komp pokazał błą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.