Skocz do zawartości

fritasko

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fritasko

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    1,0 12V 44KW 60KM
  • Nadwozie
    Hatchback 3d
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Na początku dziękuję za podpowiedzi. Pasek był wymienniany..., nawet nie wiem gdyż ja kupiłem moją Corsę z przebiegiem 91.000 a teraz w rok czasu jest dokładnie 98.571. W książce serwisowej nie zauważyłem wpisu, a autko nabyłem od starszej Pani.Przeglądy i serwisy miała prowadzone regularnie Dziś rano pisk utrzymywał się stale na wolnych obrotach, gdy wyjechałem z garażu.Myślę że to od temperatury i wiloci. Po dojeżdzie do pracy, ok.10km, pisk pojawił sie tylko przy 1000 i 800 obrotach na chwilę.Najprawdopodobniej dlatego iz silnik troche się zagrzał. Nie pozostaje mi nic innego jak wymiana, bo ta część to groszowe sprawy, a może narobić problemu.
  2. Witam, W weekend zauważyłem że pasek wielorowkowy od alternatora,klimatyzacji,pompy wody,itp. jest lekko poszarpany z lewej strony na całej długości, patrząc od przodu.Zauważyłem też lekki pisk przy obrotach ok.1000 i 750 który po chwili zanika.Czy przyczyną może byc owy pasek? Auto to Corsa C 1.0 z 2006r Z10XEP. Czy któryś(aś) z kolegów/koleżanek spotkała sie z czymś takim.Czego to może być wina? Pozdrawiam
  3. Przepraszam że dopiero teraz odwiedzam temat. Kolego z Wałbrzycha, katalizator wymieniony był na nowy na tydzień przed wymianą układu Wymieniony został ponieważ nabyłem nowy po dużo niższej cenie od znajomego, dlatego od razu go zamontowałem, a więc problem strumiennicy mnie nie dotyczy. Ale dzięki że o tym wspomniałeś. Zawsze lepiej więcej wiedzieć samemu niż tylko polegać na mechaniku. Wracając do sprawy dźwięk z tłumika się jakby sie wycisza. Autko chodzi ciszej . Trochę to trwa ale jak na razie robię tym autem bardzo małe przebiegi. Tak że dziękuję Panowie za odpowiedzi na mój problem
  4. Pewnie tak jak mówisz. Może korzysta tylko z oferty IC przy oplach :-) Jak na razie auto chodzi lepiej niż z tym przedmuchem :-) , wiec nie jest źle.
  5. Chodziło o to aby auto postawić w krótkim czasie na nogi przed dłuższą trasą jutro. Mechanik ten ma to do siebie że sam zaopatruję się w części. Nikt na jego zakupy nie narzeka. Opinie też ma niezłą chociażby od właścicieli aut klas wyższych a i kompaktów które naprawiał. Zobaczy się jak sytuacja się rozwinie
  6. Cały układ wydechowy jest sygnowany napisem 4Max. Przyznam że korzystałem już z elementów tego producenta w wcześnejszym aucie jakim był Fiat Panda z 2004 r. Tam wówczas nie zauważyłem aż takich przypadłości jak tutaj. Zaraz po wymianie sprzedałem Pandę, i być może i tam były takie przypadłości.
  7. Dziękuję za odpowiedź. Rozmawiałem z innym mechanikiem i również powiedział że na początku od zamontowania wydechu będzie lekko kopcił.Stwierdził że zacytuję "dopóki wydech jest "czysty" od spalin gdyż jest nowy skoro ma 2dni i przejechał kilkanaście kilometrów, to też będzie do jakiegoś czasu pomrukiwał. Potem spaliny osadzą się w większej ilości i to powinno pomóc". Mimo wszystko wolałem się upewnić czy ktoś z forumowiczów może podobnie usłyszał i później się to sprawdziło.
  8. Witam serdecznie, Piszę bo być może ktoś ma taki problem jak ja. Ostatnio w mojej Corsie C 1,0 z 2006r doszło do awarii katalizatora.Zrobiła się mała dziura przez co auta chodziło niczym rajdowe. Mechanik po uzgodnieniu ze mną i moim zalecaniu aby wymienić cały układ wydechowy od początku do końca, wymienił go na nowy. Nowy układ zamontowany w mojej Corsie wygląda tak jak na zdjęciu: Dziś zauważyłem że auto przy odpalaniu jak i jeżdzie wydaję basowy dzwięk i trochę kopci na biało. Mając do dyzpozycji kanał sprawdziłem szczelność łączeń, spawów elementów, i samych elementów w czasie pracy auta na różnych obrotach aż do 5 tysięcy. Nie wyświetla się żaden błąd na tablicy, auto nie wariuje z obrotami na biegu jałowym,podczas jazdy autem nie szarpie. Nigdzie również nie zauważyłem nieszczelności gdzie spaliny mogły by się wydobywać czy też obijania układu o podłogę auta. I tutaj następuję pytanie: Czy nowy układ wydechowy po zamontowaniu może pracować głośniej niż zdemontowany i wydawać taki dzwięk? Czy np. po przjechaniu kilkuset kilometrów zacznie pracować jak zdemontowany i ten basowy pomruk zniknie. Czym to może byś spowodowane? Proszę o odpowiedź.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.