Skocz do zawartości

marshallarea

Użytkownik
  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marshallarea

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    2.0
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Chciałem tylko dodać że już raz byłem bliski rozwiązania problemu gdy pojechałem na szrot i podmieniłem na niby ten sam przepływomierz, z tego auta,ten model. Ale wiadomo sprzedawca twierdził ze przepływomierz jest dobry bo auto przyjechało na własnych kołach... Moja rada: nie podmieniajcie przepływomierzy ze szrotu,kupujcie oryginały z bosha.
  2. nie mogłem wcześniej napisać, bo byłem bez neta. to był przepływomierz (tryb awaryjny w moim przypadku odłączał elektrozaworki, po paru sekundach)
  3. nie znalazłem ktoś pomorze? nie wiem jakie są parametry przepływomierza w oplu
  4. co do prądu to znalazłem wartości, ale co do wartości przepływomierza to nie ma nic
  5. czyli gawlak to przepływka ? według próby co zrobiłem, TIS jest do ściągnięcia ? czy tylko fejki są?
  6. dziękuje za odpowiedz, w przyszłym tygodniu kupuję oryginalny z bosha przepływomierz, bo uzywki i takie za 100zł są niepewne mas air flow sensor - ? - (mg/strk) to mam w ab comie - to jest od przepływomierza stanowisko, ale nie wiem jaka tam powinna być wartość, przy pracy jałowej silnika i przy obciążeniu, może ktoś wie? +-, bo nie wiem jakie to są granice, (raz miałem jedną stałą 1500 ale to chyba wtedy się zawiesił przepływomierz, przy próbie jednego razu od wolnych obrotów do pełnych wartość wyskoczyła od 70 do 190 ) - to chyba są za niskie wartości?? filmik z tej próby, do góry nogami gdzie taki dokładny schemat można ściągnąć? ten co powyżej dał gawlak
  7. mechanicznie zaworki są sprawne, co do elektroniki to nie umię sprawdzić poprawnie bo się nie znam , nie wiem jak to wykonać?? co z czym zmierzyć?. egr jest dobry, układ podciśnienia jest dobry, podciśnienie jest dobre. nie mam przepływki na podmiane elektrozaworki elektronicznie tylko sprawdzałem w ten sposób że dałem plus i minus i sprawdzałem czy da się wpompować powietrze od dołu, ale nie wiem czy jest to miarodajne (oraz sprawdziłem piny elektrozaworków i na dwóch wyszło 6om a na jednym chyba 7om) ktoś coś doda? czy mam linki czytać? http://forum-mechanika.pl/threads/opel-astra-2-g-dtl-2000-rok-prod-2000-diesel-co-steruje-elektrozaworkami-podci%C5%9Bnienia.20118/#post-190685 TRYB AWARYJNY WYŁĄCZA ELEKTROZAWORKI. wiadomo że jakaś usterka powoduje takową sytuacje.być może to przepływomierz(lub coś innego), ale na ten moment nie mam kasy na wymianę.
  8. jak wygląda tryb awaryjny u innych użyytkowników? mają spadek mocy i nie mogą podkręcić obrotów powyżej 4000? podciśnienie ucieka wtedy kiedy elektrozaworek jest odłączony co je odłącza? tryb awaryjny? czy?
  9. podciśnienie jak pisałem idzie na egr do momentu zapalenia się eku, potem już się wskazówka nie podnosi na wakumetrze gdy pali się kontrolka eku kontrolka eku się wyświetla to przestają działać ez.
  10. ale elektrozaworki są odcinane elektroniką-komputerem, z powodu błędu, być może z powodu przepływomierza. (nie wiem czy tryb awaryjny gdzie mamy spadek mocy wyłącza elektrozaworki, ale jeśli tak to przyczyną może być przepływomierz gdzie komputer dostaje sygnał i odcina elektrozaworki). Czy nie tak? dla mnie eku to sterownik silnika
  11. wymiana podciśnienia ?że co? P1125 P0100 P1110 P0400 to moje błędy, ale po skasowaniu jużtylko zazwyczaj P0100 wyskakuje, czasem P0400 egr zawór na 100% est sprawny, sprawdziłem go podciśnieniem i nie ucieka z niego. jak nie ma kontrolki eku to da się zrobić pełny gas na pedale i można widzieć na vakumetrze wpiętym jak podciśnienie zaciąga egr. GDY TYLKO EKU SIĘ ZAŁĄCZA TO NIE MOŻNA DAĆ PEŁNYCH OBROTÓW I EGR NIE DOSTAJE JUŻ PODCIŚNIENIA. WIĘC COŚ ODCINA ELEKTROZAWORKI? jakiś błąd auto po odpaleniu przez ok, do 40sekund idzie normalnie, nie świeci się eku gdy zaczynam gazować szybciej eku wskakuje, ale bez dodania gazu eku po pewnym czasie też wskakuje coś ewidentnie odcina elektrozaworki od egr i klapek
  12. co dziś zaobserwowałem ; elektrozaworek cały czas ciągnie cięgno od turbo, czy to na wolnych obrotach czy na pełnym obciążeniu. Co wini za ten stan? czyli jakby pracował na obciążeniu silnik tak?
  13. (sprawne pisałem bo jak puściłem z aku na nie prąd to nie szło wpuścić powietrza) od dołu (ale to chyba nie cała prawda? prosze was pomóżcie, nie jestem elektrykiem a jak czytam to nie do końca to rozumiem mam sprawdzić oporność, czyli mam zapalić silnik i podłączyć jeden pin pod ez. a na drugim pinie wpiąć jeden bolec miernika a na drugim wtyku podłączyć drugi bolec miernika tak?
  14. skupiam się i błądze bo jak poskładałem go i dałem na niego 12v i chciałem wdmuchnąć powietrze do środka to nieszło od dołu
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.