Skocz do zawartości

tmdevil

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tmdevil

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa D
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. tmdevil

    Wymiany miski olejowej 1.3 CDTI

    Dzięki, niedługo wymiana oleju to może i miskę wymienię od razu bo nawet nie taka droga.
  2. Wymieniał już ktoś miskę olejową? Bo pamiętam, że jak ściągałem skrzynie to były tam chyba 2 śruby koło dwumasy i nie wiem czy jest dostęp do tych śrub bez zrzucania skrzyni a nie mam teraz dostępu do kanału. Obstawiam, że pewnie trzeba bo dostęp w tym złomku do wszystkiego jest tak tragiczny, że lepiej sobie w łeb strzelić. Silnik Z13DTH więc szajs fiata. Jeżeli trzeba ściągać skrzynie to chyba objadę sylikonem miskę żeby wytrzymała do wiosny bo czasem coś z niej kapnie zanim kupie normalny samochód bo tak tragicznego "auta" o ile można ten wynalazek tak nazwać to jeszcze nigdy nie miałem.
  3. tmdevil

    [CORSA D] Dobór felg

    Witam, czy takie aluski i opony 195/65 R15 https://www.bopss.pl/felgi-aluminiowe-15-4x100-x423-mb-agila-astra-combo-corsa-vectra,1,36042.htmlbędą pasować do Corsa D 2006r 1.3 CDTI Z13DTH ?
  4. Niestety nie miałem wyboru, auto dostałem a sprzedawać mi się go nie opłaca bo w ciągu roku władowałem w niego już 8 tysięcy a jest wart pewnie z 10. Nawet ciężko odłożyć na inny samochód bo zaraz jakaś awaria za kilka tysięcy w tym małym szmelcu.
  5. Trochę pojeździłem i niewiele to pomogło,jedynie sprzęgło chodzi elegancko i nie rzęzi na półsprzęgle. Drgania i wibracje na postoju jak były tak dalej są. Ten samochód to jedna wielka porażka, ostatni mój opel i diesel
  6. Ja już skrzynie wydarłem, nawet obyło się bez większych problemów (nie licząc tego, że z przodu mam połamane sprężyny...), zaczęliśmy z kolegą o 9 i o 13 już było wszystko na wierzchu, tak więc 4 godzinki bez pośpiechu. Teraz co mogę powiedzieć o nowej dwumasie którą założył mi paprak mechanik. Teoretycznie jest nowa firmy LUK, a przynajmniej wygląda jak nówka z pudełka ale jest tak rozpierdzielona, że giba się na wszystkie strony pionowo i poziomo, moja stara dwumasa po przebiegu 150 tysięcy to przy niej nówka z salonu, dlatego radze wam omijać szerokim łukiem tej firmy. No i przy okazji okazało się, że w dowodzie mam źle podaną moc bo silnik to Z13DTH 90KM a nie Z13DTJ 75KM, w poniedziałek zamawiam nową dwumasę Schas i zdam relacje.
  7. Dobrać sprzęgło do tego samochodu to jakaś masakra, w sobotę zrzucam skrzynie i nie pozostanie nic innego jak liczyć zęby i mierzyć to wszystko... Kolega widzę teoretycznie samochód ten sam, silnik ten sam, a skrzynia już całkiem inna i weź tu bądź mądry
  8. Orientuje się ktoś czy ten sztywny zestaw http://allegro.pl/valeo-sztywne-kolo-sprzeglo-opel-corsa-c-d-1-3cdti-i5927517902.html będzie pasować do Opel Corsa D, 1.3 CDTI, 75KM, 2007r. Silnik Z13DTJ Skrzynia manualna 6 biegowa M20?
  9. Co do tego czy będzie pasować to nie byłbym taki pewny, byłem kilka dni temu pytać się o cenę Dwumasy + Sprzęgło i jak się okazało nie jest to takie proste ustalić które będzie pasować bo były 3 rodzaje do tego auta. Dodam, że mój złom to Corsa D 1.3 CDTI 75KM, 2007r.
  10. Wymieni mi ktoś negatywne odczucia po wymianie na sztywne koło? Najlepiej ktoś z silnikiem Z13DTJ
  11. Trzeba mieć jakiś specjalny wysprzęglik do sztywnego zestawu Valeo czy można zostawić ten co jest z dwumasą? (Mam nowy więc fajnie by było go zostawić)
  12. tmdevil

    Warsztat Rzeszów

    Odradzam wszystkim CarsMedi na Panoramicznej, właściciel to zwykły oszust, złodziej i naciągacz a do tego partacz. Pojechałem tam na sprawdzenie dwumasy i ewentualnie jej wymianę, okazało się, że ma luzy więc miała zostać założona nowa i za taką zapłaciłem, po odebraniu samochodu wszystko drży jak by była źle wyważona (oczywiście miało się "ułożyć") pojeździłem tak parę tygodni i "nowa" dwumasa zaczęła walić jak padająca. Rozebrałem samochód u innego mechanika i okazało się, że zamiast nowej dwumasy mam jakieś regenerowane gówno, pojechałem do tych partaczy reklamować ten szajs, oczywiście zaczęły się bajki Brzechwy a tu nie chcą reklamacji przyjąć, a to przez zwichrowaną tarczę sprzęgła, potem, że mają wysłać nową dwumase, potem że nic to nie pomogło i kupili innej firmy gdzie musiałem dopłacić ponad 3 stówki, samochód dalej wibruje jak wcześniej tyle, że się dwumasa nie tłucze więc obstawiam, że to ta sama dwumasa po reklamacji, dodatkowo wieśniaki chciały mnie chyba zabić bo nie dokręcili mi nakrętki półosi, podnoszę dzisiaj auto a koło lata jak by łożyska nie było. Niedługo zrzuce skrzynie i jak się okaże, że to ta sama dwumasa to wytoczę im sprawę w sądzie.
  13. Samochód służy mi jedynie do dojazdu do pracy i nic więcej (około 15km w jedną stronę) kawałek w mieście i reszta trasa. Niby mam "nową" dwumase ale mechanik wydymał mnie na 2 tysiące i zamiast nowej dał regenerowaną której nie chcą przyjąć na reklamacje a chodzi gorzej niż stara, myślę, że przeboleje z 2 miesiące i założę sztywne koło bo chyba i tak gorzej być nie może.
  14. Stosował ktoś zestaw Valeo Kit 4P w silniku Z13DTJ?
  15. tmdevil

    Corsa D 1.3 CDTI - Problemy z nową dwumasą.

    Najdziwniejsze jest to, że z samochodem nic się nie działo, jedynie stuki na półsprzęgle a tak to cisza, oddałem samochód do mechanika, wymienił dwumase i nagle takie jaja świeżo po odebraniu samochodu? Od samego początku przy ruszaniu lewarkiem biegów było czuć jak drży i wibruje a po jakiś 100km doszły szumy ze skrzyni które ustawały po wciśnięciu sprzęgła (przy dużych mrozach zamiast szumów były stuki metaliczne jak padająca dwumasa).
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.