Skocz do zawartości

mariusz4553

Forumowicz
  • Zawartość

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mariusz4553

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.7 TD 50KW
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. mariusz4553

    problem z zegarami

    Robilem i to samo... rozebralem zegary jeszcze raz, odpiolem kostke i sprawdzalem prubowka czy jest prad na tych pinach i okazalo sie ze nie ma w ogole . Jest tylko na tych kontrolkach co dzialaja
  2. mariusz4553

    problem z zegarami

    Wyciagalem,wtyczka siedziala dobrze ale jeszcze nia poruszalem i nic
  3. mariusz4553

    problem z zegarami

    Xenon, soczewka itd, nic nie robilem. Wywalilem stare lamy wsadzilem nowe i tyle roboty. Lampy dobrze dzialaja.tylko te zegary
  4. mariusz4553

    problem z zegarami

    Tylko przy lampach robilem a wiecej nigdzie, jutro sprawdze Aaaa mam takie pytanie. Czy te xenony mogly spowodowac jakies bledy w komputerze I ich wykasowanie przywruci zegary ??
  5. mariusz4553

    problem z zegarami

    Tak wszystko pracuje tak jak trzeba, pali normalnie i wszystko jest ok tylko te zegary wysiadly i te dwie kontrolki od rezerwy i recznego Przepraszam... to sie stalo jak dodalem xenony, one mogly cos rozwalic ???
  6. mariusz4553

    problem z zegarami

    Ladowanie... no ale co ma ladowanie do tego jak tylko zaplon sie przekreci, chociaz wskazowka paliwa powinna sie podniesc. Pamietam ze juz kiedys mialem taki problem, odpalilem auto i nie dzialaly mi zegary... ale zgasilem auto o odpalilem i bylo wszystko oki, a teraz calkiem nie drgna
  7. mariusz4553

    problem z zegarami

    Nie sprawdzalem... duzo szukalem tego na internecie i nic podobnego nie znalazlem. Juz nie mam pojecia co to moze byc
  8. Astra g 1.7 Td 99r Witam. Mam problem z zegarami... nie dzialaja wskazowki wszystkie opadly na zero tzn od tem, obrotow, km, oraz paliwa wszystkie sa na zero odpalam silnik i dalej wszystkie na 0 sa. Co moze byc tego przyczyna Przyjechalem z pracy wszystko ladnie dzialalo wsiadam rano nie dzialaja I jeszcze nie dziala kontrolka od recznego oraz kontrolka od rezerwy. Wszystko inne dziala. Bezpieczniki sprawdzalem 5 razy i wszystkie sa ok. Co moze byc przyczyna. Juz nie wiem gdzie mam szukac Prosze o pomoc Prosze o pomoc
  9. mariusz4553

    car audio pytanie

    polecisz mi jaki dobry zestaw lanzara ? Tzn suba i jaki wzmacniacz tak do 800 zł
  10. mariusz4553

    car audio pytanie

    A co mi polecicie, jaką skrzynie ?? Dzisiaj słyszalem od znajomego ze podobno suby lanzara tak dobrze graja ?
  11. mariusz4553

    car audio pytanie

    Jeszcze mam jeden wybór. Jak myślicie bedzię coś dudniło ?? Subwoofer JBL GT5-1204BR+wzmacniacz Blaupunkt GTA 460 800W+kondensator
  12. mariusz4553

    Korek do zbiorniczka wyr

    wina korka, zrobiłem sobie dziurke nad zaworkiem i dup... nie puszcza cisnienia kurde juz 8 korek, nie wiem juz co mam robic
  13. mariusz4553

    Korek do zbiorniczka wyr

    no robia sie takie ze po odkręceniu korka jest ogromne psssss i płynu jest na dnie tylko a jak odkręcę to wraca do normy
  14. mariusz4553

    Korek do zbiorniczka wyr

    czyli węże powinny byc twarde ?
  15. Witam Astra 1.7 td 99 r. Mam problem z korkiem od zbiorniczka wyrównawczego. Nie puszcza mi ciśnienia tzn nie wiem jakie tam powinno być ciśnienie. bo gdzieś słyszałem ze 1.7 atmosfery czy tak ale to węze beda strasznie twarde Moze jak sa twarde to puszcza ciśnienie
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.