Skocz do zawartości

terrior95

Użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O terrior95

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Calibra
  • Silnik
    C20NE
  • Nadwozie
    Coupe
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Siemanko! Piszę na forum ponieważ mam pewien problem z moją Cali rocznik 1994 silnik C20NE (jest to drugi motor, przełożony z innej cali która ponoć gazu wcześniej nie miała - więc gaz od pół roku około) mianowicie: 1) Obroty - po odpaleniu na zimno są okej, +/- 1000, po pierwszym włączeniu chłodnicy bywa tak, że spadają - różnie, raz na 600, raz 800 a raz stoją normalnie, wydaje mi się, że jest to zależne od ponownego włączania chłodnicy. Były regulowane na przepustnicy, trzymała w tedy jakiś czas bardziej równe na wolnych ale problem powrócił. 2) Chłodzenie - moja Cali bardzo szybko się grzeje, plus w lecie, bo gaz szybko łapie, ale w lecie nie za ciekawie, dmucha prawie na okrągło. Dla porównania wujek ma Cali z takim samym motorem i grzeje się, można powiedzieć o połowę wolniej. Moja zdąży się schłodzić ze dwa razy zanim jego włączy chłodnice. 3) Muł - zauważyłem, że do pierwszego włączenia chłodnicy po dłuższym postoju (aż ostygnie solidnie) Cali jedzie fajnie, aż chce się wysoko kręcić, natomiast po pierwszym załączeniu chłodnicy, i kolejnym i kolejnym łapie muła. Nie chce jechać od dołu, u góry też nie za ciekawie - mam wrażenie, że muszę ją solidnie cisnąć, żeby coś pokazała. Nie zawsze ten muł jest taki hardkorowy ale jednak jest. Z różną częstotliwością zapala się również Check Engine, raz rzadziej, raz częściej a raz w ogóle. Miałem dwa tropy: 1) Wiązka silnika - problem z check engine pojawiał się nawet na wcześniejszym motorze, a przy zmianie na inny wiązka nie była przekładana, być może to ma jakiś wpływ. 2) Chłodnica - była przekładana z drugiego motoru, jednak w mojej Cali jest dość dziwna sprawa. W pierwotnej chłodnicy było miejsce na dwie wtyczki ale poprzedni właściciel w Niemczech robił jakiś modyfikejszyn bo z dwóch wtyczek zrobiona była jedna (niestety nie mam foto). Może to jakiegoś rodzaju obejście jednego czujnika, czy coś takiego? Obecna chłodnica ma bodajże jedno wejście.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.