Skocz do zawartości

Andru78

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Andru78

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa D
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam. Miałem okazję jeździć z automatem ale.... był do VW Pasat i skrzynia DSG- rewelacja. Przejeździłem ponad 100tyś i nic się z nią nie działo. Słyszałem jednak że jak coś padnie do koszt naprawy duży. Sprzedałem przez awarię wtrysków (kolejną awarię) 1,9 TDI.
  2. witam. I jak udało się? Mam ten sam problem z tym że 2/3 (większa otwiera się ok a mała 1/3 uchyliła się do pierwszej dziurki i ani drgnie. Teraz siedzenie jest lekko odchylone......
  3. zrobiłem prosty test: wyłączyłem instalację lpg. po 80km standardowo- padła grzałka. Dodam że po zastosowaniu emulatora było lepiej wytrzymało 150km : SMILE : zatem zakładam że to kwestia temperatury spalin ale oczywiście sprawdzę podpowiedź dot. przekaźnika i napięcia : czy się wyłącza czy też nie. Sprawdzenie samej instalacji to chyba tylko w serwisie bo autko ściągnięte z niemiec i z trzech odwiedzonych zakładów (dość dobrych) żaden nie był w stanie sprawdzić lpg- brak odpowiedniego oprogramoania
  4. Co do lpg to fabryczna instalacja. Prąd do zmierzenia. Zobaczymy :-)
  5. wymieniona druga sonda lambda bosh zamontowana tulejka redukcyjna (EMULATOR) po 140km błąd drugiej sondy lambda cyt. Grzałka czujnika tlenu 2. Ma ktoś pomysł co siĘ dzieje?
  6. napięcie jest. Dziś byłem u elektromechanika sprawdził moje sondy (wymieniane) i stwierdził że grzałki są uszkodzone tylko nie zna powodu a tych może być kilka..... katalizator, egr itp. no i wymieniłbym kolejną tylko że zaraz znów ją trafi....
  7. napięcie powinno być na wszystkich 4 pinach? Dwa białe to grzałki tylko nie wiem czy napięcie powinno być od razu czy po nagrzaniu silnika?
  8. chodzi o wtyczkę w którą się wpina sonde?
  9. witam. wznawiam temat...... miał ktoś coś podobnego i jak to rozwiązał?
  10. właśnie dlatego szukam rozwiązania bo z mechanikami jest tak: błąd wymieniamy... i tak leci. Kiedyś miałem matiza od nowego. wymieniłem połowę silnika, sonda, EGR, termostat, uszczelkę pod głowicą..... okazało się że przytkana była chłodnica.... serwisy też nie dają gwarancji jakości ..... że o cenach nie wspomnę. dlatego szukam rozwiązania - nie wierzę mechanikom którzy najchętniej wymieniają wszystko po drodze szukając przyczyny.
  11. obecna jak i poprzednia to oryginał Bosch 260zł za sztukę... przypuszczam że padł katalizator i to jest powód problemu. Poza tym zrobiłem z tą przypadłością ok 3 tyś km i silnik pracuje bez zmian, spalanie bez zmian tylko ta kontrolka
  12. co do błędu cyt. mechanika wg posiadanego przez niego oprogramowania" błąd grzałki czujnika tlenu 2".
  13. dzięki ale link na 100% nie dotyczy silnika 1,4 w corsie D myślę jednak że ogólnie się przyda).
  14. serdeczne dzięki. niestety emulator sam w sobie nie pomógł być może jak jest w opisie trzeba wyrzucić katalizator i wstawić strumienicę.... co do EGR mogę prosić o podpowiedź gdzie go znajdę?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.