Skocz do zawartości

Darus

Użytkownik
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Darus w dniu 22 Lipiec 2015

Użytkownicy przyznają Darus punkty reputacji!

Reputacja

3

O Darus

  • Urodziny 03.05.1992

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Tychy
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.6 16V X16XEL
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Długodystansowe - dobre od tanich wymagałbym chociaż 50tys km a nie 3 Pęknięte raczej nie są, przegląd był robiony w porządnej stacji, gdzie kiedyś nie podbili mi przeglądu za walnięty łącznik stabilizatora, więc raczej to nie wchodzi to w grę, aczkolwiek sprawdzę. Sprężyny kosztowały mnie chyba 120 zł, chińszczyzna oczywiście, jednak w tym warsztacie do "normalnej" jazdy wszystkim takie montowali...
  2. Witam, wczoraj jechałem załadowany w piątkę (bez bagażu, z tyłu w sumie siedziało 200kg). Na każdej nierówności, coś haczyło z tyłu (pewnie koło o nadkole). Samochód siedział bardzo nisko. Nawet jak jest pusty, to gołym okiem widać, że przód ma większy prześwit. Dwa miesiące temu wymieniałem sprężyny z tyłu. Przed wymianą samochód również siedział nisko, jednak po założeniu nowych nie było już widać różnicy - do wczoraj. Co się stało? Dupiate sprężyny? Założone są niby wzmacniane... Amortyzatory z tyłu są ok, w czwartek byłem na przeglądzie technicznym.
  3. Darus

    Problem z akumulatorem, ładowaniem

    Po wymienia alternatora jest już ok. Dodam, że oprócz tego znikły spadki obrotów podczas kręcenia kierownicą - także jeśli ktoś ma takie objawy, to radzę sprawdzić ładowanie
  4. Darus

    Problem z akumulatorem, ładowaniem

    Miernik będę miał dopiero później, dzisiaj zauważyłem, że podczas dodawania gazu wyświetlacz miga, czyli chyba będzie inne napięcie przy wyższych obrotach.
  5. Darus

    Problem z akumulatorem, ładowaniem

    Akumulator jest nowy, ma tydzień. To samo działo się na starym.
  6. Darus

    Problem z akumulatorem, ładowaniem

    Dzisiaj dokładnie sprawdzałem miernikiem i było tak: - wyłączony silnik: 11,8V (po doładowaniu akumulatora przez kable rozruchowe było 12,5V) - włączony silnik: niecałe 13V
  7. Witam. Tydzien temu na trasie po przejechaniu 150km po postoju nie chcial mi odpalić samochód. Powód? Rozładowany akumulator. Odpalilem na kable i nie gasilem go do konca trasy czyli przez ok 350km. Odpialem nawet kleme aby sprawdzic czy jest ladowanie bo nie mialem miernika. Dojechałem na miejsce i od razu pojechałem do mechanika. Stwierdzili ze padl akumulator. Wymienili. Wszystko bylo w porządku, na wakacjach pokrecilem sie jeszcze na miejscu w sumie ok 200 km i również bylo ok. Dzisiaj wracalem i po postoju, po 250 km ciężko odpalil. Pojechałem juz do domu bez gaszenia. Dojechałem, ale w domu po kilku godzinach postoju znow ciężko odpalil a później po przejechaniu kilku km znowu padl... Koniec historii, teraz pytanie. Po krótkim naladowaniu baterii, napięcie jest 12v na zgaszonym i odpalonym. Alternator? Dlaczego po zdjęciu klemy dalej pracuje? Alternator daje napięcie żeby samochód jechal ale nie laduje akumulatora?
  8. Darus

    Uszczelka pod głowicą?

    500 km temu oddałem samochód na płukanie układu jakąś chemią i wymianę płynu. Dzisiaj spoglądam do zbiorniczka a tam juz się robi delikatny osad na ściance a sam płyn zrobił się bardziej blady. Przed wymianą płynu został również zbadany układ pod kątem spalin. Wynik - wszystko ok. Skąd zatem ten osad? Jedno płukanie to zq malo ? Czy jezeli wynik na spaliny jest negatywny to wyklucza to UPG? Dodam ze od maja zrobiłem ok 3000 km i silnik pracuje bez zarzutu. Nie grzeje sie (nigdy na zegarze nie mialem wiecej niż 92 stopnie), ma moc, równo pracuje. Węże nadal nie sa twarde, spalanie oleju na poziomie 0.3-0.4l na 1000 km, nie kopci a w płynie który został spuszczony nie bylo oczek i pachnął tak jak powinien. Co z tym zrobić? Jeździć?
  9. Darus

    Wysokie obroty po odpaleniu

    To albo MAP Sensor, albo lewe powietrze
  10. Darus

    Wysokie obroty po odpaleniu

    @@April, masz kabelek? Ja niestety nie mam, a myślę, że wartałoby sprawdzić parametry z czujników przed odpaleniem silnika, czy czasem nie podaje jakiś dziwnych temperatur i stąd te obroty i dziwna praca.
  11. Darus

    OPEL ASTRA G - biały dym z tłumika

    10l to w trybie miejskim na krótkich odcinkach. Ja srednio mam 7l max 8. Zależy też jak jeździsz
  12. Darus

    Wysokie obroty po odpaleniu

    Wsadziłem używany zamiennik i to nic nie dało, tak jak myślałem. Daj znac czy u Ciebie dało to pozytywny rezultat to wsadzę to samo
  13. Darus

    OPEL ASTRA G - biały dym z tłumika

    Trochę dużo. Skoro czujesz benzynę, to może masz za bogatą mieszankę paliwową - na przykład padnięta sonda lambda. Gdyby na przeglądzie diagnosta zbadał zawartość spalin, to na pewno by coś wyszło.
  14. Nie rozumiem skąd taki "ból d**y" w tym temacie. Jak dla mnie przekraczanie prędkości o 50km/h, tym bardziej w terenie zabudowanym to idiotyzm. Święty nie jestem, ale nigdy nie jechałem w mieście więcej niż setką. Droga hamowania przy takiej prędkości, przy dobrych hamulcach, dobrych oponach i suchej nawierzchni to nawet 40-50 metrów! Zdajmy sobie jeszcze sprawę, że nie jeździmy nowymi samochodami, więc ta droga może się jeszcze znacznie wydłużyć. Niech ktoś wyjdzie na pasach, niech dziecko wybiegnie i tragedia gotowa. Miejmy trochę więcej wyobraźni...
  15. Darus

    OPEL ASTRA G - biały dym z tłumika

    No ale nie wiesz ile Ci spala paliwa?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.