Skocz do zawartości

miks

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O miks

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Inna marka
    Chevrolet Captiva
  • Silnik
    2.0 150 KM 4X4`
  1. miks

    Co się dzieje z moją Antarą?

    W moim przypadku na pewno nie ma to nic wspólnego z napinaczem gdyż jak opisuje w temacie dźwięk znika po odłączeniu egr
  2. niestety nic nikt nie wie dużo ludzi zaślepia egr ale ja bardziej chciałbym zostawić wszystko jak przewidział producent
  3. Po odpięciu wężyka od egr dźwięk znikł, czy ktoś ma jakiś pomysł co w układzie egr może powodować ten dźwięk?
  4. jeśli jest tam gdzie w capttivie, to na przodzie auta przed chłodnicami pod zamkiem pokrywy silnika (prostokątne czarne pudełko) powinno je być widać przez wlot powietrza
  5. stetoskopem sprawdziłem, wtryski brak dźwięku, skrzynie automatyczną ( i tu się cieszę brak dźwięku, turbinę (tu były jakieś minimalne dźwięki ale nie te więc pewnie normalnej pracy i zmiany geometrii) blok silnika (brak dźwięków) także nie mam już pomysłu skąd jeszcze może brać się ten dźwięk...
  6. Migający symbol filtra DPF wg. znajomego oznacza nie udane 3 próby wypalenia filtra, wg. niego rozwiązanie to podpięcie pod komputer i wymuszenie wypalenia w najlepszym przypadku w drugim jest to chemiczne przepłukanie i 3 to wycięcie. Lecz wolał bym żeby ktoś to potwierdził. Co do kontrolki z kierownicą i świateł to jest normalne, zobacz tą prezentację 8 minuta po prostu test układu może wykonać dopiero po włączeniu silnika
  7. Teraz mi przyszło coś do głowy, może to głupie ale czy nie jest w aucie założony jakiś system antykradzieżowy, który ktoś sobie dołożył?
  8. miks

    Opel Antara 2.0 150 km 4x4

    Miałem podobnie, u mnie była nieszczelność w układzie doładowania, gumowy wąż w oplocie z materiału, na schemacie nr 14 nad nim idzie przewód z tworzywa nr 35 i dziura powstała na skutek wytarcia oplotu, też nie kopciło P.S Rysunek nie jest reklamą ani nie sprzedaję tego elementu, użyłem tego gdyż jest tu schemat
  9. Witajcie, na początku chciałbym powitać wszystkich : SMILE : Co prawda nie posiadam opla lecz Chevrolet Captiva posiada te same "wnętrzności" co Antara i może tu znajdę kogoś kto będzie w stanie mi pomuc : SMILE : od paru tygodni borykam się z problemem mam automatyczną skrzynię biegów. Objaw jest taki w zakresie obrotów między 1500 a 1700 występuje dziwny metaliczny dzwięk (tarcie metalu o metal) dźwięk występuje w czasie jazdy jak i przy próbie podjazdu pod przeszkodę czyli jak koła się nie obracają. Dźwięk występuje tylko przez chwile i tylko w tym zakresie obrotów. Nagranie dźwięku : https://www.youtube.com/watch?v=MTw7yUAfxZ0&feature=youtu.be Czy ktoś miał podobny problem? na innych forach wyczytałem że może to być konwerter ale byłem u specjalisty od 4x4 i on stawia na turbinę ? Specjalista od skrzyń wykluczył konwerter, i również powiedział że to wina turbiny ale że chodzi prawidłowo i ten typ tak ma. Dźwięk nie występuje na N czyli występuje tylko w momencie obciążania silnika bądź skrzyni. Oba warsztaty w których byłem mają bardzo dobre opinie (do tego od skrzyń jeżdżą nawet ludzie z odległych zakątków kraju) i nie należą do tanich i naciągających (nie skasowali nawet za diagnozę). Niby mam się nie martwić ale po prostu drażni mnie ten dźwięk i zastanawiam się czy ktoś słyszał o podobnym problemie?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.