Skocz do zawartości

db8600

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana db8600 w dniu 31 Lipiec

Użytkownicy przyznają db8600 punkty reputacji!

Reputacja

1

O db8600

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    2.8 V6 OPC
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

879 wyświetleń profilu
  1. Padł czujnik. Został zakupiony nowy zbiornik wyrównawczy w USA i wymieniony. Problem rozwiązany.
  2. Soft opanowany:). Auto śmiga jak szalone:). Chyba padł mi czujnik od poziomu płynu chłodniczego. Stan jest a się zapala. Zauważyłem,że tak przy 85°.
  3. Silnik na miejscu. Ale trzeba kombinować z softem aby to chodziło. Na nowych czujnikach po wgraniu softu z 2007 roku silnik pali ale są dwa błędy U0300 i U0301 niekompatybilności softu że sterownikiem. Autko przechodzi w trybie awaryjny.
  4. Koła raczej odpadają bo później łańcuchy na nie nie beda pasować są inne. Trzeba będzie spowrotem chyba wrzucić nowe czujniki i wgrać nowy soft pod ten silnik.
  5. Autko odpalone. Na nowych czujnikach silnik kręci ale nie odpalał. Sprawdzając komputerem tak jakbym ECU niewidzi tych czujników. Założono stare czujniki i auto odpaliło ale są dwa stałe błędy od tych czujników. Auto pracuje normalnie, równo nie wchodzić w tryb awaryjny.
  6. Apropos tych całych czujników od wałka rozrządu nie wiem który czy nowy czy stary to któryś jest Halla a któryś ultradźwiękowy. Ten i ten działa na innej zasadzie. I tu może być problem chyba z prawidłową pracą silnika.
  7. Tu nie znajdę od czego jest ta trzecia wtyczka.Na pewno w mojej wersji silnika jest już jeden zawór EGR tak jak w Insigni ale mam jeszcze silnik do Vectry tylko wersja nowsza. Insignia ma już na każdym wałku zmienne fazy a ja mam na dwóch w tym nowym i tym starym.
  8. Ruszyły pracę z wymianą silnika. Są małe schody. Czujniki są inne. Nowy silnik jest na jednym zaworze EGR na kolektorze brak miejsca na zamontowanie drugiego zaworu. Został przełożony stary kolektor wraz zaworem EGR do nowego silnika ale okazało się , że jest pęknięta rura do tylniego kolektora (na tej harmonijce). Szukam jakiejś sprawnej, całej nigdzie nie można znaleźć a w ASO z ceną przeginają. I dodatkowo w nowym silniku jest trzecia kostka a w starym są tylko dwie na czujniki tak jak w nowym plus ta trzecia. Może ma ktoś dostęp do EPC i mógłby sprawdzić od czego ta kostka. Czujniki wyglądają tak pasują stare w obudowę nowego silnika ale kostka w nowym do starego nie pasuje. A szukam tej rury całej..
  9. Ok, dziękuję. Napiszę w tygodniu jak to wygląda. Też korzystam z tej strony co podałeś. Zamawiałem właśnie po numerach z tej strony czujnik w USA bo w starym silniku pokazał się błąd odnośnie położenia wałka rozrządu. U nas w ASO cena z kosmosu )
  10. Pisali , że są niby inne czujniki położenia wałków rozrządu.
  11. Ze swojego silnika przekładam tylko turbo, alternator oraz rozrusznik. W tygodniu się okaże
  12. Na forum Vectry niektórzy twierdzą, że nie będzie dobrze chodziło. Sprzedawca (Niemcy eBay) nie miał żadnych informacji, że trzeba coś aktualizować. Pisało , że silnik pasuje do mojego modelu.
  13. Witam. Jestem na etapie wymiany silnika (silnik nowy) w Vectra C OPC. Czy trzeba robić aktualizację mojego ECU pod nowy silnik? Mój stary silnik jest produkcji 2006 a nowy 2008 słyszałem, że był zmiany łańcuchów rozrządu i czy ma to wpływ na współpracę nowego silnika z moim ECU?
  14. Błąd P0340 to Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction a według tłumacz a google to Czujnik położenia wałka rozrządu Awaria obwodu może jakiś kabelek od czujnika uszkodzony???
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.