Skocz do zawartości

DSTurbo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana DSTurbo w dniu 1 Lipiec 2015

Użytkownicy przyznają DSTurbo punkty reputacji!

Reputacja

2

O DSTurbo

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Ojciec ma tą skrzynie w bravo 2, przy 70tyś byly problemy. Łożyska wymienić jak najwcześniej, problem pójdzie dalej. Dać do kogoś kto się na tym zna, podobno problemem były zbyt duże luzy na łożyskach.
  2. Płukanka nie zaszkodzi, ale nie wiadomo jakich efektów po niej bym się nie spodziewał. Za pewne uważam Liqui Moly, Millers, Valvoline. Co do ceramizera nie używałem, wg mnie to nic nie działa, lepiej dołożyć te pieniądze do oleju.
  3. Najlepiej było by wyciągnąć turbosprężarke, sprawdzić również, czy niczego nie stało sie z klapką wastegate (wewnątrz korpusu po stronie gorącej). Co do sprawdzenia dać ciśnienie na gruche. Wg danych kalibracyjnych przy ciśnieniu 0.94b do 1.01b 1mm (takie dane są w katalogu, mi to tester sprawdza)
  4. Nie wiem na ile tam jest ustawiony, ale w przypadku za dużego ciśnienia cięgno powinno się poruszac i upuszczać spaliny do wydechu
  5. Witam, sztanga powinna dać się bez problemu naciągnąć przy użyciu siły rąk. Przy 1500 obr ona jeszcze tam nic konkretnie nie nadmucha. Możliwe, że do wymiany tylko aktuator.
  6. Witam Najczęściej wybierana opcja, którą głównie polecam jest regeneracja nadesłanej turbosprężarki przez klienta. Po odbiorze przesyłki, turbosprężarke rozbieramy wstępna diagnoza uszkodzenia, na życzenie zdjęcia i klient jest informowany o tym, co trzeba wymienić, oczywiście uszkodzone elementy są wkładane do przesyłki zwrotnej. Co do czasu oczekiwania na turbosprężarkę, jeżeli będzie dostarczona w godzinach porannych, to w przypadku typowych turbin (jak ta z opla) zostaje wysyłana tego samego dnia lub maksymalnie dzień później. Co do kosztów jest to zależne od stopnia uszkodzenia, czy pozostaje stara obudowa łożyskowań, wałek, koło kompresji, itp. Nie ma natomiast takiej opcji, że nie informujemy o kosztach, podczas wstępnej diagnozy w większości przypadków ustala jest cena i o klienta należy decyzja. Ceny zaczynają się od 550zł. Pozdrawiam
  7. Witam. Przepraszam, że tak późno odpisuje, ale nie przychodzą mi powiadomienia z forum. Czy jest uszkodzony aktuator (podciśnieniowy lub elektroniczny), czy sam mechanizm zmiennej geometrii nie ma znaczenia, wszystko da się wymienić. Dostawcy, jak np Melett oferują wszystkie części zamienne. Po wymienianie tych części ustawiany jest mechanizm zgodnie z zaleceniami producenta np. na testerze Actutest firmy Cimat. Co do dostępności fabrycznych części nie jest do końca tak jak piszesz. Są ale polityka np terminu dostawy i ceny części zamiennych zniechęca do ich używania, a ma zachęcić do zakupu nowej turbosprężarki. Pozdrawiam
  8. DSTurbo Cegielniana 4b 44-200 Rybnik NIP 642 311 24 13 Tel. 787 529 444 Oferujemy kompleksową naprawę turbosprężarek samochodowych. Posiadamy w pełni wyposażony warsztat w doważarki wysoko-obrotowe, urządzenia do ustawiania zmiennej geometrii turbosprężarek z aktuatorem elektronicznym, jak i ciśnieniowym. Używamy części zamiennych tylko od sprawdzonych dostawców: Melett, Turbointernational, Kode. Darmowa wycena uszkodzenia. W zakres podstawowej regeneracji wchodzi: Diagnoza uszkodzenia Czyszczenie standardowe + metodą UV Rozebranie turbosprężarki Piaskowanie, szkiełkowanie Wymiana łożysk, uszczelnień, odrzutników, itp Wyważenie + doważenie na wysokich obrotach. Poskładanie turbosprężarki. Cena od 550 zł Brutto* *W zależności od rodzaju turbosprężarki. Rabat dla użytkowników 10% na usługę oraz 10% na zakup produktów marki Millers Oil, której jesteśmy dystrybutorem.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.