Skocz do zawartości

kenty1

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kenty1

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Insignia
  • Silnik
    2,0 CDTI 160KM
  • Nadwozie
    kombi
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

1067 wyświetleń profilu
  1. Rozumiem, to wszystko zostało wykonane łącznie z ozonowaniem. Ale problem pozostał. Czytałem gdzieś na forum o czujniku ciśnienia że to może być również przyczyną. Ale niepokoi mnie prąd któru dochodzi do sprężarki czy to nie jest za mała wartość
  2. sprawdzał mi to mechanik. Podpinając zegary w rurki od klimatyzacji
  3. kenty1

    Wyciek

    Witam, po wymianie uszczelniacza problem się skończył. Pozdrawiam
  4. Witam, mam problem tego typy iż klimatyzacja bardzo słabo chłodzi. W upalny dzień przy nagrzanym samochodzie gdy nastawię na LO dmucha ledwo ledwo nawet po przejechaniu 10 km. Po czwili postoju znowu leci ciepłe powietrze. W dzień chłodniejszy klimatyzacja zaczyna dmuchać odrazu chłodnym powietrzem bardziej zimnym. Ubytków w środku chłodniczym brak, ciśnienie prawidłowe. Sprawdziłem domowym sposobem tzn .miernikiem i dziwnie wygląda zasilanie na sprężarce wacha się w granicach 8,5 do 9,5 V, da sie zaobserwować nieraz skoki do wartości 14V. Czy kotś ma jakiś pomysł z góry dziękuje za obpowiedz
  5. kenty1

    Wyciek

    dzięki za odpowiedz...chociaż tyle ze zostanie i nie wygeneruje dodatkowych kosztów
  6. kenty1

    Wyciek

    silnik został dokładnie obmyty myjką ciśnieniową, po tym samochód pochodził ok 20 minut i było sucho, po przejechaniu ok 2 kilometrów olej pojawił sie dokładnie przy uszczelniaczu. A co do sprzeŋła i dwumasy zostało to wszytko wymienione w tamtym roku przejechane po wymienia dwumasy od wymiany jakieś 20 tyś - to chyba tego nie trzeba będzie wymieniać dodam że została wymieniona dwumasa tarcza, wysprzęglik cały komplet.
  7. kenty1

    Wyciek

    Witam, zauważyłem ostatnio iż pod moją insignia pojawiła sie czarna kropka oleju. Podjechałem do mechanika i po odkręceniu obudowy( osłony) okazało sie że jest niewielki wyciek na uszczelniaczu wału korbowego od strony skrzyni. Czy ktoś to już przerabiał jakie są to koszty. Pozdrawiam
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.