Skocz do zawartości

Rewolta

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Rewolta w dniu 31 Lipiec

Użytkownicy przyznają Rewolta punkty reputacji!

Reputacja

1

O Rewolta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Inowrocław
  • Model
    Opel Signum
  • Silnik
    1.8 140km
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

922 wyświetleń profilu
  1. Skrzynia+sprzęgło wymienione i wszystkie problemy znikły.
  2. Dobra, wstępnie jestem umówiony ale jeszcze muszę zamówić skrzynię. https://allegro.pl/oferta/skrzynia-biegow-opel-f17-c374-c394-c419-w374-w394-9484779393?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci|1539874513|g|c&ev_adgr=|104732213998|446140896223|&utm_term=pla-461336306591||-|-1011419|&utm_content=|pla|mc:130781125-p:9484779393|&gclid=CjwKCAjwx9_4BRAHEiwApAt0zv5xFkdVxiDC9PRod1yamf9-K1mNs6YFxQiZShqiBHHoZWL8AFNgshoCUWsQAvD_BwE czy ta będzie pasować? VIN W0L0ZCF4881070119 jeśli tak to czy ten sprzedawca wydaję się ok?
  3. Wiadomo już tyle że to skrzynia, pytanie teraz czy lepiej regenerować czy kupić zregenerowaną? Dodatkowo wymienię jeszcze sprzęgło. Regenowane widziałem po 1600.
  4. Jutro ma jeździć i sprawdzać po kolei wszystko, teraz została corsa
  5. Dźwięk raczej z lewej strony, ciężko określić. Dodatkowo podczas zmiany biegów dźwięk jest też słyszalny ale tylko przez moment gdy lewarek docisnę na maxa ale biegu nie zmienię, na 1 najgłośniej, potem na 2 troszkę ciszej i im wyżej tym mniej słychać.
  6. Edit: Nie wiem czy to coś zmieni ale zauważyłem też inny dosyć ciekawy objaw. Gdy samochód stoi i jest na biegu np.1 i odpalam go na sprzęgle to jest ok, normalny dźwięk pracy silnika ale. Gdy przy wyłączonym silniku wrzucę z jedynki na luz i zapalę samochód to właśnie słychać ten charakterystyczny dźwięk który zaczyna się bardzo głośno i po 2-3 sekundach wycisza się. Ten sam dźwięk który towarzyszy przy jeździe. Może to nie skrzynia skoro ten sam dźwięk towarzyszy przy rozruchu samochodu. Jutro jadę do kolejnego mechanika który to zweryfikuje.
  7. Jeszcze chwilę się wstrzymam z wymianą bo muszę być w 100% pewny że to jest to a nie coś innego, sprawdzę jeszcze w innym miejscu.
  8. Skrzynia do wymiany+ ewentualnie sprzęgło, nie wiem czy robić czy nie robić. Koszt to 3,5 do 5k to 1/4 albo i 1/3 wartości samochodu. Jeździłem 2 lata i jak działa tak działa, biegi wchodzą dobrze a jedynie te szarpanie i ten dźwięk. Sprawdzę jeszcze w jednego.
  9. Dzisiaj dzwoniłem i jutro jadę sprawdzić i opisać dokładnie problem. Skrzynia biegów według VIN to F17, szukałem w internecie i w najgorszym przypadku muszę szykować kilka tysięcy.
  10. Szukałem i znalazłem, tylko u mnie ten dźwięk jest szybszy i troszkę bardziej cichy. Na filmie też słychać jak dźwięk jest szarpany po odpuszczeniu gazu. https://www.youtube.com/watch?v=ojsVcvsCS8c
  11. Zapomniałem dodać że samochód był już kilka razy u mechanika, problem o którym wspominam pojawił się jakieś pół roku temu po zakupie samochodu (wrzesień 2018) i stopniowo się nasilał. Pierwszy raz z tym pojechałem gdy był lekko słyszalny ten "grzebień" wtedy gdy hamowałem silnikiem. Mechanik jak twierdzi nic nie usłyszał i stwierdził że z samochodem jest ok, szarpania nie wyczuwał. Stwierdził że trzeba dawać więcej gazu przy ruszaniu i tyle+ dolał do skrzyni biegów troszkę oleju ale to też nic nie dało. Po pół roku znowu pojechał do mechanika, tym razem innego. Powiedział mi że to dźwięki ze skrzyni biegów, zapytał czy chcę wymienić olej i wymienił. Jednak to nic nie dało, co do szarpania możliwe że to kwestia przepustnicy. Oczywiście jestem gotowy zmienić skrzynie albo ją zregenerować+ zrobić co trzeba tylko nie wiem czy warto. Przez dwa lata co było robione to: -Nowy rozrząd -Nowe świece (były od silnika o mniejszej pojemności) -Nowa sonda lambda ta druga -Nowy łącznik elastyczny układu wydechowego -Nowe tarcze+klocki -Nowa uszczelka pokrywy zaworów (wyciekał olej+po zakupie zauważyłem że jest za dużo oleju w silniku i go spuściłem do optymalnej ilości, za dużo było ponad pół litra+ sprawdzałem 5minut po wyłączeniu silnika). -Jeden z mechaników szukając usterki zauważył że cewka zapłonowa nie jest oryginalna tylko nieznanej firmy o której brak informacji, sam już nie pamiętam jaka to firma. Jutro może kolejny raz zadzwonię do mechanika i może pomogę mu nakierować gdzie jest problem jeśli ktoś np. miał podobny.
  12. Witam od bardzo dawna mam problem ze skrzynią biegów (chyba) która niby działa dobrze ale wydaje dziwne odgłosy z siebie: -Gdy samochód jedzie i jest na biegu lekko słychać dźwięk podobny do tarcia paznokciem o zęby grzebienia, dźwięk nasila się gdy hamuje silnikiem (im mniejsze obroty tym "skoki" rzadsze ale głośniejsze i wyraźniejsze). -Przy temperaturze od 5 do minusowej np. -5 albo mniej dochodzi do tego bardzo głośny dźwięk (jakby metaliczne tarcie blaszek) tylko przy przyspieszaniu a zwłaszcza na wysokich biegach. Dodatkowo po dodaniu gazu na zimnym samochód lekko zamuli ale potem jakby łapie moc i szarpie, przy ciepłym tego nie ma. Przy puszczeniu gazu szarpie 3-4 razy + szarpany dźwięk "grzebienia". Jadąc np. 50 i wyhamowując do zera a potem przy wrzuceniu pierwszego biegu samochód przygasa by po chwili wejść na wysokie obroty. Opel signum 1.8 2008r
  13. Witam, dzisiaj rano wypadł mi prawy wkład lusterka. Chwilowo przykleilem go na klej bo ramka się zgubiła. Szukałem nowego wkładu ale nowy podgrzewany kosztuje 20 zł a ten sam z przyciemnieniem 150 dodatkowo używany. Chce odrazu wymienić lewy i prawy. Czy są jakieś zamienniki bo oba będą kosztować 300 a będą to używki które też mogą wypaść.
  14. Sprawdzone komputerem, błędy P036 i P0136 czy to ma znaczenie na spadek mocy i zwiększenie spalania?
  15. Witam, po miesiącu jazdy zauważyłem że mam moim zdaniem złe spalanie. Na komputerze pokazuje średnie na 100km od ostatniego tankowania 8,7 a zasięg przy po tankowaniu do pełna był ponad 800km. Dzisiaj patrze prawie połowa baku i przejechane ledwo ponad 200 km, zrobiąc 250 km będę mieć połowę baku. Pytanie gdzie te 300-350 km? Druga sprawa jest taka że moim zdaniem nie ma takiej mocy jaką powinien mieć, na niskich obrotach przy lekkim dodawaniu gazu delikatnie szarpię a przy ruszaniu z jedyni mam wrażenie że gubi moc i nagle dostaje kopa. Opel signum 1.8 2008 r
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.