Skocz do zawartości

kytof1

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kytof1

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.6, 75KM
  • Nadwozie
    kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. kytof1

    Wysokie spalanie i szarpanie podczas jazdy

    Zazwyczaj dopiero jak się samochód rozgrzeje, to szarpie, ale czy cewka ma coś do spalania?
  2. Witam, jestem posiadaczem opla astry g, z silnikiem 1.6 8V 75 KM z instalacją lpg. Mam problem z moją astrą, gdzieś około od 4 miesięcy auto szarpie podczas jazdy, pierwsze problemy bagatelizowałem, ponieważ nie było to aż tak uporczywe, jednak problem ten się nasilał i stał się mocno , dokuczliwy, auto przestaje szarpać jeśli dodam gazu lub zdejmę z niego nogę. Postanowiłem udać się gazownika, sądząc, ze jest to problem z instalacją LPG, jednak regulacja gazu nic nie dała, a auto nadal szarpało, wymieniłem kable i świece, nadal nic. Po jakimś czasie zauważyłem, że auto też szarpie i na benzynie, znowu udałem się do gazownika, lecz do tego co zakładał mi gaz, stwierdził on że szarpanie na benzynie jest mniejsze i on również zajął się tylko regulacją gazu. Po jakimś czasie do tego doszło niewyobrażalnie wysokie spalanie( w granicach 17- 20 litry gazu), sprawdzałem to przez dłuższy okres czasu, ponieważ gazownik nie chciał mi w to uwierzyć. Udałem się również do mechanika, który odczytał mi błędy, były one związane z sondą lambdą, wtryski, czujnik temperatury powietrza dolotowego i sterownika. Mechanik stwierdził ze może być to zapchany katalizator albo sterownik silnika albo jeszcze coś innego. Nie podjął się on naprawy, a problem pozostał. Dodam jeszcze do tego, że podczas badania spalin na gazie, samochód je kilkakrotnie przekroczył, aż zapaliły się czujniki. Proszę użytkowników o pomoc i jakieś sugestie, przepraszam jeśli temat ten był już poruszany. Już tracę nerwy i zdrowie do tego samochodu, proszę o pomoc i z góry dziękuje za jakiekolwiek sugestie i pomysły. -wymieniłem kable i świece -wymieniony filtr powietrza silnika
  3. Witam, Jestem posiadaczem opla astry drugiej generacji z 1999r. Mój samochód posiada centralny zamek, a także elektryczne lusterka i szyby. Ostatnio niestety w moim samochodzie pojawił się problem z działaniem centralnego zamka. Ostatnio spaliła mi się żarówka od kierunkowskazu w samochodzie i przed wymianą mój CZ zaczoł wariować. Drzwi od kierowcy nie chcą się otworzyc oraz zamknąć natomiast pozostałe drzwi po naciśnięciu przycisku na pilocie otwieraja się i zaraz zamykają. Natomiast otwieranie z kluczyka działa sprawnie. Próbowałem ponownie zakodowac pilot, niestety bez skutku. Pilot działa, dioda się świeci. Prosze o pomoc i z góry dziękuje.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.