Skocz do zawartości

Vivaro2002

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Vivaro2002

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Vivaro
  • Silnik
    1.9 DTI 101KM
  • Nadwozie
    Blaszanka :)
  1. Olej wyciekł z przekładni i została wysłana do regeneracji nie wiem czy naprawili moją czy dostałem inną w każdym razie taka jest sytuacja.
  2. Ponawiam temat wspomaganie było na gwarancji i poprawili twierdzą że już jest ok ale nadal nie odkręca sie do końca kierownica jest może trochę lepiej niż było ale nadal nie tak jak powinno być Dziwne jest tylko że oddałem przed tą przygodą kierownicę do obszycia i panowie ją zamontowali dokręcili odjechałem od nich 3 km i padło wspomaganie kierownicy wyciekł olej oddałem do regeneracji panowie zregenerowali a kierownica nie odkręcała się i tak się to ciągnie nie wiem czy zbyt mocne dokręcenie kierownicy mogło być tego przyczyną może zbieg okoliczności że zaraz po dokręceniu kierownicy padło wspomaganie ? Pomóżcie .
  3. Może coś w tym być bo kierownica jest w krzywej pozycji ucieka lekko w prawo a podobno nie da się jej źle założyć
  4. Pojeździłem sporo kreciłem też kierownicą w miejscu i nadal jest tak samo
  5. Witam czy ktoś miał podobny objaw w swoim aucie ? mianowicie nie do końca odbija wspomaganie dodam że jest świeżo po regeneracji ciężko chodzi kierownica i nie do końca odbija kierownica podczas manewrów skrętów muszę ją sam prostować. Co to może być czy to przez to że była naprawiana i musi się wyrobić czy coś źle magicy zrobili ?
  6. Temat już stary ale ciekawi mnie właśnie żywotność tych silników bi turbo gdy by ktoś miał jakieś informację to proszę napisać bo napewno są już egzemplarze które zrobiły ładne dystanse znajomi właśnie co wożą ludzi do nl tyle że autami innych marek przejeżdzają rocznie 450 000 km.
  7. Witam mam pytanie czy wasze ople vivaro model 1 2003 rok 1.9 DTI też tak gwizdają jak mój egzemplarz ? Chodzi o gwizd wiatru w kabinie słyszalny dopiero od prędkości 90km/h Pierwsza moja myśl to że ten typ tak ma po przejściach z niejednym właścicielem pewnie nie raz zadzwonił w brzozę to i gwiżdze sobie teraz ale o dziwo ten egzemplarz nie przeszedł żadnych przygód więc postanowiłem zbadać skąd dobiegają szumy,przejechałem się na pace i tak jak by wiatr wchodził bocznymi drzwiami przesuwnymi gdy były nie do końca domknięte to gwizd był jeszcze głośniejszy,o co chodzi uszczelki czy jakie pieroństwo ? drzwi wyglądają na proste szczeliny równe. Gwizd jak by wchodzi przez drzwi przesuwne i obiega po pace i dochodzi do kabiny kierowcy przez górne rogi ścianki grodziowej z szybką tam u góry po lewej i prawej są szpary i tędy chyba gwiżdze jest to dosyć uciążliwe i nie wiem co zrobić może po prostu uszczelnić tą ściankę czy przykleić jakieś uszczelki w drzwiach przesuwnych czy olać temat i zakupić nagłośnienie Alpine ?
  8. Witam mam pytanko do znawców tematu. Czy do vivaro 2003 będzie pasował tylni zderzak z nowszego modelu ? Mój zderzak jest trochę pogięty i chciałbym go wymienić a w modelach nowszych po lifcie zderzak ma ładniejsze kształty i przetłoczenia i tu właśnie pytanie czy ktoś może próbował takowy założyć do swojego vivaro?
  9. Już poskładany chodzi jak nowy cichutko pół silnika chyba wymienili tylko wydaje mi się jakby trochę dłużej trzeba go kręcić rozrusznikiem żeby zapalił wcześniej palił na dotyk zmienili dwa wtryski bo się zepsuły podczas wyciągania i swiece żarowe nie wiem chyba już tak zostanie oby teraz jeździł bez problemów,dzięki za wszystkie wskazówki.Pozdrawiam
  10. Źle napisałem chodziło o wał przy okazji wyszło że poprzedni mechanik źle założył miesiąc temu rozrząd dlatego wtedy zaraz po wymianie miałem problemy z odpalaniem i pisałem o tym w tym wątku,niby poprawili wtedy ale teraz okazało się że coś źle zrobili z tym rozrządem i uszkodziło zawór
  11. Nie obyło się jednak bez wymiany korbowodu jutro ma być już wszystko poskładane mam nadzieję że żadnych stuków już nie będzie.
  12. Panewka przytarta na 3 cylindrze czy coś takiego,wymienili na nowe przejechali autem i znowu się przytarła.
  13. Po zdjęciu pokrywy okazuje się że wszystko jest wporządku,podobno jest to sworzeń wału pozostaje mi szukać gdzieś chyba słupka silnika.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.