Skocz do zawartości

mig00ttka

Użytkownik
  • Zawartość

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mig00ttka

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Lokalizacja
    Wieruszów
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.6
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Po tym jak niemal przez rok jeździłam po mechanikach i wydawałam kasę na nietrafione "pomysły" i tak teoretycznie jestem zadowolona. Dostałam rachunek z rozpisaniem na koszta jednostkowe każdej części i każdej czynności - w sumie nie mam wrażenia żeby na czymś mnie oszukali.
  2. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Witam, w końcu odebrałam autko i dokumenty. Silniczek śmiga jak marzenie . Dla zainteresowanych wysyłam informacje o wymianach/naprawach. Szlifiernia Materiały: Zawór wydechowy Prowadnica wydechowa Uszczelnienie zaworów Simering Robocizna: Szlif płaszczyzny głowicy Wymiana prowadnic zaworów Frezowanie gniazd zaworów Szlif zaworów Rozebranie/złożenie głowicy Regulacja zaworów. Mechanik: Demontaż/montaż głowicy Uszczelka głowicy cylindrów Uszczelka kolektora ssącego Uszczelka kolektora wydechowego Zestaw śrub głowicy cylindrów Uszczelka pokrywy zaworów Plus: olej, filtr oraz świece
  3. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Czyli co najlepiej dać im spokój i wybrać się do jakiegoś elektromechanika, tak?
  4. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Nie ma opcji, że podczas montażu silnika ruszyli jakąś kostkę albo coś takiego i przez to problemy? Kurcze, średnio wierzę w takie zbiegi okoliczności, że akurat od mechanika zostało odebrane i tego dnia coś zaczęło się dziać. Auto 100% pewne - było odkupowane z firmy mojego taty i użytkowane tam tylko przez jednego kierowcę.
  5. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Hej. Mam wrażenie, że uczestniczę w jakiejś niekończącej się historii w której główną rolę odgrywa moje auto. Kolejny akt dotyczy elektroniki. Od odbioru auta od mechanika silnik działa jak należy, nic nie gaśnie, moc jest i pod tym względem nie ma zarzutów (póki co użytkuje go jeszcze teściu). Powstał natomiast problem z elektroniką - już następnego dnia po odbiorze zaczął wariować - awaryjki same się odpaliły i nie chciały wyłączyć, problemy z otwieraniem drzwi z kluczyka, światła raz się włączały z automatu a raz nie itp. - tato pojechał do mechaników naprawiających silnik a oni umyli ręce mówiąc, że w elektronice nic nie ruszali i to nie ich wina. Ogólnie na tydzień temat się uspokoił po czym znowu jakieś wariactwa mu się załączyły a dzisiaj tato zamknął auto z kluczykami w środku i już ich nie otworzył (samochód się zatrzasnął). Pragnę zaznaczyć, że wcześniej w ogóle nie miałam problemów z elektroniką, więc tym bardziej mi to śmierdzi. Adamie powiedz czy znowu chcą mnie zrobić w konia? Chcę do nich zadzwonić i rzucić im konkretnymi argumentami, że jednak jest możliwość, że coś spiep**** podczas roboty i zażądać żeby się tym zajęli. Z góry pięknie dziękuję (wiem wiem, po raz kolejny ).
  6. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Hej. Auto odebrane od mechanika. Szczegóły opiszę później (jak odbiorę auto i dokumentację od teścia). W każdym razie silnik chodzi bez zarzutów - od 4 dni tata jeździ i brak problemów z gaśnięciem. Otrzymaliśmy również pełny rachunek z podziałem na poszczególne koszty. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim zainteresowanym za pomoc (w szczególności Tobie Adam).
  7. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Nam wytłumaczył to na podstawie zbyt wysokiego cisnienia w kolektorze dolotowym ,które na zimnym silniku jest 2-3 razy wyzsze od wskazanego (kolejno przy 29C-64kPa,33C-73,42C-93kPa a przy 78C jest kuz ok i 36kPa). Mowil rozniez, ze jest to przyczyna tych 4 błędów oraz bardzo wysokiego spalanoa na starcie. Ogolnie mechanik wydaje sie konkretny bo na pytanie czy moze wyjsc, ze przyczyna bedzie cos innego odpowiedzial ze nie.ma takiej opcji, dziwil sie ze wczesniej nilt tego nie sprawdzil, serwis oferuje za free auto zastępcze, opinie na necie tez całkiem ok więc wydali sie wiarygodni. Kurde teraz nie wiem co robic no 2.5 tys to duzo jak na auto z 320tys, ale mowil ze jak zrobi taki remont silnika to jesli chodzi o spranosc tego elementu samochodu to spokonie kolejnych 150tys mozemy trzaskac.
  8. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Kurcze podlamales mnie bo juz bylam przekonana, tak wiarygodnie to tlumaczyl. W sumie chyba nie poszedł do nas jak do turystow bo zalatwialismy to przez tescia, ktory mieszka w tej miejscowosci. Mam czesciowo nagrane to wytlumaczenie to mogę spisac, moze to cos da?
  9. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Hej dojechałam wczoraj bez problemu - błędu nie wywaliło. Auto jest już u mechanika, po wstępnej diagnozie wskazał na problem silnika i zaproponował remont - zawory i głowica. Koszt +/- 2500zł i 3 tygodnie okres oczekiwania. Za chwile będę do niego jechała i dowiem się szczegółów. Więcej info po spotkaniu z mechanikiem: W końcu mam wrażenie, że trafiliśmy do kompetentnego specjalisty. Poświęcił nam 20 min żeby wyjaśnić problem, tłumacząc na konkretnych wykresach i faktach. Na podstawie wykresu czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym i bardzo wysokich wartościach na zimnym silniku stwierdził, że przyczyna leży w luzach prowadnicy zaworów. Na 99% decydujemy się na naprawę.
  10. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Oczywiście chodziło mi o lawetę - pakiet AC obejmuje całą PL, tylko nie mam pewności czy sama kontrolka będzie dla nich wystarczającym powodem do podesłania lawety - w sumie oni sami nie wiedzą bo dzwoniłam i odpowiedzieli, że zależy jaka to kontrolka i jakie okoliczności - oceniają to na świeżo po telefonie.
  11. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Adamie, to nie jest tak, że olałam sobie całkowicie sprawę - łącznie byłam z 10 razy u 4 różnych mechaników z tym problemem, ale albo chcieli mnie zbyć bo nie mieli ochoty się w to bawić albo nie wiedzieli co może być przyczyną. Specjalnie załatwiłam polecanego speca na pomorzu żeby on na to spojrzał. Z niezliczoną grupą osób interesujących się motoryzacją rozmawiałam , szukałam porady. Może ja nie jestem kompetentna i wielu rzeczy nie rozumiem, ale serio się starałam. Nie miałam też możliwości zostawić samochodu u mechanika na super długi czas bo nie miałabym jak do pracy dojechać. Wiesz może co oznacza logo dyskietki i wykrzyknika obok błędów? Orientujesz się może czy aby holować samochód musi on być niesprawny czy sam fakt tego, że dzieje się coś z silnikiem i świeci się kontrolka jest wystarczający do skorzystania z tej opcji AC?
  12. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Help Me!! Moi mechanicy załamują ręce i umówiłam się na sobotę u specjalisty na pomorzu gdzie zostawiam mu auto na kilka dni żeby rozeznał temat (połączyłam to z wakacjami i tym, iż w ich trakcie auto nie jest mi niezbędne). No i standardowo jak to w życiu wyszło na chwile przed oddaniem auta do mechanika musiał wyjść jakiś psikus, a mianowicie wyskoczyła mi kontrolka silnika (nie było to nawet w momentach w których samochód zwykł gasnąć a już nagrzanym do domu dojeżdżałam). Od razu podłączyłam do kompa i wyszły 4 błędy: P0597 Kontrola grzałki termostatycznej (logo dyskietki obok) P0014 Wałek rozrządu B1 za bardzo przyspieszony (logo dyskietki obok) P0420 Wydajność katalizatora poniżej min B1 (logo wykrzyknika w trójkącie) P0011 Wałek rozrządu B1 za bardzo przyspieszony (logo dyskietki obok) Po usunięciu błędów i przejechaniu tak 5km nie ma kontrolki I teraz moje pytanie - czy po 1. któryś z tych błędów może być przyczyną tego gaśnięcia, po 2. czy dojadę nim te niemal 500km na pomorze (żaden mechanik na miejscu mi tego przez jutro nie ogarnie) Pozdrawiam i mega dziękuję za wszelkie podpowiedzi
  13. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Hej Adam, hej reszta muszę szczerze przyznać, że trochę odpuściłam (żeby brzydko nie powiedzieć olałam) sobie temat. Miałam na głowie ślub a zostawienie auta u mechanika każdorazowo wiąże się u mnie z dniami urlopu (brak alternatywy dojazdu). Jeśli chodzi o przepustnicę - była czyszczona, jednak paramterów nie sprawdzałam (może mylnie wykluczyłam czujnik wału - po sugestii iż auto gasło "nagrzane"). Nie wiem jak teraz podejść do tematu, żeby całkowicie nie zajechać mojej Astruni - czy skupić się na tych parametrach, czy posłuchać mechanika i zainwestowac w przepustnicę/silniczek krokowy, a może sonda lambda/ katalizator. Znajomy podpowiadał mi również, że może jakieś przebicia. Nie jestem zbyt biegła w tych tematach i trochę przeraża mnie fakt inwestowania kolejnych setek złotych (nie wspominając już o głowicy za 5 tys) w naprawę/wymianę , która może po raz kolejny nie dać pożądanego rezultatu, tym bardziej, że autko ma już przejechane ponad 300tys. Pozdrawiam
  14. mig00ttka

    Samochód gaśnie po przejechaniu kilku km

    Hej Glinek, niestety po wielu wizytach u mechaników poddałam się i odpuściłam (dlatego też nie napisałam rozwiązania na forum). Przy ostatniej wizycie zaproponowano mi wymianę silniczka krokowego/przepustnicy, ale nie wiem czy jest sens ciągle w to inwestować, tym bardziej, że doszłam do takiej wprawy w regulowaniu obrotów podczas jazdy, że całkowicie gaśnie mi bardzo rzadko . Dodatkowo zauważyłam, że czym cieplej tym problem mniej doskwiera (silnik szybciej się nagrzewa?) - zastanawiam się jak to będzie latem . Jeśli tylko uda Ci się dojść do jakiegoś rozwiązania (albo działanie, którego się podejmiesz nic nie da) daj znać. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.