Skocz do zawartości

Elmo113

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Elmo113

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vectra C
  • Silnik
    1.9 CDTI 120KM
  • Nadwozie
    Sedan
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. filtr jest nowy od niego zaczynałem przewody tez są ok. Zaczyna szalec jak skonczy sie paliwo w tym kielichu w którym znajduje sie pompka wstepna jak zaleje besposrednio pompke to jest ok ale jak w baku jest paliwo a w tym kielichu nie ma to ciagnie powietrze normalnie słychac jak zasysa w baku
  2. teraz zaobserwowałem ze auto chodzi ładnie dopóki pompka w baku jest zanurzona wlałem do niej besposrednio paliwo i chodziło ladnie ale jak w tym pojemniku "kielichu" w którym ona sie znajduje spadnie poziom paliwa to zaczyna zaciagac powietrze i dalej jest to samo jest mozliwe ze przez powrót poprostu za mało paliwa wraca?czy wina lezy po stronie tego kielicha w którym znajduje sie pompka? bo jest taki zaworek mały moze on nie puszcza paliwa poprostu?
  3. wtyczki sa ok zaczela teraz lapac jakies bledy z komunikacja sterownika praca silnika wywala bledy w prawie kazdym systemie tj immo hamulce oswietlenie silnik klima wszystko doslownie nic nie jest robione w nim wgl nic grzebane bledy usuniete odpali potem zgasnie jakby sie zapowietrzyła i bledow nie ma a na drugi dzien pojawiaja sie znowu nic nie jest na 100% odpinane a aku ma 3miesiace
  4. nowy i oryginalny do tego jeszcze zawor na listwie tez nowy stary został tylko ten czujnik o ktorym pisał ArKos
  5. tyle pokazuje jak czujnik jest podaczony a silnik nie jest odpalony a tyle jak odłacze czujnik przy zapalonym silniku czujnik pokazuje ze zadane jest 300bar a podaje od 250 do 302 i nie dochodzi nawet do 2 V
  6. pompa w baku podaje 4.5 bara sitko czyste pompa cr wsadzona 3-cia no chyba ze te zawory w listwie ktore wlozyłem tez sa uszkodzone i dodam ze kable od sterownika były uszkodzone ale zostały naprawione raz odpali i działa super jak pochodzi z 10 min to zacznie nie reagowac na pedał gazu tj dojdzie do 1300 i koniec i wyskakuja rozne błedy od kazdego czujnika (zaworu) od paliwa ale najczesciej jest ten P0087. a innym razem wyskoczy tylko P0087 i zaden inny
  7. tyle to wiem ale mi chodzi o bład P0087
  8. witam moja viki nie chce dzialac juz miesiac stoi i nic. Zaczeło sie od tego ze wyjechałem z posesji po przejechaniu 500m cos ją zadusiło i zgasła nie chciała wgl odpalic a jak odpaliła to tylko ok 1500obr i koniec po podpieciu zwyklego najtanszego kompa typowo pod VAGA niestety wyskoczył przeplywomierz został wymieniony i dalej to samo wiec znajomy mechanik podpioł sie i pokazało czujnik w LISTWIE paliwowej wymieniony sterownik silnika oddany do sprawdzenia i jest sprawny wtryski tez dobre podmienialismy kolejno wszystkie czujniki i zaworki tj ten w pompie wysokiego cisnienia i te dwa na LISTWIE no i zeby było ciekawiej teraz komp pokazuje ze uszkodzony jest jakis czujnik cisnienia w rampie paliwowej gdzie on jest ja sie pytam?? Na czujnik na szynie nie zwracajcie uwagi bo odłaczony był zeby sprawdzic czy to ten i okazało sie ze nie. gdzie jest ta rampa? a i podczas krecenia silnikiem z błedem P0087 Cisnienie paliwa komp podaje 6 bar a powinno byc 300 zawiesza sie ten czujnik czy jak? no ponawiam pytanie gdzie ta paskuda jest?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.