Skocz do zawartości

tomekkz2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O tomekkz2

  1. Bardzo dziękuje za odpowiedz.........spróbuje zaślepić i zobaczę jak chodzi..........pozdrawiam
  2. Witam. Najpierw przeproszę za używane słownictwo ale naprawdę nie znam słownictwa mechanicznego. Czy można zaślepić egr w oplu signum 1.9 cdti 150 km i co trzeba zrobić żeby wszystko działało normalnie?. Nadmienię również, iż kolega zaślepił zawór EGR od dołu ( taka rurka aluminiowa)używając do tego blaszki aluminiowej. Mówił także, że świeci mu się kontrolka Check energi, ale on nic sobie z tego nie robi. Czy to możliwe????Co się dzieje z temperaturą w komorze spalania??? Czy czasami silnika szlag nie trafi w przypadu takiego zaślepienia EGR-u? Ostatnio czyściłem EGZ i zauważyłem że pomiędzy EGR a kolektorem ssącym nie mam uszczelki? ? Czy ona tam powinna być ?? Napisze również, że od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem podczas zmiany biegów. Przełączając biegi z 1 na 2 i 3 na 4 czuję jakby coś hamowało samochód ( jakby wiatr mocniej wiał z przodu) po przełączeniu na wyższy bieg muszę znów mocniej wciskać gaz żeby dać optymalne warunki pracy silnika na danym biegu. Według mnie podczas przełączania biegów na wyższe samochód powinien płynąc, a u mnie tak nie jest wiec co jest nie tak? ??Gdzie muszę szukać problemu? Żadnych błędów w kompie nie ma? ? Kolektor ssący, przepustnicę czyściłem ....Co zrobić Z góry dziękuję za podpowiedzi.....
  3. nie wiem o co ci chodzi.....napełniono mi klimę i wpuszczono środek w celu weryfikacji czy jest szczelna...na samym środku chłodnicy klimatyzacji widać jak płyn ucieka...wiec chce ja wymienić...pytanie było czy da sie to zrobić bez ściągania zderzaka.....i jeszcze jedno czy trzeba kupować chłodnice klimatyzacji razem z osuszaczem czy bez???....proszę o odpowiedz.......
  4. Witam. mam problem z chłodnicą klimatyzacji a konkretnie wycieka z niej płyn. Chciałbym ja wymienić więc czy istnieje możliwość samodzielnej wymiany tej chłodnicy bez zdejmowania zderzaka i pomocy mechanika Prosił bym o poradę na co mam zwrócić uwagę przy jej wymianie i czego nie zepsuć Posiadam opla signum 2004 r. 1.9 cdti 150 km. Z góry dziękuję
  5. Mam signum 1.9 cdti 150 km z 2004 . ostanio stwierdziłem ze przy rozgranym silniku samochód zapala w sposób bardz dziwny. Słysze metaliczne dzwieki z okolic silnika. co to moze byc??? Przy zimnym siliku tego nie ma ? o co chodzi? ?
  6. Wczoraj jechałem i nagle cały samochód zaczął wewnątrz migać. Z lewej strony kierownicy słyszalne były stuki jakiegoś przekaźnika Nagle zaczęły się pokazywać kontrolki na zółto pod obrotomierzem i prędkościomierzem, potem straciłem nawiew, wspomaganie aż w końcu samochód stanął i koniec. Gdy otworzyłem maskę samochodu czułem bardzo charakterystyczny swąd z okolic alternatora. Zatrzymałem taksówkarza podładowaliśmy akumulator - po chwili odpaliłem ale z okolic alternatora słyszalne było ocieranie się elementów. Po podłączeniu akumulator wskazywał 12.8 V i spadał . jaka to może być przyczyna i ile może mnie to kosztować bardzo z góry dziękuję. Posiadam Opla Signum 2004 r. 150 KM. Z góry dziękuję Tomasz
  7. przepraszam!!! Myślałem że ktoś napisze do mnie wiec odpowiedział bym mu.....Ale ok...Słuchajcie we wszystkich gałkach opel signum 1,9 cdti 2004r należy wybić gałkę od spodu ale pomiętajcie róbcie to we dwóch i gdy skrzynia biegów jest na 4 biegu ...dlatego ze tam jest sprężyna ( w gałce )... Podłóżcie od spodu klucz " francuz" i bijcie od dołu w gałke ale bardzo ostrożnie. Ja najpierw cały dół gałki owinąłem taśmą żeby nie uszkodzić plastiku od spodu, potem od dołu płożyć klucz francuski lekko bić młotkiem od dołu.... Pamiętajcie w gałce jest sprężyna jeśli wystrzeli macie po szybie... także wybijać tylko z kolegą i na 4 biegu... pozdrawiam
  8. Juz wiem jak zdjac gałke zmiany biegów w opel signum 2004 r. .........ale prościzna.......
  9. Wymiana gałki w automacie jest opisana w książce pt. Naprawiam sam. Wystarczy sciągnąć z internetu lub kupić 60 zł... około.....w inetrnecie
  10. Panowie mam opla signum 1.9 cdti 150 km 2004r i chciałbym wymienić gałkę zmiany biegów na nową ale nie wiem jak. Mam książkę ale tam tylko opisują przypadek z automatyczną skrzynią biegów. Czy może ktoś pomóc z tym względzie???
  11. tomekkz2

    Silnik

    A to jest coś poważnego ? Za co odpowiadają te łopatki wirnika? Drogi jest ten kolektor? Lub jego regeneracja?
  12. tomekkz2

    Silnik

    No tak zapomniałem. Chodzi o silnik 1,9 cdti 150km 2004 rok. Chyba o klapy wirnikowe chodzi ale nie mam pojęcia.
  13. drodzy państwo mam nie typowe pytanie....Ostatnio zdjąłem (plastikową) pokrywę silnika i starałem się przygotować silnik na zimę.I zobaczyłem że poniżej świec żarowych silnik bardzo się poci. Ale nagle dostrzegłem ze w miejscu pocenia jest cienka jakaś metalowa listwa a przyniej 4 otwory ( zdjęcie poniżej). Listwa leży nie przymocowana nie wiem czy tak powinno byc czy co się stało. Do czego sa te 4 otwory i czy ta listwa powinna być przymocowana do tych otworów. ( przy tych otworach sa wypustki w które chyba powinna byc załozona ta metalowa listwa...Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem ale starałem się . Czy może ktoś wie na co ta listwa ma wpływ i czy powinna byc założona....prosze o pomoc
  14. Mam pytanie czy ktoś orientuje się jak rozłączyć przewody dochodzące odchodzące do filtra paliwa ......muszę wymienić uszczelkę i nie wiem jak to zrobić....może ktoś poradzi??? pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.