Skocz do zawartości

iziek

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O iziek

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Agila
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witaj ArKos bo nikt inny się nie odzywa. sytuacja wygląda tak, drugi stycznik o którym pisałem jest od ogrzewania szyby z tyłu, rozebrałem włącznik świateł - jest czyściutki. Kolory przewodów nie zgadzają się ze schematem. Są też inne niezgodności w połączeniach. Schemat mam z AutoElektro dla modelów Agili z 2002. W dokumentach mam rok produkcji taki sam. Czyżby sprzedali mi auto w salonie wyprodukowane wcześniej to znaczy zrobili przekręt. Czy posiadasz jakiś inny schemat do Agili, jeśli tak to proszę o podesłanie. Ja międzyczasie będę szukał w necie. Czekam na odzew.
  2. Teraz to się już zaczynam zastanawiać czy mierzyłem i wyciągałem właściwy przekaźnik. Kierowałem się tym rysunkiem: Według tego rysunku K37 jest ewidentnie bliżej skrzyneczki bezpieczników,ale kolory kabli nie pasują do twojego opisu ale za to te kable przy przekaźniku obmierzanym przeze mnie sa takie same jak na schemacie przy przekaźniku K3 (ogrzewanie tylnej szyby). Bardzo mnie to niepokoi, rano szybko sprawdzę i dam znać. Przyznasz ARKos, ze z rysunku jest to bliższy bezpieczników.
  3. Chodzi o to, że od mojego przekaźnika odchodzi 4 przewody , a nie 3 jak na schemacie, który niestety nie pokazuje w którym miejscu instalacji się łącząkabelki od nóżek 86 i 30 jeśli wogóle tak jest (mogą być zasilane z różnych punktów). W każdym razie na obydwu nóżkach powinno być 12V przy wyłączonych światłach (przy włączonych zresztą też) Moje pomiary na tym przekaźniku są następujące: 85, 86 i 87 - 0V 30 - 12V Wszystkie wartości takie same niezależnie od położenia przełącznika świateł
  4. Jak tylko będę miał okazję to podmienię wyłącznik. Co do napięć to zdecydowanie się nie zgadzam. W punkcie dwa (moje oznaczenie na schemacie) w przypadku wypalenia bądź położenia w pozycji wyłączony przełacznika świateł pozycyjnych (S2.1) powinno być 12V, a u mnie brak tego napięcia . Dlatego bardzo mnie interesuje połozenie punktu jeden (moje oznaczenie) bo wiedziałbym czy z tamtąd wychodzi napięcie do ponktu 2. ArKos, dzięki za zainteresowanie
  5. Może to nietrudne w Warszawie czy Krakowie, ale nie w Mielcu. Czy to musi być wyłącznik dokładnie od Agili? I jeszcze czy możesz mi odpowiedzieć na pytanie z napięciami na przekaźniku od świateł postojowych?
  6. Dzięki za zainteresowanie. Nie mam wyłącznika na podmianę, a poza tym on normalnie włącza światla drogowe no i jak wyłącznik może umrzeć? Według schematu na dwóch stykach przekaźnika powinno być 12 V (w pozycji off wyłącznika świateł). a jest tylko na jednym wykonawczym. Czy poprawnie dedukuję?
  7. Witam Jak w temacie. Bezpieczniki nie przepalone (80A i 2x 15A), przekaźnik sprawny, brak jedynie napięcia sterującego przekaźnikiem. Gdzie jest podłączony ten przewód? Można by po chamsku doprowadzić napięcie osobnym kabelkiem, ale wolałbym zrobić to elegancko - po prostu usunąć usterkę. Zapomniałem dodać Opel Agila silnik 1.2, rocznik 2002 Koledzy forumowicze pomóżcie, jestem wprawdzie pierwszy raz na tym forum, ale przeglądając posty zauwazyłem, że ludzie sobie pomagają. Ja również liczę na to.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.