Skocz do zawartości

Krxychu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Krxychu w dniu 22 Wrzesień 2015

Użytkownicy przyznają Krxychu punkty reputacji!

Reputacja

1

O Krxychu

  • Urodziny 27.04.1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Siemianowice Sląskie
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.8 125 KM
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Na 99% udało sie rozwiązać problem ,ale nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca. Udało mi się zlokalizować uszkodzony bezpiecznik na zdjęciu ten niebieski koło przekażników. Teraz moje pytanie za co on opowiada ?
  2. Zmierzyłem oporność miała wyjść w granicy 4 Omów a było 0, wiec stwierdziłem że na pewno jest uszkodzona ,dlatego wymieniłem na nową już się nauczyłem G Jeszcze jedno pytanie,w wiązce która leci pod wentylatorem ( chodzi o tą owiniętą jakby aluminium ),są jakieś przewody które mogłyby powodować te całe zamieszanie.W tamte miejsce po stłuczce najbardziej ucierpiało i te kabelki były trochę zgniecione.Wydaje mi sie że są to przewody z klimatyzacji i wentylatora.Problemy zaczęły się po stłuczce ,wcześniej nic takiego nie miało miejsca.Mechanicznie potrafię zrobić dużo,natomiast elektryka słabiutko,stąd takie głupie pytania.Mniej cierpliwi niech sobie odpuszczą
  3. A wiec na dzien dzisiejszy kupiłem nowy kabel masowy,wymieniłem go oczywiście ale bez poprawy. Drugim krokiem była wymiana sondy lambda tej na kolektorze na NGK/NKT OZA334-SZ1 , i ku mojemu zdziwieniu dalej to samo.Kable wizualnie wyglądają na dobre .Gdzies na forum przeczytałem takie coś " Do silnika x18xe1 nadaje się tylko sonda Simens 5WK93202 lub ewentualnie NTK/NGK OTA7N-5A2" wprawdzie mój silnik to x18xe ,ale kto wie,wg katalogu pasuje do mojego silnika .Pozostałe błedy to P0141 p0135 p0443 p1110 p0100 Myślałem że po wymianie sondy bedzie ok ale niestety nie jest
  4. Dzięki bez dodatkowych pytań na pewno sie nie obejdzie,puki co dzięki za poświęcony czas i chęci
  5. Dziękuje Ci za stronkę,nie znałem takiej a właśnie taką poszukiwałem Wychodzi na to że Astra g 1.8 125 KM z 2003 roku miała tylko jeden wentylator ,może komuś się przyda taka informacja
  6. Witam Ile wentylatorów posiadał ten model.Od momentu kiedy ją kupiłem mam tylko jeden za chłodnicą wody,ale z przodu na chłodnicy klimatyzacji jest miejcce na wentylator i nie wiem czy go nie brakuje.Przez te trzy lata klimatyzacja działała poprawnie ,jedynie cyklicznie włanczał sie wentylator jak była włączona klimatyzacja,tz chodził kilka sekund przerwy i znowu sie załanczał.Czy tak w tym modelu było ?
  7. Witajcie Mam ogromną prośbe, proszę o obejrzenie parametrów z op coma.Wyrzuca błędy związane z sonda.Tylko nie potrafie rozpoznać z która bo są dwie ,przy kolektorze i niedaleko katalizatora.Błąd sondy zaczął wyskakiwać po wymianie tłumiki,ogądałem przewodu ale wszystko jest na oko ok .Może na podstawie parametrów uda Wam sie podpowiedzieć o co może chodzić. Inne błędy są związane z klimatyzacją,nie mam czynnika w układzie,ponieważ auto jest po kolizji i wymieniałem obydwie chłodnice ,wiec czynnik został wypuszczony .Czy to może być przyczyna występowania błędu związanego z klimatyzacją PS zanim napisałem ten post przeczytałem kilka postów na ten temat,niestety moja wiedza na obecna chwile nie pozwoliła mi rozwiązać tego problemu
  8. Wymieniłem na nową FEBI za 30 zl ale objawy pozostały te same Wymieniłem na nową FEBI za 30 zl ale objawy pozostały te same
  9. Niestety to nie kostka. Coś robi zwarcie tylko nie wiem co....Po właczeniu świateł czy to pozycyjnych czy mijania świeci się stop.Poza tym silnik nie gasnie po wyłączeniu zapłonu tylko poprzez puszczenie pedału stopu lub wyłącznie świateł
  10. Witajcie Pierwsza sprawa auto coraz częściej nie gaśnie w momencie wyłączenia zapłonu i wyjęciu kluczyka.Gasną dmuchawy radio ale silnik pracuje.Można go zgasić na dwa sposoby albo wyłąnczając światła , albo puszczając pedał stopu.Czy według Was będzie to zwarcie na kostce stacyjki ??... Druga sprawa Przymierzam się do zakupu emulatora EGR. Chciałbym do tego czasu odpiąć wtyczkę z EGR. Czy auto powinno pracować poprawnie z wypietą wtyczką poza wywalaniem Checka ? Czy po zamontowaniu emulatora trzeba zaślepić EGR czy nie ma takiej potrzeb
  11. Firma regenerująca zwala wine na wadliwą pompę ( która na 90 % wadliwa nie jest, a ja tego nie mogę sprawdzić ) , gdyż mechanik i firma regenerująca współpracują ze sobą kilka dobrych lat
  12. Przekłądnie wymontowywał warsztat i zawoził ją do profesionalnej firmy zajmującej się regeneracją przekąłdni Na pewno obydwie firmy są zgłoszone do KRS
  13. Przekładnia była regenerowana we wrześniu zeszłego roku.Po przejechaniu 8500 Km zaczeła cieknąć z okolicy uszczelniacza. Oddałem w ramach reklamacji i dostałem dziś telefon z informacją że przekładnia nie uległa uszkodzeniu ze względu na złą regeneracje , tylko ze względu na opiłki w oleju , które rzekomo dostały się tam z wadliwej pompy wspomagania. Według serwisu pompa nadaję sie do regeneracji ( pomimo że jest ciągle na aucie a wspomaganie jest w punkcie regeneracyjnym. To że to wina pompy zostało oparte o te rzekome opiłki) Pompa nie wykazywała rzadnych oznak zużucia, nie było rzegotania obroty nie spadały wszystko idealnie chodziło, tylko był wyciek z przekładni ) Czy jest możliwe żeby pompa wspomagania która nie wykazywała żadnych oznak mogła uszkodzić przekładnie Warsztat zaproponował regeneracje pompy i wspomagania na mój koszt ASTRA G 1.8 pompa elektryczna
  14. Witajcie Raz na jakiś czas pojawia sie kontrolka diagnostyczna Po zczytaniu błądów op -com pojawia sie P1555 czyli czujnik położenia przepustnicy Po przeczytaniu kilku tematów wychodzę z założenia że może w tym przypadku pomóc reset wartości ustalonych i adaptacja przepustnicy Techem Stąd moje pytanie ile może wynieść taka usługa u mechanika i czy jak mu powiem tak jak napisałem to czy będzie wiedział o co mi chodzi. Astre mam od 2 miesiecy i pewne rzeczy nie są dla mnie jasne. Może jest ktoś z Was ze Śląska i mógłby mi pomóc ? DZięki
  15. Rozrząd robił mechanik wiec mam nadzieje że dobrze ustawił chociaż tego nikt nie wie.Akumulator sprawdze Troszkę pogrzebałem po necie i wyczytałem że to moze być czujnik położenia wału korbowego.Czy da się go jakoś sprawdzić np miernikiem
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.