Skocz do zawartości

Exise

Forumowicz
  • Zawartość

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Exise w dniu 3 Lipiec 2016

Użytkownicy przyznają Exise punkty reputacji!

Reputacja

5

O Exise

  • Urodziny 02.06.1996

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bełchatów
  • Model
    Opel Insignia
  • Silnik
    160KM 2.0
  • Nadwozie
    Kombiak
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Temat rozwiązany, była jakaś rzeźb porobiona w wiązce, kable robiły jakieś zwarcie temu grzała się klema to raz, dwa czujnik niby był dobry ale jednak zły podmianka na zamiennik nowy i gra. Wiązka poprawiona czujnik zmieniony wszystko działa. Temat do zamknięcia.
  2. A tego nie sprawdzałem, zajmę się tym jutro i dam znać. Natomiast reszta świateł działa poza stopami, więc nie wiem, no ale przejże dla pewności
  3. Tak było kasowane i też się ta kontrolka zapala nieregularnie jak na starym. Na jednym i na drugim brak świateł stopu...
  4. Czujnik był sprawdzany pod kompem pisałem to też pkt. 4. zaraz wstawię zdjęcie. Na włączniku 2 pedału hamulca z "Włączonego" zmienia się na "Wyłączony" jak wpinam czujnik i nim naciskam. Na nowym to samo
  5. To nic nie daje bo na nowym dalej nie ma stopu to raz a dwa pisałem, że stary jest dobry.
  6. Witam wszystkich. Temat może odgrzewany przekopałem trochę wujka oraz forum nie mam dokładnej odpowiedzi a mam parę pytań. Mam problem ze światłami stopu. Te cholery się nie palą. I teraz tak: 1. Przekopałem bezpieczniki wszystkie są ok aczkolwiek nie wiem czy nawet jakikolwiek odpowiada za stop. 2. Czujnik pod pedałem sprawdzony dobry, w kostce od czujnika są 4 wtyki na 2 dochodzi stałe napięcie na kolejnych 2 podejrzewam puszcza czujnik po wciśnięciu do świateł. 3. Żarówki ok 4. Podłączyłem kompa i w parametrach pokazuje mi " Włącznik 1 pedału hamulca" i to samo " Włącznik 2 pedału hamulca". Na 1 włączniku komp pokazuje ciągle "wyłączony" a na 2 "włączony". Po wrzuceniu czujnika do kostki i wciśnięciu go, na 2 pokazuje "wyłączony" natomiast ta 1 dalej nie reaguje, czy tak powinno być? Czy ten włącznik nr 1 za coś odpowiada również? On powinien jakoś też reagować? I teraz cyrk. 5. Zapala się po jakimś czasie przejechaniu kilku km a czasem od razu ta śmieszna kontrolka auta z kluczykiem w pionie i wywala wtedy błąd P0703. - Nieprawidłowy sygnał włącznika świateł hamowania. Do momentu gdy kontrolka śię nie zapali pokazuje brak błędów. 6. Po wywaleniu tego błędu (tej kontrolki) klema - na akumulatorze zaczyna osiągać niebotyczne temp. że można na niej jajka smażyć. Do momentu zapalenia tej lampki na aku się nie dzieje nic klema zimna. 7. Napięcie w kostce która wchodzi do lampy po włączeniu świateł pozycyjnych jest w każdym miejscu na migaczach, światłach cofania ect ect po zgaszeniu brak na każdym pinie czy tak też powinno być? Czy ktoś może wie co tu się odpiernicza może. Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi.
  7. No wiem co robiłem, jak jeździł przed i po. Możliwe że coś było nie tak, i się pokręciło ale nie mi tylko Mirasowi co rzeźbił przede mną, dla przykładu od aku. odchodzi 6 przewodów. 4 dodatkowo zrobione pod masę. 2 są przy silniku, 2 gdzieś skryte ciężko dostrzec więc i tam mogło być zamieszanie . Rozwiązane:p.
  8. W sumie racja zapomniałem o 1 rzeczy ważnej ale to już sobie rozwiązałem, troszkę też mój błąd. Rozwiązane
  9. No i kolejny post dot. Omegi, a mianowicie oświetlenia przedniego. Kopiąc nie dokopałem aczkolwiek może coś przeoczyłem. Oryginalnie są HCR'ki które świecą gorzej niż dynamo w rowerze. Pytanko moje czy wymieniając z H na D czyli wiadomka na co instalacja fabryczna przystosowana pod H to utrzyma, i nie popali przewodów??? P.S.Pomijam fakt, poziomowania ect, ect. Jestem tylko ciekaw czy instalacja to wytrzyma. Reszta do ogarnięcia w swoim zakresie. Stare auta wiem, że miały kable grubości kciuka i dawały rade i to również powinno takowe mieć, lecz patrząc na kable które idą do żarówki jestem lekko zakłopotany .
  10. nie mógł ale chodził bo chodził również wentylator który się nie wyłączał, a chłodnica była kompletnie zimna. temp, nie rosła bo przy tej temp ciężko. teraz chodził na dużym po wymianie trzymał 70 stopni. po wymianie czujnika w chłodnicy wszystko wróciło do normy. nie wiem czemu tak a nie inaczej nie potrafię tego wyjaśnić ot i już .
  11. Problem rozwiązany : SMILE :. Nie miałem czasu zajrzeć i odpisać, sprawy osobiste. Dla ciekawskich, węże od nagrzewnicy gorące jeden jak i drugi , przed wymiana i po wymianie niżej opisanych rzeczy. Problem? W 1 kolejnosci wymieniony termostat strzał w 50% bo chodził na małym obiegu więc troszkę poprawiło się wcześniej trzymał 90/91 stopni z włączonym ciągle wentylatorem, po wymianie na otwartym do 70 w dół, ponieważ ciągle chodził wentylator. Drugi strzał czujnik temperatury w chłodnicy kolejne 50% strzału : SMILE :, ponieważ wentylator włączał się za wcześnie, dostawał złe info. Wszystko smiga jak należy trzyma gra i buczy, nawiew również jest tylko przy ok 90 stopniach. P.s porobiłem kombinacje odłączając czujnik i łapał stojąc 95+ jadąc mniej niż 70 ok. Ogrzewania nie było nawet jak było 95. Ogrzewanie działa tylko przy 90 stopniach około jak napisałem wyżej. Nie wiem dlaczego może climatronic coś też tam sobie steruje i ustawia a jak pisałem on chyba też lata świetności ma za sobą. Także problem rozwiązany : SMILE :.
  12. OK, postaram się jutro z rana pozabierać za sprawdzanie tego i owego zobaczymy czy coś wyniknie.
  13. No właśnie tak jest dziwnie, i nie wiem czy "majstry" z przydrożnych warsztatów jakiejś rzeźby nie odstawili, normalnie jak wsadzam palca do zbiorniczka wyrównawczego jest płyn zimny jak chu*, a węże od chłodnicy (górny gorący jak piec w spółdzielni a dolny letni ale też by się ogrzał przy nim) natomiast chłodnica zimna jak i ten płyn + zapierdziela ciągle wiatrak jak złapie temperaturę auto nagrzewa się normalnie i normalnie trzyma 90 stopni. Mi też coś tu nie pasuje właśnie Edit: co do ogrzewania to jest tak że przez dosłownie ułamek sekundy poleci letnie jak pisałem up i leci normalnie tak jak wieje z zewnątrz czy jest ustawione na HI czy na LO bez znaczenia.
  14. Witam wszystkich. Od 2 dni jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Złomegi. Nie znalazłem adekwatnego posta na forum więc pisze. No i fajnie wszystko temp. dziś są jakie są natomiast u mnie jest w środku brak ogrzewania. Także od początku, jest tam "niby" climatronick który pewnie lata świetności ma za sobą. Nie ma ogrzewania w środku po nagrzaniu samochodu leci letnie powietrze, a zaledwie wypociny letniego. Zaglądając pod maskę sprawdziłem płyn który jest i nie ucieka, ale po sprawdzeniu paluchem w zbiorniczku jest on zimny niczym lodowisko, zimna jest również chłodnica natomiast węże odchodzące od chłodnicy są gorące. Kolejna ciekawostką jest to że łapiąc 90 stopni włącza się termo i chodzi później 24/7. Auto nagrzewa się normalnie i normalnie trzyma później temperaturę. Strzelił bym że chodzi ciągle na małym obiegu i zacięty jest termostat ale zanim zacznę grzebać chciałbym się upewnić może fachowcy z forum coś podpowiedzą/doradzą .
  15. Exise

    Wiarygodność przebiegu TUV ?

    Podstawy prawnej nie mam ale co do roku to wiem to od miłej pani z Urzędu Celnego gdzie ja robię akcyzę itd. i ona mi to kiedyś tłumaczyła, ponieważ niewiedza nie tłumaczy i sam się kiedyś przejechałem gdyż auto było z 01/2007 a się okazało że jest 12/2006. Tak jest bynajmniej u mnie gdzie robię tj. Piotrków Trybunalski. Auto ładne, szkoda że nawet radio wydziechcili .
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.