Skocz do zawartości

Sedit

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Sedit w dniu 4 Luty 2017

Użytkownicy przyznają Sedit punkty reputacji!

Reputacja

2

O Sedit

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Leeds; uk
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    Z17DTL
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Jak sprawdzałem, termostat był zablokowany w pozycji otwartej. Poprawiłem i teraz się nie otwiera nawet przy 100 stopniach. Termostat do wymiany. Niestety nowa pompa taka sama. Do wyboru miałem z firmy Airtex lub Circoil. Jedna i druga mają wirniki z tworzywa.
  2. Pompa wymieniona. Samochód przestał się grzać. Jeszcze tylko sprawdzić termostat, bo nie łapie temperatury. Po jakim czasie/jakim dystansie ten silnik powinien złapać temperaturę? Zrobiłem ok 30km, z nawiewów leci letnie powietrze, a wskazówka w pozycji dolnej. Czy ktoś wie dlaczego pompa w tym silniku jest z tworzywa sztucznego, a w 120 konnej już metalowa? I na koniec kilka zdjęć mojej pompy: Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  3. Wydawało mi się ze układ powinien sam się odpowietrzyć. Jakby nie było postąpiłem zgodnie z instrukcjami odpowietrzania znalezionymi na forum. Bez efektu. Przetrzymałem go trochę na 100 stopniach, czekając aż termostat się otworzy. Na dużym obiegu już nie gubi cieczy, a temperatura waha się od 80-90 stopni. Wydaje mi sie ze jak chłodziwo spadnie do odpowiedniej temperatury to termostat się zamyka, a później jak znowu nagrzeje - się otwiera. (Testowany na odcinku ok 40km) Jutro kupuje pompę. Termostat zostawiam chwilowo w spokoju.
  4. Witam. Pojawił się kolejny problem z Vectrą C. Mianowicie wskazówka temperatury wchodzi na czerwone pole. Dzieje się tak tylko na małym obiegu, ale do tego stopnia że wygotowuje płyn. Brak też ogrzewania (Wraca po otwarciu termostatu). Podejrzewam uszkodzony termostat (niedawno podobno był wymieniany) lub pompa wody. Wydaje mi się, że przepływ cieczy nie jest prawidłowy. Nic nie leci z wężyka powrotu z bloku silnika. Bez różnicy czy na zimnym czy ciepłym silniku. Żadnych wycieków nie znaleziono. Po doświadczeniach z poprzednim silnikiem, sprawdziłem również blok pod kątem ewentualnych śladów rdzy w okolicach korków serwisowych. Nic nie znaleziono. Planuję jutro zablokować termostat i zobaczyć czy problem ustanie. Jak ewentualnie sprawdzić pompę wody bez jej demontażu? Pozdrawiam
  5. Samochod dziala. Zamienione byly wtyczki na pompie i listwie (elektrozawory). Dziekuje za pomoc. Pozdram
  6. Dziękuję za pomoc. Wymienione zostały przewody, listwa CR z zaworem i czujnikiem, sprawdzona pompa w zbiorniku i połączenia na nej. Obecnie pominąłem filtr paliwa i samochód odżył. Dam znać czy po wymianie filtra i uszczelek problem wróci.
  7. Podłączyłem powrót tak, by nadmiar trafiał do butli, nie do baku. Co dziwne, samochód działał poprawnie z jednym małym ale. Do układu paliwowego dostaje się powietrze. Przepompowałem w ten sposób 5 litrów oleju napędowego. Ciśnienie na CR utrzymuje się w okolicy 160MPa. Dziwne że po podłączeniu "fabrycznym" moje problemy wracają.
  8. Napięcie na wtyczce 11.93V. Zawór i czujnik wymienione. Rezystancje pomierzone, mieszczą się w normach. Wszystkie błędy się kasują. Pojawia się tylko p0090. Najbardziej irytujące jest to, że samochód działał przed wymianą korków.
  9. Listwa wymieniona. Problem nadal pozostał. Z tą różnicą że czasami zapali i na niskich obrotach pochodzi ze 2-3 minuut i znowu to samo. Błędy te same. P0088 I p0090.
  10. Nowe błędy zaraz po odpaleniu: p0070 p0088 p0090 Jutro sprawdzę zawór na CR.
  11. Witam. Mam problem z vectrą. Odpala, lecz po chwili gaśnie. Ale może zacznę od początku. Po dość kosztownych przeżyciach z astrą, postanowiłem zmienić samochód. W moje ręce trafiła za grosze ów wspomniana vectra. Za grosze, gdyż miała problem, z którym nie mógł sobie poradzić zakładowy mechanik. Otóż z silnika uciekała woda. Kilka dni później zlokalizowałem wyciek. Przerdzewiał korek serwisowy w bloku silnika (tak to się nazywa?). Po wymianie, skręceniu silnika do kupy, ustawieniu rozrządu i podłączeniu wszystkiego przyszła chwila prawdy. Uruchomienie samochodu. Odpalił, ale po chwili zgasł. I tak się dzieje do chwili obecnej. Błędy: p0400 p0380 Po podłączeniu komputera zauważyłem coś ciekawego. Gdy ciśnienie na CR osiągnie 20Mpa samochód odpala, zaś gdy przekroczy 150Mpa gaśnie. Po odłączeniu czujnika ciśnienia na CR, samochód odpala i działa ciągle, ale brzmi jakby miał przestawiony rozrząd. Sprawdziłem, jest ustawiony dobrze. Teraz jestem w kropce. Co mogłem zepsuć, co źle podłączyć? Może zawór na CR?
  12. Nie wygląda to ładnie, ale trzyma się dobrze. Dla pewności musiał bym jeszcze podmienić kondensatory (te małe janobrązowe przy stykach) bo przynajmniej jeden ucierpiał podczas lutowania. Cały sekret polega na lutowaniu bez udziału tlenu. Przy tak małych elementach jest to piekielnie trudne. Najlepiej zalać to albo kalafonią w płynie, albo olejem silikonowym. Jestem w stanie uwierzyć że żaden elektronik się tego nie podjął. Sam spędziłem nad lutowaniem tego półtora dnia. W oczach mi się już od tego mieniło. Nigdy więcej nie podejmę się podobnej operacji. "Nowa" astra g z silnikiem 1.7 dti, jako samochód tymczasowy i Vectra C 1.9 cdti z wyciekiem chłodziwa na "warsztacie". Jakby ktoś miał jakieś pytania odnoście lutowania ECU na własną rękę, z chęcią odradzę takie zabiegi dając za przykład moje złe doświadczenia.
  13. Udało się polutować, ale w procesie chyba spaliłem ecu i na pewno lutownice. Samochòd udało się zamienić (z drobną dopłatą) za taki sam, tylko silnikiem diesla. Problem polegał na braku dostępu do drugiego ecu. W serwisie opla dowiedzialem sie, ze tylko 2 inne numery sterownikow beda pasować do tego nadwozia. te co były dostępne na ebay przekraczały wartość samochodu. Podziękowania dla wszystkich pròbujących pomòc. Szczegòlne podziękowania dla mk5 ktòry wielokrotnie służył pomocą. Pozdrawiam i widzimy się w dziale diesla
  14. Uprzedziłeś mnie trochę. Błędy podane przeze mnie są efektem słabego akumulatora. Nowy sterownik jest z astry 1.4. Brak komunikacji między immo i ecu. Jutro poszukam jakiegoś ecu i poćwiczę lutowanie
  15. Nowy zestaw zakupiony. Immo, Ecu i pestka. Nowe objawy. B3040 i B3059. Wspomaganie czasami działało podczas holowania. Rano sprawdzę jeszcze wtyczki, przeczyszczę styki i sprawdzę błędy. Dopiero go pod dom sprowadziłem. Osoba mnie holująca zgubiła mnie po drodze. Później zostałem zaciągnięty na autostradę. Dzień pełen przygód. Drahe, masz na myśli "przeszczep" pamięci eeprom, czy coś bardziej zawiłego? Mój programator jest już w drodze, ale traktuje to jako ostateczność.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.