Skocz do zawartości

Fifok

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Fifok

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    y17dt
  • Nadwozie
    Hatchback
  1. Wczoraj było już późno dopiero dziś odczytałem wybacz. 0100 0105 0370 0335 0335 0216 1125
  2. Witam, Panowie mam znów problem z autkiem i jak zwykle pierwsze co pytam się was. Uchroniliście mnie już parę razy przed oskubaniem, za co serdecznie dziękuje. Do sedna, jakiś miesiąc temu jadę sobie 90km/h prosta drogą i nagle bach, coś w Astrze huknęło, chyba zgasła nie reaguje, zapaliła kontrolki. Ja luz, awaryjne i toczę się na bok, próbuje odpalić parę razy za 4-5 zapaliła i od tamtej pory nic. Myślałem że trochę wody się dostało do paliwa i ot cała afera. Jedynie coś ostro dudniło jakby rura się urwała i o coś biła(silnik jakby dzwonił), ale te dziwne dźwięki same znikały
  3. Chodzę i pytam majstrów po okolicy i jeden mi pierdzielił że pompę trzeba dostroić do wtrysków inaczej kaplica. Nie znam się to pytam, nie chce żeby mnie wydymali. Moje pierwsze auto i p ierwsze spotkania bliskiego stopnia z mechanikami. Teraz będę szukał takiego co powie to co wy i oddam tego strupka jemu.
  4. Na bagnecie nie mam. Btw jak się wymienia końcówki wtrysków w tym autku trzeba przeprogramować pompę? Może ten magik tylko wymienił bez jakichkolwiek regulacji i tyle cacy. Ja tak jeździłem i mi rozdupcył silnik na cacy.
  5. Właśnie zmieniłem mechanika... z tamtego co wymieniał tuleje-uchwyty dyszy wtryskiwaczy, wtryski i podkładki które niby były niedogrzane. Wszystko nowe ceny z kosmosu. Tamten też niby sprawdzał rurkę pod pokrywą zaworów. Powiedział że rurka dostała 3bary + i nie puszcza, a dalej mam z tym problemy. Pójde do niego znów coś wymyśli... i zapłacę jak za złoto. Pojeździłem po okolicznych mechanikach i grubo twierdza ze pierscienie... Pomyślałem że może mają rację, dlatego wolałem zapytać was, zawsze służycie radą.
  6. Witam, Posiadam Astrę 1.7DTI 2000r. na liczniku 230tys. w rzeczywistości sam Bóg tylko wie. Ostatnio leje mi ON do miski olejowej, mocno przekroczony stan oleju na bagnecie, brak mleka na korku i pod pokrywą. Węże nie spuchnięte,płynu chłodniczego nie ubywa. Byłem u mechanika stwierdził bez oględzin: Pierścienie/cylindry puszczają, najlepiej kupić nowy silnik i przełożyć bo ten dogorywa, ew dziurkę ma w tłoku i puszcza. Trafna diagnoza? Nic tylko złomować i kupić nowe autko?
  7. Wszystko jasne, dziękuje ślicznie za konkretne odpowiedzi.
  8. Skoro tak... To kupie tego jenoxa. Mogę wsadzić do asterki golda 77Ah 770A? Czy trzymać się zaleceń GM/Opla z instrukcji i wsadzać max 70Ah? Np. Gold 63Ah 630a?
  9. Witam, Ostatnio aku mi słabo kręci, nadszedł czas na kupno nowego. Upatrzyłem sobie YUASA-e YBX3100 71Ah 650A za ok 430zł, warto tyle inwestować? Czy nie ma sensu i lepiej kupić tańszego Bosha, Exide, Varte, Centre, o podobnych parapetrach?
  10. Autko odebrałem tydzień temu, troche pojeździłem i niby wszystko jest ok. Majster powiedział że "Podkładki były niedogrzane...dogrzałem je na mieście i jest ok..." Raz przegrzane raz niedogrzane, ah te podkładki xD Mi to wygląda na kit, ale kto wie może i tak było nie znam się na tym. Dziękuję wszystkim za sugestię i pozdrawiam.
  11. Miedziane podkładki wymienił, podobno były "przegżane". Pokazywał mi je w worku, w cholere tego było wygladały mniejwiecej tak: http://img14.allegroimg.pl/photos/128x96/58/31/08/05/5831080517 Gość sam już nie wie, sprawdzał niby jakąś rurkę od paliwa co idzie pod pokrywą, dał w nią 4bary i trzymała. Autko u niego stoi, bawi się z nim zobaczymy co wykmini. Napisałem na forum bo powoli powątpiewam w jego umiejętności, długo się z tym babra. Tylko kurde facet jest uczciwy jak nikt i jako jedyny nie chciał mi odrazu robić UPG.
  12. Uchwyty dyszy wtriskiwaczy zostały wymienione na nowe miesiąc temu tak jak pisałem. To samo oringi dyszy wtryskiwacza, oringi były twarde jak skała, a te aluminiowe tuleje przeżarte i miały dziurki. Tylko jak one puszczają to w zbiorniczku wyrównawczym pojawia się smoła,a płyn czyściutki jak łza. Chłodniczka oleju zaślepiona, pierwsze co zrobił mój mechanik to właśnie ją wyeliminował jak w układzie chłodzenia miałem maź. Stawiał na chłodnicze, właśnie te aluminiowem uchwyty dysz i w ostateczności uszczelkę pod głowicą. Tylko że uszczelka mu nie pasowała "Bo silnik za równo pracuje, i węże ni
  13. Wtryski wymienione na nowe. Eh może bez potrzeby
  14. Witam, Mam ogromne problemy z moim autkiem, jakiś czas temu zauważyłem że poziom oleju przekroczył stan dwukrotnie. Samochodzik oddany do mechanika na korku i pokrywie zaworów biały osad + w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego, czarna jak smoła maź. Diagnoza tuleje dyszy wtryskiwaczy i oringi, wszystko wymienione. Pojeździłem z miesiąc stan oleju znów się podnosi, jednak białego osadu brak i płyn chłodniczy czyściutki, ma delikatne oczka jak w rosole, ale to pewnie pozostałości po starej awarii. Znów do mechanika, diagnoza wtryski. Wtryski wymienione miedziane podkłatki rów
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.